Ma megrendeltem mindent a géphez a tavaszi rendberakáshoz.
Megszereltem a dudát és a refi kapcsolót, mindegyik csak koszos volt.
A wd 40 bejött a kormányzárnál most az is működik ahogy kell.
Megtankoltam és kapott kicsi spurit is :)
Láncot befújtam kerekeket felpumpáltam.
Olaj Repsol synt 10w40 lesz
Olajszűrő , üa szűrő
1 tartalék gyertyát rendeltem még ,mert az sose baj ha van de jelenleg irrídium van benne, de majd lecsekkolom mert már nem hiszek senkinek.
és végül egy K and N sportlégszűrőt, olajozószettem van hozzá a kocsim miatt.
Hétvégi programom adott :)
Jövő héten meg szerintem elviszem karbiszinkronra és pucolásra aztán jöhet a műszaki.
Csinált már valakikarbi tisztítást és beállítást odahaza, még nem döntöttem el hogy én nekiálljak e :(
Kb. 7 éve olvasom a Hyo fórumokat, erről az oldalsztender törésről még nem olvastam, és nem hallottam sehol.
Persze ettől függetlenül előfordulhatott.
A kapcsolója nekem is ki volt iktatva egy darabig. A vége az lett, hogy nem is a kapcsolónak volt baja, hanem az elektromos rendszernek. Tehát kicsi a feszültség, és a kapcsolóhoz tartozó relé nem marad behúzva, és leállítja a motort.
Ha jó a generátor és a fesz.szabályzó, akkor át kell nézni a csatlakozások épségét. Mióta ki van cserélve a generátor és a szabályzó, azóta nincs szükségem sem az átkötésre, sem a kapcsoló kiiktatására.
A kormányzárnál pedig egy kis WD 40 csodát tehet, de nem kell túlzásba vinni!
Belefújsz egyet a kulcsnyílásba, és jól megjáratod kulccsal.
Tanácsaimért felelősséget nem vállalok, nem feltétlen követendőek, ezek saját tapasztalaton alapulnak.
Nekem 125 van ,de majd ugyan az, csak a 250esen komolyabb a villa meg a blokkban nagyobb a furat :)
Nekem az első villám rakoncátlan, néha van egy kis mellékhangja a bal tagnak,lehet eltrafáltak vele vmit.
Az oldalsztender a 2006 os modellév előtt volt hogy "eltört" kérdezd meg hogy volt e cserélve vagy mi a helyzet. Illetve ha már ott vagy,hogy ki van e iktatva a szender kapcsolója, nekem már ki volt ezért nem rakoncátlankodik,igaz sztenderen is el tudok így indulni,de még sose fordult elő.
Az első sárvédő könnyen megreped akár a rezonanciától is.
Az önindító olajos lehet, ezt igy kivülről nem látni, de annak hibátlanul kell üzemelnie.
A benzincsap is fontos szerintem.
A kis izzók ha nem működnek a műszerfalon alkudj...mert elég szar meló kicserélni, ha nem is lehetetlen :)
Amúgy pedig, ha tudsz két gépre minimum ülj fel ,ha haveré akkor is vagy kérdezz körbe itt fórumon, hogy legyen viszonyítási alapod a gyorsulásra kezelhetőségre...
Mást hirtelen nem tudok ...azaz ...még 1 a kormányzár nekem rakoncátlan :)
Érdeklődnék Hyosung tulajdonosoktól, hogy mik a tapasztalataitok, egy használt 250-es Gt Naked vásárlása esetén mikre érdemes odafigyelni amik gyenge pontjai lehetnek a motornak?
Van egy hirdetés használtautón, rég fent van már, állítólag javított az első villa ennyi a problem, azért áron aluli. . . (2005-ös évjárat)
Válaszaitokat előre köszönöm!
Nálunk 40k-s szervizkor lesz minden egybe' Ciliegiának, a "szezon eleje" egy akkutöltés meg egy lánc- és kerékfújás lesz szerintem.
De egyébként hamarosan kelleni fog rá új láncszett, szóval még a májusi 48 órás előtt be kell iktatni azt a szervizt. Teresára pedig egy pár új gumi kell. Meg fékbetét. Meg tükör.
Köszi. Közben sikerült egy régi akkuról elindítani. Az új akkunak nem elég nagy az indító árama, az a baj. A régi meg elég vacak már de azért még beröffen vele.
Szia! Biztos az akku a ludas sajnos! Próbáld meg bikakábellel nagyobb akkuról. Nekem ugyanez volt, indítás, csattanás, relé kattogás (plusz még a kijelző világítása is elszállt egy pillanatra). Új akksival a probléma megoldódott. Nekem még meg volt spékelve azzal,hogy másik hyo 250-ben tökéletes akku sem indította, tehát nem erre gyanakodtam, de végül vettem egyet és lekopogom, azóta megoldódott.
Ma megrendeltem mindent a géphez a tavaszi rendberakáshoz.
Megszereltem a dudát és a refi kapcsolót, mindegyik csak koszos volt.
A wd 40 bejött a kormányzárnál most az is működik ahogy kell.
Megtankoltam és kapott kicsi spurit is :)
Láncot befújtam kerekeket felpumpáltam.
Olaj Repsol synt 10w40 lesz
Olajszűrő , üa szűrő
1 tartalék gyertyát rendeltem még ,mert az sose baj ha van de jelenleg irrídium van benne, de majd lecsekkolom mert már nem hiszek senkinek.
és végül egy K and N sportlégszűrőt, olajozószettem van hozzá a kocsim miatt.
Hétvégi programom adott :)
Jövő héten meg szerintem elviszem karbiszinkronra és pucolásra aztán jöhet a műszaki.
Csinált már valakikarbi tisztítást és beállítást odahaza, még nem döntöttem el hogy én nekiálljak e :(
Aki nem hiszi nézze meg a honlapot, tavasznak megörülve ezek megőrültek :D
http://hyosung.hu/gt650-white....
Persze ettől függetlenül előfordulhatott.
A kapcsolója nekem is ki volt iktatva egy darabig. A vége az lett, hogy nem is a kapcsolónak volt baja, hanem az elektromos rendszernek. Tehát kicsi a feszültség, és a kapcsolóhoz tartozó relé nem marad behúzva, és leállítja a motort.
Ha jó a generátor és a fesz.szabályzó, akkor át kell nézni a csatlakozások épségét. Mióta ki van cserélve a generátor és a szabályzó, azóta nincs szükségem sem az átkötésre, sem a kapcsoló kiiktatására.
A kormányzárnál pedig egy kis WD 40 csodát tehet, de nem kell túlzásba vinni!
Belefújsz egyet a kulcsnyílásba, és jól megjáratod kulccsal.
Tanácsaimért felelősséget nem vállalok, nem feltétlen követendőek, ezek saját tapasztalaton alapulnak.
Esetleg valaki nem tudja, honnan lehetne üléspúpot intézni 250r-re?
Köszönöm előre is
Nekem az első villám rakoncátlan, néha van egy kis mellékhangja a bal tagnak,lehet eltrafáltak vele vmit.
Az oldalsztender a 2006 os modellév előtt volt hogy "eltört" kérdezd meg hogy volt e cserélve vagy mi a helyzet. Illetve ha már ott vagy,hogy ki van e iktatva a szender kapcsolója, nekem már ki volt ezért nem rakoncátlankodik,igaz sztenderen is el tudok így indulni,de még sose fordult elő.
Az első sárvédő könnyen megreped akár a rezonanciától is.
Az önindító olajos lehet, ezt igy kivülről nem látni, de annak hibátlanul kell üzemelnie.
A benzincsap is fontos szerintem.
A kis izzók ha nem működnek a műszerfalon alkudj...mert elég szar meló kicserélni, ha nem is lehetetlen :)
Amúgy pedig, ha tudsz két gépre minimum ülj fel ,ha haveré akkor is vagy kérdezz körbe itt fórumon, hogy legyen viszonyítási alapod a gyorsulásra kezelhetőségre...
Mást hirtelen nem tudok ...azaz ...még 1 a kormányzár nekem rakoncátlan :)
Érdeklődnék Hyosung tulajdonosoktól, hogy mik a tapasztalataitok, egy használt 250-es Gt Naked vásárlása esetén mikre érdemes odafigyelni amik gyenge pontjai lehetnek a motornak?
Van egy hirdetés használtautón, rég fent van már, állítólag javított az első villa ennyi a problem, azért áron aluli. . . (2005-ös évjárat)
Válaszaitokat előre köszönöm!
De egyébként hamarosan kelleni fog rá új láncszett, szóval még a májusi 48 órás előtt be kell iktatni azt a szervizt. Teresára pedig egy pár új gumi kell. Meg fékbetét. Meg tükör.
Hyosung GT650R-hez keresnék hátsó főfékhengert/fékpedál mellett van/.
Ha valakinek van, kérem írjon!
Köszönöm előre is!
VÉGRE JÖN A TAVASZ :D
Hyosungra fel! :)
urismo-6612568
Ajánlom bárkinek.
Megmértem a generátor 3 vezetékét. Sajnos testre tölt az egyik. Írtam a tekercselőnek és várom a válaszát.
Sajnos a töltés továbbra sincs rendben.