Szerintem meg tekercselték és mivel te elvitted alacsony töltés végett így most több áramot vesz fel mint amennyit az aku tud neki adni és gyorsan el fogyasztja.
A nyári mizéria után (új feszültségszabályozó) úgy döntöttem az alacsony töltés kapcsán, hogy megtekercseltetem a generátort. Ma megjött a tekercselt generátor. Be is szereltem, de adódott egy kis gond. Nem indul a motor.
Olyan mintha kevés lenne az akksi indító árama. Gyújtás, fordulatszámmérő végig megy, aztán indítózás de nem tekeri meg az önindítót csak kattan (csattan) egyet aztán meg a relé hang jön.
El tudom úgy rontani a generátor beszerelést, hogy ezt csinálja (minden a helyére tettem vissza max fordítva tettem fel a generátor jeladóját)?
Az akkut nyáron vettem és öt órát töltöttem (ősszel ezzel az akkuval ment a motor) most mielőtt megpróbáltam. Miután indítóztam egyszer, másodszorra már annyi erő sincs benne, hogy gyújtás után megpróbáljak indítani.
Lehet az akku a rossz?
Valami ötlet mit nézzek meg (mielőtt új akksit veszek)?
Pozitív cikk az indextől a hyo-ról:
http://totalbike.hu/hirek/2013/02/06/a_koreai_izles_tovabbra
_is_remek/?utm_source=tc_topic&utm_medium=cikk&utm_campaign=Forum
néztem,de nem látok semmit csak a csavart meg az alátétet.Amúgy amit kivettem azon látszik az alátéten hogy valamivel be volt kenve.Érdekes mert csak az egyiknél ereszt,lehet ott van egy kis deformálódás én nem fekszik rá teljesen....bár rendesen meghúztam
FBS? Ne csak azt ne! Az első tapasztalataim szerint kb semmire nem jó, a második talán van amire.... Tömítőpasztának tömítésekre, síktömítések kiváltására. Ilyen piros állagút, csak kinyomós kiszerelésben én sokszor használok, azok jók, az FBS-el az a tapasztalatom, hogy míg ezen anyagok nagy része simán tapad a fémre, még ha nem is teljesen olaj, és zsírmentes (és mondjuk egy Simson blokkfél ritkán zsírmentes, még ha benzinbe el is mostam) addig az FBS abszolute nem!
De még ezek nem jók benzinre, megdagad, és oldalt kitüremkedik!
Az alkatrészkatalógust nézted? (nekem lassú a net, nem sikerül végigböngészni!)
Én az FBS-t sok helyre használom. A benzint viszont nem bírja.
Simson karbi úszóházát kentem körbe vele, aztán másnap út közben dugulást okozott a karbiban.
A másik,a piros tubusos kb.ugyanaz lehet.
a csap azon felületén ami ráilleszkedik a tankra ott körbe van egy gumi beágyazva,de a két csavar azon belül van és az is felcsavarodik a tankba s közvetlen érintkezik a benzinnel s valószínű ott szivárog,mert attól hogy egy fém anya van ott az nem hiszem hogy elzárja az utat a benzin elől. http://citybike.hu/spd/FBSzold...
ha ezzel körbe kenem a csapot és a csavaralátét mindkét felét az jó lehet ennek a gondnak a megoldásához.
Nem akarom még használatba venni a tankfelújító készletet,mert most egész jól sikerült a tisztítás
Tank és a csap között nem volt tömítés? NYilván az kell oda. HA nem, nézd meg az alkatrészkatalógusba, hogy eredetileg volt-e?
Az eredeti szűrőt én nem bántanám! Ha a kosz átjut a porlasztóba, ott is okozhat dugulást, ha bekerül a motorba, még sokkal csúnyább dolgokat okozhat!
Ha ekkora probléma már a rozsdásodás, akkor a tankfelújító cuccot preferálnám.
Na sikerült jobban kitisztítani.A legfontosabb dolog most az hogy amikor vissza rakom a benzin csapot,mit kell raknom a tank és a csap közé,illet ve a csavarok alá,mert szivárog a benzin!
illetve meg van a benzin szűrő,s az lenne a kérdésem hogy szeritetek hogy lehet azt onnan levenni?Mert azt szeretném hogy a csapon szabadon menjen át a brenya még ha koszos akkor is és a benzin csőne szeretnék rakni 1-1 szűrőt.Mert ha esetleg eltömődik út közben a szűrő akkor egyszerű legyen cserélni,mert ha útközben lerohadok,az eredeti szűrőt nem nagyon fogom tudni leszedni a tanból!
Generátor tekercselésre keresek helyet, amit már próbáltatok és jó volt. Jó lenne Fejér megyében, de az sem baj ha messzebb van csak legyen rendesen megcsinálva.
Nincs annak semmi baja. A karbis gépek kicsit büdösebbet puffognak, főleg, ha egy fiatalabb autóval hasonlítod össze. Simán csak elszokott az orrod tőle!
A nyári mizéria után (új feszültségszabályozó) úgy döntöttem az alacsony töltés kapcsán, hogy megtekercseltetem a generátort. Ma megjött a tekercselt generátor. Be is szereltem, de adódott egy kis gond. Nem indul a motor.
Olyan mintha kevés lenne az akksi indító árama. Gyújtás, fordulatszámmérő végig megy, aztán indítózás de nem tekeri meg az önindítót csak kattan (csattan) egyet aztán meg a relé hang jön.
El tudom úgy rontani a generátor beszerelést, hogy ezt csinálja (minden a helyére tettem vissza max fordítva tettem fel a generátor jeladóját)?
Az akkut nyáron vettem és öt órát töltöttem (ősszel ezzel az akkuval ment a motor) most mielőtt megpróbáltam. Miután indítóztam egyszer, másodszorra már annyi erő sincs benne, hogy gyújtás után megpróbáljak indítani.
Lehet az akku a rossz?
Valami ötlet mit nézzek meg (mielőtt új akksit veszek)?
(Feltettem a kérdést a hyo fórumra is)
Márciusban karbiszinkron + pucolás + műszaki és szeljük a német utakat :) :)
http://totalbike.hu/hirek/2013/02/06/a_koreai_izles_tovabbra
_is_remek/?utm_source=tc_topic&utm_medium=cikk&utm_campaign=Forum
De még ezek nem jók benzinre, megdagad, és oldalt kitüremkedik!
Az alkatrészkatalógust nézted? (nekem lassú a net, nem sikerül végigböngészni!)
Simson karbi úszóházát kentem körbe vele, aztán másnap út közben dugulást okozott a karbiban.
A másik,a piros tubusos kb.ugyanaz lehet.
http://citybike.hu/spd/FBSpiro...
http://citybike.hu/spd/FBSzold...
ha ezzel körbe kenem a csapot és a csavaralátét mindkét felét az jó lehet ennek a gondnak a megoldásához.
Nem akarom még használatba venni a tankfelújító készletet,mert most egész jól sikerült a tisztítás
Az eredeti szűrőt én nem bántanám! Ha a kosz átjut a porlasztóba, ott is okozhat dugulást, ha bekerül a motorba, még sokkal csúnyább dolgokat okozhat!
Ha ekkora probléma már a rozsdásodás, akkor a tankfelújító cuccot preferálnám.
[url=http://www.kephost.com/view3.p...][img=htt
p://www.kephost.com/thumb/2...][/url]
illetve meg van a benzin szűrő,s az lenne a kérdésem hogy szeritetek hogy lehet azt onnan levenni?Mert azt szeretném hogy a csapon szabadon menjen át a brenya még ha koszos akkor is és a benzin csőne szeretnék rakni 1-1 szűrőt.Mert ha esetleg eltömődik út közben a szűrő akkor egyszerű legyen cserélni,mert ha útközben lerohadok,az eredeti szűrőt nem nagyon fogom tudni leszedni a tanból!
[url=http://www.kephost.com/view3.p...][img=http://www.keph
ost.com/thumb/2...][/url]
http://dobos-gyorgy.internettu...
"Gépjármű villamossági tekercselés vállalkozásunk fő profilja.
Önindító forgórészek,kör-fazonhuzalos tekercselése fűzéses technológiával is.
Postai utánvéttel is szállítunk."
Elérhetőség
Dobos György
4400 Nyíregyháza, Szalag út
Tel/fax: 06-42-455-028 06-30 9435-832
e-mail: britcica@freemail.hu
A hibás alkatrészek cseréje postani úton megoldott.
További részletek itt: http://indukcio.uw.hu
Telefon: 06 30 262 5500
Generátor tekercselésre keresek helyet, amit már próbáltatok és jó volt. Jó lenne Fejér megyében, de az sem baj ha messzebb van csak legyen rendesen megcsinálva.
Ötlet valakinek?
gondolom az a fekete ami a vateran is fent van...
A club oldalán hirdetnek egyet 35-ért.
erdekelne serult idomszett gt 650r-hez. valakinek van otlete hogy hol tudnak szerezni ilyesmit?