Hja, fém fékcsövem az van! Meg emelőszem is, azt én magam esztergáltam. Amúgy ennyi, mást nem szeretnék. Csomagtartóból is a rávaló nekem nem simpi, túl széles lesz tőle a motor, ha lesz, akkor egyedi lesz, és a felszereléshez le kell venni a faridomot, az tuti!
en se modositottam sokat..
puig plexi, led hatso lampa, most rendeltem karbon szovetet meg epoxi gyantat, benonom az elso es a hatso sarvedot, lancvedot. na meg a karok, emeloszem meg nincs, aprilia felni csavarokon emelem a motort :-) rendeltem egy M10es szettet (tegnap jott meg), beadon egy esztergalyoshoz azt csinal egy M12-est. esetleg ha marad penz, fem fekcsovek. magatol berepedezett a jobb oldali kis idomocska alat az idom, meg a csavar foglalatok, azt lecserelem, vagy megragasztom.. lanc kell es fekbetetek a szezon elott..
Alig valamit. A lábtartómon nincs fenn a gumi, levettem amint hazaértem vele.
R6 féknyereg van elől, meg egy kicsit magasabb plexi, ert reméltem, a magasságomhoz (184cm) jobb lesz, nincs az a rángató szél bizonyos tempónál. Jobb, de nem szűnt meg teljesen.
Aztán egyik klubtárs javaslatára elől a teleszkópok előtt láthatatlanul van két alulap belül a sárvédőbe, az eredeti tartókon, hogy a szennyeződés, bogarak ne a krómszárra kerüljenek.
Amúgy én a gyári állapotot kedvelem, nincs sportkipufogó, nem is lesz, csak ilyen egész finom apróságok, amik bármikor visszacsinálhatóak.
Most gondolkodom azon, hogy a komoly évi egy nagyobb túrácskámhoz (ez is 2 nap ám, meg mindössze 8-900 km) kéne két doboz oldalra, de mivel nem tetszenek, meg szélesek, azon agyalok, leveszem a faridomot, és úgy oldom meg, hogy vagy faridom, vagy doboz.
Jó kis hangja van! Ettől szerintem már nem nagyon lesz se hangosabb, se markánsabb, mégis csak egy 125-ös gépről van szó :P Én nem bajlódnék a kipuffal, ez így jó, a csomagtartó viszont nem hangzik rosszul.
Igazából idegesít is h 250Euroért vettem egy olyat amit télen 130 ért hirdetnek ,majd kiderül a január nekem is húzós, csak hát ha már v2....
Nekem úgy néz ki ez a mocika meg lesz ugy 24 éves koromig...majd akkor csinálok újra motorjogsit az 3 év arra érdemes befektetni ...addig nem csinálok semmi mást. :)
De lehet,hogy marad az 1 kipuff és inkább comitartót veszek rá, mert egy komplett 1 dobozzal ugyanannyi mint a használt kipu :)
Nekem is tetszik, meg vagyok vele elégedve!
Amúgy a színen én is vaciláltam.. Piros, mint a motor? Fekete? Végül a sima aluszín mellett döntöttem, és nem bántam meg! Persze ez az egyik legkonzervatívabb, de nekem ez való!
Nekem volt egy Finster dob a kis 250-esen, érezhetően jobb hangja volt, mint a gyári társainak. Teljesítményben nem hinném, hogy olyan sok javulást hozna, főleg a 125-ösnél, max az esztétikáján és a hangján tud javítani.
Ha éppen megengedi a költségvetésed és szeretnél is ilyet, akkor miért ne?
Szerintetek 125 re lenne értelme 2 darab sportkipufogót tenni :)
Jó áron találtam egy ugyan olyan sportdobot mint az enyém,csak ezért kérdeztem és tervezem a komplett kipuff rendszer átalakítását amiben már ez is beleréfhetne. :)
sziasztok!
ha erdekel valakit fek-kuplungar piros szinben shorty valtozat. felraktam, minden ok, csak rajottem hogy nekem bizony fekete kell.. nem akarok rajta keresni 7500ft-ert adom. van meg ugyan ilyen szinu plaxi csavarom is.
Ha nem tudja a tulaj,és nincs bent a szervízkönyvben ,akkor könnyen lehet hogy nem volt meg az újítás.
Én 1.5 éve vagyok tulaja egy gv650-nek,nyügös de rengeteg örömet okoz,s ha oda van figyelve rá akkor háls tud lenni.Nekem sok bajom volt vele az elején de ez a gondatlan előző tulajnak köszönhető.
Köszi a választ, hát nagyon fontolgatom hogy mi legyen a következő gép mert ami most van azt 0 tapasztalattal vettem és hát meg is szívtam vele mert majdnem mindent nekem kellett kicserélni rajta...
Meg az a helyzet hogy már 35KW lesz a korlátozott jogsi és olyan motor kellene ami nem túl erős, megbízható és le lehet papiroztatni 35kw-ra, 250est nem nagyon akarok venni mert az meg kicsi 400as Sv-t meg alig találni és ha találok annak is arany ára van... úgyhogy meglátom mit hoz még a jövő.
Ádám 10
Hali szerintem akinek ilyen motorja van azok 95%-a elégedett a motorjával.Mint mindegyik motornál itt is fontos, hogy "volt-e gazdája"( általános szerviz, karbantartás stb.)vagy csak ölték a motort.Bármilyen használtból kifoghatsz egy jónak tűnő"roncsot".
Én nyugodt szívvel ajánlom neked a típust. Nekem is ez az első nagy motorom de abszolút elégedett vagyok vele.
De ha van benne másik is, akkor gondolom, úgy, mint a GT-nél, valahol a tank és a karburátor között a benzincsövön.
A GT könyvében sincs benne, pedig van rajta.