Ezek a motorok, mint a motorok 99%-a tolókerekes váltóval készül, szinkronizálás nélkül, és olajfürdős, többtárcsás kuplunggal. Éppen ezért álló helyzetben sebességből kivenni nem nagyon lehet, sőt álló helyzetben sebességet váltani sem szerencsés. Tehát hogy megállsz, és nem akaródzik sikerülni kivenni üresbe, az teljesen normális, a kuplung átvisz valamennyi vonszolónyomatékot, emiatt a kapcsolókörmök nem akadnak szét!
A benzinjelző lehet érdekes, de előbb tapasztald ki! Lehet sokáig nem mutat csökkenést, majd elkezd csökkenni, arányosan. Egyszerű szerkezet, nem nagyon lehet baja. Ráadásul lehet, nem csurig tankoltad, csak amíg lekattant a pisztoly, márpedig lehet, hogy csurig még fért volna bele, nem is kevés, és tényleg üres volt már. Tapasztald ki!
Hali
Elképzelhető hogy a probléma a szintjelző, de szerintem az kb reális, nekem azt mondta a szerelő ha csak 1 rublika van akkor az kb 2-3 liter.
A váltóról meg annyit hogy mikor volt benne olaj cserélve és milyen olaj van benne?Ha friss az olaj akkor lehet érdemes lenne megnézni a kuplungot, de ha a többi sebességet veszik akkor semmi baja. Amikor lassítasz fokozatosan pakold vissza ennyi!
Sziasztok!
Nemrég vettem egy Hyosung gt250r-et full tankkal indultam el Pestre 200 km után az üzemanyag jelző már csak 2 rublikát mutatot meg is áltam tankolni de csak 8 litert tudtam bele tankolva.Egyszóval szerintem csal a mutató,nem tudom hogy nálatok is ez probléma?
Másik az Órát nem tudom beállítani mert beállítás után 17s után lép egy percet
Ja és alig birom kivenni üresbe,de gurulva simán kivehető (mint az MZ)
Válaszaitokat előre is köszi.
Sziasztok! Egy kicsit tanácstalan vagyok, hátha lenne valakinek valami ötlete, hogy mi lehet a gond: Hyo gt250r-ről lenne szó, a hibajelenség pedig, hogy 10 hidegindításból 8-szor leesik az akku feszültsége 6v körülre, az önindító megakad,elmegy a lámpa a műszerfal világítás 1-2mp-re majd visszajön minden, viszont a motor továbbra sem indul,csak sokadik próbálkozásra. Indítás előtt megvan a ~12volt (analóg műszerem van,picit több,12.2-12.4) Az akku másik motorban tökéletes, viszont az enyémben minden akksival csinálja a problémát,szóval nem az a gond. Cserélve lett: önindító relé, önindító vezérlés,fesz.szab, önindító motor. A probléma továbbra is fennáll, elég tanácstalan vagyok. Esetleg nem találkozott valaki hasonlóval? Előre is köszönöm
hát ez most épp egy kék színű :D
de nem a szín a lényeg hanem a tulajdonságai :)
de eddig be jön így képek és leírás alapján és ha sikerül akkor remélem személyesen is ki ismerem a kicsikét
nekem125 van most irtam le amit tudok. mozgekony 250 es motorral igazàn jolehet.
miert érzem azt h sàrga szinü a kiszemelt
...nagyon jo aron mennek most ;)
egy dolog meg
2005 utaniaknak erosebb a letamasztoja nem torik el normal hasznalatnal
Üdv mindenkinek !
Érdeklődni szeretnék és a véleményetekre vagyok kíváncsi mert motor vásárlás előtt állok !
A kiszemeltem a Hyosung GT 250 N
Tudnátok mesélni róla 1 kicsit ?
mint pl .: menet teljesítmény ? szervíz igény ? megbízhatóság ? széria hiba ? vásárlás után kell e cserélni módosítani rajta valamit ? meg persze a saját tapasztalatok véleményekre lennén kíváncsi
Fontos lenne és számítok a segítségetekre
Előre is köszönöm a válaszokat
Üdv .: Dani
Kifejtve. Egy vad bundäba bujt kiscica. Szerintem.
Kezelhetösege pompäs, cbr 125 öt utän kezesebb, pedig nagyobb es sulyosabb. Kenyelmes.
Azert nem megy ugy mint a kis hondäk. 8500 körül elfogy az ereje (lehet csak nälam) ott mar erdemes elvältani. 111 volt a vege , pedig nemet pälyan aztän tolhatnäm neki :D Utazojat en olyan 97-100 köze löttem be.
A heten rendeltem hozzä egy sportkipufogot, igy mar nem olyan olcso motor de a 370 ezer körül lesz amire teljesen összeäll es szämomra tökeletes lesz :) De ebbe mar mindent beleszämoltam.
Kellett meg egy elsösegely csomi es talaltam hozza vedö csövezetet is.
Hatso led lampan es doboztarton meg kondolkozom,majd talän telen. :)
Most tankoltam tele, hasznälgatom, de igy elsö ranezesre 3,5 körül van...mondjuk huzim is neki :D :D
Köszönöm, szerdán megjönnek a cuccok, ruha + sisak...aztán hétvégén mászkálok egyet :) Holnap meg papir + bizti.
Gondolom levágtátok
125 Gt ,2005/05, új akku ,új bt 45 gumik,új fékek olajjal, 1000kmre meg olajcsere szűrővel persze. Hibát nem véltem felfedezni tank sem horpadt.
900 Euro volt.
Sziasztok! :)
Csatlakoznék, a mai napon tettem rá szert :) Holnap megyek lejelenteni miegymás, N.országi 16000 kmrrel :)
Egyenlőre nagyon tetszik, cbr 125 nél talán hangyányival lomhább...na de ember MEKKORA :D
Nekem garanciába javították. De nem nagy történet! Kiszedte a műszerfalat, mutatta, hogy nézzem, a tórusztekercs ott leszakadt, majd elvitte az utcába valahova.
HA nem garanciális motoron lenne, simán kiszedném, bár lehet, egy rádiószerelőt kérnék meg, hogy forrassza be, nekem ilyen precíz munkához nincs eszközöm. De ezért szerintem szinte nem is tud mit kérni, annyira kis munka. Nem kell megijedni tőle!
A benzinjelző lehet érdekes, de előbb tapasztald ki! Lehet sokáig nem mutat csökkenést, majd elkezd csökkenni, arányosan. Egyszerű szerkezet, nem nagyon lehet baja. Ráadásul lehet, nem csurig tankoltad, csak amíg lekattant a pisztoly, márpedig lehet, hogy csurig még fért volna bele, nem is kevés, és tényleg üres volt már. Tapasztald ki!