A lenullázódás nem ritka dolog, ha megmondta, csak jó szerintem. De azt javítani kell, ha nem tették meg! Nem nagy cucc, egy tórusztekercs letört nálam, 5 perc alatt visszaforrasztották. Visszaállítani nem próbáltam. Amúgy Siemens a km óra...
Ha adsz egy email címet, tudok küldeni pár képet :) Mert a hirdetésnél 2 kép van csak és nem igazán látszik semmi. Amúgy azt említette az eladó, hogy volt fesszab. és akksi csere idén, és lenullázódott a km órája. Azt visszalehet állítani eredeti állapotába? Jó kérdés gondolom.
Nagyon szépen köszönöm ezt a leírást, illetve a képekkel való illusztrálás, ha minden jól megy, holnap nézem meg a motort, de a képeken, amiket eddig kaptam, most már látom, hogy nagyon esélyes a teljes láncszett cseréje. A fogak nagyon el vannak kopva, illetve van már hasa/lógása is a láncnak.
KRESZ könyvben benne van egyébként, ha jól emlékszem úgy írja, hogy ha a hátsó lánckerék közepén 4mm-re meg tudod emelni a láncot, akkor cserés.
A Hyosungon, de gondolom más motoron is, a hátsó tengelynél, a lengővillán van egy skálázás, azon van sok kicsi csík és egy nagy csík.
Ha gyári méretű lánckerekek vannak a motoron, gyári méretű lánccal, akkor új korában a jelölés a nagy csíknál van.
Ahogy nyúlik és állítani kell, ez egyre hátrébb tolódik.
Egyébként, ha nyúlik a lánc, az látszik azon is, hogy "hasa" van
alul. A 3. képen, ennek igen durva változatát láthatod. A jól beállított, vagy nem kopott lánc szép feszesnek tűnik.
1. képen kopott első lánckerék látható.
2. képen a kopott lánc megemelése.
3. képen extrém kopott láncszett.
4. képen 650-es Hyo teljesen hátra feszített tengelye, az utolsó kis csík éppen kilátszik a lemeznél. Új láncszettnél a nagy csíknak kell látszania.
5. képen 250-es Hyo használt és új első lánckerék közötti különbség.
6. képen 250-es Hyo új láncszettel, így kell állnia a áncnak, normális esetben.
7. kép a következő hozzászólásban lesz, mert ide csak hatot enged, azon a 250-es skálázása látszik, új láncszettel.
Még az a kérdés merült fel bennem, hogy pl. a lánckerekeken és a láncon mit kell nézni a használt motor esetében? Pl. mennyire kopott? Eléggé láma kérdés, de valahol el kell kezdeni! :D
A 650-eshez tudtommal nincs középstander! A kicsi nem kompatibilis! Karbantartáshoz sokunknak van hozzá emelője, a lengővillán van hely emelőszemnek, azt használjuk fel!
Megtaláltam, köszönöm szépen! :) Illetve az a kérdés merült még fel, hogy hol érdemes nézelődni pl alkatrészek felé a motorhoz? Pl. középsztender-ről lenne szó. Azt még nem találtam csak kisebb ccm-es példányokhoz. Nem tudom, hogy kompatibilis-e a nagy tesóhoz?
Persze megoldható! Létezik ilyen gyári is, GT650 SH néven!
Gyárilag ki kell cserélni a villakiflit, a kormányt, a bowdeneket, a fékcsövet, és a kormánykapcsolókat.
Azonban már többen megcsinálták, nem eszik ilyen forrón. A villahíd kifúrható, elvileg alulról van rajta furatnak is hely. A kapcsolók vezetéke meghosszabítható. Nézz fel a fórumra, találsz megoldásokat!
Nincs is ilyen illúzióm, tisztában vagyok vele! :) Volt egy jó ajánlat, elrepült, előfordul. Majd lesz másik. Azért köszönöm a talált példányokat, a sárga még tetszik is :)
Itt is egy, régen árulják,szinte új .A szokásos dolgokon felül kb + egy százas (regadó,egyedi forgalomba helyezés)Lehet más megyében még megy a honosítás,akkor olcsóbb.A hengerfejre kell rákérdezni,volt e cserélve.A többi "hiba" olcsón orvosolható. http://www.kepesmotor.hu/hyosu...
Nen tudom, de egy km óra tekergetö szaki valószínüleg meg tudja oldani.
Ha küldenél egy linket a motorról, megnézném, hogy látszik-e rajta valami érdekesség.
KRESZ könyvben benne van egyébként, ha jól emlékszem úgy írja, hogy ha a hátsó lánckerék közepén 4mm-re meg tudod emelni a láncot, akkor cserés.
A Hyosungon, de gondolom más motoron is, a hátsó tengelynél, a lengővillán van egy skálázás, azon van sok kicsi csík és egy nagy csík.
Ha gyári méretű lánckerekek vannak a motoron, gyári méretű lánccal, akkor új korában a jelölés a nagy csíknál van.
Ahogy nyúlik és állítani kell, ez egyre hátrébb tolódik.
Egyébként, ha nyúlik a lánc, az látszik azon is, hogy "hasa" van
alul. A 3. képen, ennek igen durva változatát láthatod. A jól beállított, vagy nem kopott lánc szép feszesnek tűnik.
1. képen kopott első lánckerék látható.
2. képen a kopott lánc megemelése.
3. képen extrém kopott láncszett.
4. képen 650-es Hyo teljesen hátra feszített tengelye, az utolsó kis csík éppen kilátszik a lemeznél. Új láncszettnél a nagy csíknak kell látszania.
5. képen 250-es Hyo használt és új első lánckerék közötti különbség.
6. képen 250-es Hyo új láncszettel, így kell állnia a áncnak, normális esetben.
7. kép a következő hozzászólásban lesz, mert ide csak hatot enged, azon a 250-es skálázása látszik, új láncszettel.
Gyárilag ki kell cserélni a villakiflit, a kormányt, a bowdeneket, a fékcsövet, és a kormánykapcsolókat.
Azonban már többen megcsinálták, nem eszik ilyen forrón. A villahíd kifúrható, elvileg alulról van rajta furatnak is hely. A kapcsolók vezetéke meghosszabítható. Nézz fel a fórumra, találsz megoldásokat!
Persze a piros is, csak nem ilyen mocskosan. Pláne, hogy nekem pont ilyen van!
Amit szerintem érdemes megnézni:
http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gt_gt_65
0_s-5396892
http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gt_650_
9500km_csere_robogo_vagy_kistr-5695005
ezek feketevázasak, és ha belegondolsz, az áruk még mindig nem magas! Szerintem ez kb a reális ár ma értük.
http://www.kepesmotor.hu/hyosu...