Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A lenullázódás nem ritka dolog, ha megmondta, csak jó szerintem. De azt javítani kell, ha nem tették meg! Nem nagy cucc, egy tórusztekercs letört nálam, 5 perc alatt visszaforrasztották. Visszaállítani nem próbáltam. Amúgy Siemens a km óra...
Sikerült sokadjára elküldenem, citromailes címről :P Gondolom a nagyobb képméret miatt, sokszor visszadobta. Köszi, ha megnézed!
Lehet, hogy csak holnap reggel 8 körül tudom megnézni.
csobaik@citromail.hu

Nen tudom, de egy km óra tekergetö szaki valószínüleg meg tudja oldani.
Illetve meg is köszönöm, ha ránézel a képekre! :)
Ha adsz egy email címet, tudok küldeni pár képet :) Mert a hirdetésnél 2 kép van csak és nem igazán látszik semmi. Amúgy azt említette az eladó, hogy volt fesszab. és akksi csere idén, és lenullázódott a km órája. Azt visszalehet állítani eredeti állapotába? Jó kérdés gondolom.
Szívesen!
Ha küldenél egy linket a motorról, megnézném, hogy látszik-e rajta valami érdekesség.
Nagyon szépen köszönöm ezt a leírást, illetve a képekkel való illusztrálás, ha minden jól megy, holnap nézem meg a motort, de a képeken, amiket eddig kaptam, most már látom, hogy nagyon esélyes a teljes láncszett cseréje. A fogak nagyon el vannak kopva, illetve van már hasa/lógása is a láncnak.
Kb. akkor esedékes.

KRESZ könyvben benne van egyébként, ha jól emlékszem úgy írja, hogy ha a hátsó lánckerék közepén 4mm-re meg tudod emelni a láncot, akkor cserés.

A Hyosungon, de gondolom más motoron is, a hátsó tengelynél, a lengővillán van egy skálázás, azon van sok kicsi csík és egy nagy csík.
Ha gyári méretű lánckerekek vannak a motoron, gyári méretű lánccal, akkor új korában a jelölés a nagy csíknál van.
Ahogy nyúlik és állítani kell, ez egyre hátrébb tolódik.

Egyébként, ha nyúlik a lánc, az látszik azon is, hogy "hasa" van
alul. A 3. képen, ennek igen durva változatát láthatod. A jól beállított, vagy nem kopott lánc szép feszesnek tűnik.


1. képen kopott első lánckerék látható.
2. képen a kopott lánc megemelése.
3. képen extrém kopott láncszett.
4. képen 650-es Hyo teljesen hátra feszített tengelye, az utolsó kis csík éppen kilátszik a lemeznél. Új láncszettnél a nagy csíknak kell látszania.
5. képen 250-es Hyo használt és új első lánckerék közötti különbség.
6. képen 250-es Hyo új láncszettel, így kell állnia a áncnak, normális esetben.
7. kép a következő hozzászólásban lesz, mert ide csak hatot enged, azon a 250-es skálázása látszik, új láncszettel.
Az első láncszettet gondolom 15-18 ezernél kel cserélni?
Még az a kérdés merült fel bennem, hogy pl. a lánckerekeken és a láncon mit kell nézni a használt motor esetében? Pl. mennyire kopott? Eléggé láma kérdés, de valahol el kell kezdeni! :D
Hm, és pl. SV650-es közép sztendere nem jó hozzá? Jó kérdés mi? :)
A 650-eshez tudtommal nincs középstander! A kicsi nem kompatibilis! Karbantartáshoz sokunknak van hozzá emelője, a lengővillán van hely emelőszemnek, azt használjuk fel!
Megtaláltam, köszönöm szépen! :) Illetve az a kérdés merült még fel, hogy hol érdemes nézelődni pl alkatrészek felé a motorhoz? Pl. középsztender-ről lenne szó. Azt még nem találtam csak kisebb ccm-es példányokhoz. Nem tudom, hogy kompatibilis-e a nagy tesóhoz?
Ha itt vissza lapozol egy két oldalt, még fényképeket is találsz házi átalakításról
Persze megoldható! Létezik ilyen gyári is, GT650 SH néven!

Gyárilag ki kell cserélni a villakiflit, a kormányt, a bowdeneket, a fékcsövet, és a kormánykapcsolókat.
Azonban már többen megcsinálták, nem eszik ilyen forrón. A villahíd kifúrható, elvileg alulról van rajta furatnak is hely. A kapcsolók vezetéke meghosszabítható. Nézz fel a fórumra, találsz megoldásokat!
Megoldható-e a GT650S-nél, hogy a kormányt magasabbra állítani vagy emelni valahogy szerintetek akár házilag, akár szakértő által?
Az nekem is!

Persze a piros is, csak nem ilyen mocskosan. Pláne, hogy nekem pont ilyen van!
Nincs is ilyen illúzióm, tisztában vagyok vele! :) Volt egy jó ajánlat, elrepült, előfordul. Majd lesz másik. Azért köszönöm a talált példányokat, a sárga még tetszik is :)
Azért szerintem ilyen illúzióid ne legyenek, hogy 3-400 e -ért találsz! Annyiért roncsot max! Baleseteseket 200 felett árultak.

Amit szerintem érdemes megnézni:

http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gt_gt_65
0_s-5396892

http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gt_650_
9500km_csere_robogo_vagy_kistr-5695005

ezek feketevázasak, és ha belegondolsz, az áruk még mindig nem magas! Szerintem ez kb a reális ár ma értük.
Abba 50 felett volt, mikor eladta! Egyszer árulták jóval kevesebbel már...
Nem mindenki motorozik éjjel-nappal.Nekünk se igen lesz négyezer.
Itt is egy, régen árulják,szinte új .A szokásos dolgokon felül kb + egy százas (regadó,egyedi forgalomba helyezés)Lehet más megyében még megy a honosítás,akkor olcsóbb.A hengerfejre kell rákérdezni,volt e cserélve.A többi "hiba" olcsón orvosolható.
http://www.kepesmotor.hu/hyosu...
Vagy kijavítva helyezték forgalomba,vagy visszahíváson orvosolták a gondokat.Meg kell kérdezni.Különben találsz olcsóbbat is,igaz nem ilyen csicsás.