Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Bár azért kíváncsi lennék, valóban 17 000 km van benne vajon. Találtam még egy másikat is, a KIZS gépét. De abban meg 45-50 ezer km van már benne. Viszont az 2006/10 havi gép.
Valóban van ára, de 2005-ös, nem tudom, azoktól félek azért, láttam/olvastam, hogy volt velük gond, legalábbis több mint a 2006-os típussal.
Ez hibátlan,van ára is.

http://www.jofogas.hu/szabolcs...
Kapitalizmus.Elkelt hazai berkekben,kb fillérekért.Az erste oldalán is volt Hyo,de mostanában nem láttam,licitálás nem volt rá egy darab sem.Nem tudom melyik telephelyen volt,lehet érdemes lett volna megnézni.
:D Az a gond h ezt megtettem, 0 reakció volt rá, aztán sikerült telefonon elérni őket, és már eladták. Szóval ez van.
Sokat tököltél,mondtam,hogy ígérj be háromszázat.Figyeld,lehet csak levették és újra fent lesz. Az erste oldalán így szokott lenni.
Sajnos megelőztek, vagy csak lekerült a listáról :(
RÓLA van szó.

Banki lefoglalt.
Ugyanolyan, mint az enyém, csak ennek még nincs kicserélve a tankja.
Igen sejtem, de még meg is kell nézni élőben :) Meghallgatni, na meg átnézni :) 2006os példány, fekete vázas, 7700km-rel.
Szokásos!

DE jól gondold meg, mielőtt megveszel egy a többihez képest olcsó darabot! Mert általában az ember jobban jár egy megkímélt, gondos gazdás darabbal, mint egy lelakottal. Általában az olcsó a végén drága lesz!
Hm, mondjuk én N verziót néztem. Meg ha tényleg meglesz a motor első körben Kanyar mesterhez viszem el. Gondolom én. Illetve miket érdemes ott helyben átnézni, vásárlás előtt? :)
Szerintem ezt nehéz nagyon összehasonlítani. Ahogy leírod, pláne Bogen írja, hogy szokott közlekedni, az igen finomnak tűnik, így nem mérvadó.
Amúgy alattam a porlasztós, nyugisan 4-4,5 -öt eszik (csak saccra számolgatoma benzinkúton) ami 100-110-es utazót jelent, de azért gyorsítgatva, és néha-néha jobban meghajkurászva. Ebből simán lehet 4 alatt is finoman.
Első utam vele, Kanizsa-Keszthely, bejáratósan, nagyon finoman asszem 3,5 l volt.

A lényeg szerintem, hogy kategóriájában kellően takarékos darab ami egyre jobban szempont tud lenni!
Az S, és R-een lámpa van a műszerfalon! Igaz, nincs bekötve :)
A karbist nem ismerem de normálisan 90-110 2személyel is elég volt az fi-nek 3,7- 4.00 liter. Azért pár gyorsitás, előzés is belefér!
Másik még, ha jól látom, olajszint jelző lámpa nincs benne? Vagy olajnyomás visszajelző talán a neve, most hirtelen nem ugrik be.
Igen, az még karbis.
Nem sokkal eszik többet, mint az injektoros. Ha egyáltalán többet eszik.
Bogen tudna erről nyilatkozni, meg Jedematik.
Én a karbisból is kihoztam 3,77 liter/100km fogyasztást, igaz, hogy csak egyszer.
Túra tempóban(100-120) 4-4,5, lendületesebben akár 6 is lehet.
A kormány az nem csak egy kicsit eléri a fékolaj tartály teteje.
Egy másikra le lesz cserélve.
Hali! Közben még lejjebb ment az ára, de mindenképpen el kéne menni megnézni élőben. Karburátoros verzió gondolom. Mennyivel eszik többet egy karbis? Illetve miben érezhető pl az EFI-shez képest?
Oké már csak azt várom h a Führer visszaírjon...
Ja az lemaradt hogy csak át kell iratnom meg biztosítás mert itt élek :)
Amig haza nemmegyek/ki nem jelentkezek, lehet itt a nevemen ma kérdeztem meg vizsgaállomáson :)
Nem ütközik bele a kormány az idomba?
Akkor hajrá!
Sziasztok Srácok!

Lenne egy kérdésem.
A1 es jogsim van Hyousong GT (nem gtr) 125 szeretnék venni.

Van egy szép német példány, 24 ezer kmrrel, utiköltséggel együtt 720 Eurómban lenne alhozni.

Mit gondolotok?
Érdemes? Nekem nagyon tetszik külalakra és itt a legtöbben elégedettek vagytok a gépsárkánnyal.

Köszi
Üdv
Funny
Telóval csináltam hamar talán jó.
Köszönöm szépen a segítséget jedematik,tegyél már fel légyszíves egy két képet mégis milyen vizuálisan. Még egyszer köszi.
helló

Nekem is R van. A világítás xenonnal van megoldva így elég jó.
A kormányt én is átalakítottam. A kiflit meglehet fúrni alulról látszik a négy furat helye. Veszel rá kormánytartót a milyet akarsz és kormányt.
Az enyémen pazzaz tartó van és egy egyenes kormány. Így még bovdeneket se kellet lecserélnem.
Ha magasabb kormányt teszel valószinű kell hosszabb kuplung,gáz bovden.Ja a fékcsővet mindenképp cserélni kell,de én is használt fém csővel oldottam meg.
Magas kormánynál még a kapcsolókat kell megtoldani ez a legolcsóbb megoldás mert különben azt is venni kell.
A naked verzíó bowdenei jók lesznek ha kellene cserélni valamit.
Nem egy ördöngős összeg az egész.