Bár azért kíváncsi lennék, valóban 17 000 km van benne vajon. Találtam még egy másikat is, a KIZS gépét. De abban meg 45-50 ezer km van már benne. Viszont az 2006/10 havi gép.
Kapitalizmus.Elkelt hazai berkekben,kb fillérekért.Az erste oldalán is volt Hyo,de mostanában nem láttam,licitálás nem volt rá egy darab sem.Nem tudom melyik telephelyen volt,lehet érdemes lett volna megnézni.
DE jól gondold meg, mielőtt megveszel egy a többihez képest olcsó darabot! Mert általában az ember jobban jár egy megkímélt, gondos gazdás darabbal, mint egy lelakottal. Általában az olcsó a végén drága lesz!
Hm, mondjuk én N verziót néztem. Meg ha tényleg meglesz a motor első körben Kanyar mesterhez viszem el. Gondolom én. Illetve miket érdemes ott helyben átnézni, vásárlás előtt? :)
Szerintem ezt nehéz nagyon összehasonlítani. Ahogy leírod, pláne Bogen írja, hogy szokott közlekedni, az igen finomnak tűnik, így nem mérvadó.
Amúgy alattam a porlasztós, nyugisan 4-4,5 -öt eszik (csak saccra számolgatoma benzinkúton) ami 100-110-es utazót jelent, de azért gyorsítgatva, és néha-néha jobban meghajkurászva. Ebből simán lehet 4 alatt is finoman.
Első utam vele, Kanizsa-Keszthely, bejáratósan, nagyon finoman asszem 3,5 l volt.
A lényeg szerintem, hogy kategóriájában kellően takarékos darab ami egyre jobban szempont tud lenni!
Igen, az még karbis.
Nem sokkal eszik többet, mint az injektoros. Ha egyáltalán többet eszik.
Bogen tudna erről nyilatkozni, meg Jedematik.
Én a karbisból is kihoztam 3,77 liter/100km fogyasztást, igaz, hogy csak egyszer.
Túra tempóban(100-120) 4-4,5, lendületesebben akár 6 is lehet.
Hali! Közben még lejjebb ment az ára, de mindenképpen el kéne menni megnézni élőben. Karburátoros verzió gondolom. Mennyivel eszik többet egy karbis? Illetve miben érezhető pl az EFI-shez képest?
Oké már csak azt várom h a Führer visszaírjon...
Ja az lemaradt hogy csak át kell iratnom meg biztosítás mert itt élek :)
Amig haza nemmegyek/ki nem jelentkezek, lehet itt a nevemen ma kérdeztem meg vizsgaállomáson :)
Nekem is R van. A világítás xenonnal van megoldva így elég jó.
A kormányt én is átalakítottam. A kiflit meglehet fúrni alulról látszik a négy furat helye. Veszel rá kormánytartót a milyet akarsz és kormányt.
Az enyémen pazzaz tartó van és egy egyenes kormány. Így még bovdeneket se kellet lecserélnem.
Ha magasabb kormányt teszel valószinű kell hosszabb kuplung,gáz bovden.Ja a fékcsővet mindenképp cserélni kell,de én is használt fém csővel oldottam meg.
Magas kormánynál még a kapcsolókat kell megtoldani ez a legolcsóbb megoldás mert különben azt is venni kell.
A naked verzíó bowdenei jók lesznek ha kellene cserélni valamit.
Nem egy ördöngős összeg az egész.
http://www.jofogas.hu/szabolcs...
Banki lefoglalt.
Ugyanolyan, mint az enyém, csak ennek még nincs kicserélve a tankja.
DE jól gondold meg, mielőtt megveszel egy a többihez képest olcsó darabot! Mert általában az ember jobban jár egy megkímélt, gondos gazdás darabbal, mint egy lelakottal. Általában az olcsó a végén drága lesz!
Amúgy alattam a porlasztós, nyugisan 4-4,5 -öt eszik (csak saccra számolgatoma benzinkúton) ami 100-110-es utazót jelent, de azért gyorsítgatva, és néha-néha jobban meghajkurászva. Ebből simán lehet 4 alatt is finoman.
Első utam vele, Kanizsa-Keszthely, bejáratósan, nagyon finoman asszem 3,5 l volt.
A lényeg szerintem, hogy kategóriájában kellően takarékos darab ami egyre jobban szempont tud lenni!
Nem sokkal eszik többet, mint az injektoros. Ha egyáltalán többet eszik.
Bogen tudna erről nyilatkozni, meg Jedematik.
Én a karbisból is kihoztam 3,77 liter/100km fogyasztást, igaz, hogy csak egyszer.
Túra tempóban(100-120) 4-4,5, lendületesebben akár 6 is lehet.
Egy másikra le lesz cserélve.
Ja az lemaradt hogy csak át kell iratnom meg biztosítás mert itt élek :)
Amig haza nemmegyek/ki nem jelentkezek, lehet itt a nevemen ma kérdeztem meg vizsgaállomáson :)
Lenne egy kérdésem.
A1 es jogsim van Hyousong GT (nem gtr) 125 szeretnék venni.
Van egy szép német példány, 24 ezer kmrrel, utiköltséggel együtt 720 Eurómban lenne alhozni.
Mit gondolotok?
Érdemes? Nekem nagyon tetszik külalakra és itt a legtöbben elégedettek vagytok a gépsárkánnyal.
Köszi
Üdv
Funny
Nekem is R van. A világítás xenonnal van megoldva így elég jó.
A kormányt én is átalakítottam. A kiflit meglehet fúrni alulról látszik a négy furat helye. Veszel rá kormánytartót a milyet akarsz és kormányt.
Az enyémen pazzaz tartó van és egy egyenes kormány. Így még bovdeneket se kellet lecserélnem.
Ha magasabb kormányt teszel valószinű kell hosszabb kuplung,gáz bovden.Ja a fékcsővet mindenképp cserélni kell,de én is használt fém csővel oldottam meg.
Magas kormánynál még a kapcsolókat kell megtoldani ez a legolcsóbb megoldás mert különben azt is venni kell.
A naked verzíó bowdenei jók lesznek ha kellene cserélni valamit.
Nem egy ördöngős összeg az egész.