Köszönöm a válaszokat! :)
Illetve ami még felmerült bennem kérdés, hogy egy 193-194 cm magas embernek, mennyire kényelmes ez? Most egy Kawa er-5-ösön tanultam, azt annyira nem éreztem "közel" magamhoz.
Másik, amit találtam darab, az egy 2006-os(fekete vázas, ha jól olvastam, akkor ezek már a problémább mentesek) 7000 km-el és 500000 Ft-ért. Eléggé szép állapotban van, csak még gondolkozom mindenképpen rajta, na meg fel is kéne rá ülni!
A szüleimnek egy 650-es naked, és egy 250-es chopperje van, 53000, illetve 70000 km-rel. A kicsivel soha semmi gond nem volt, a nagynak a hátsó féktárcsája tény, hogy egy ipari hulladék, de egyébként semmi olyan gond nem volt velük, ami másik motorral ne történne. (értsd fesz. szabályzó másik motoron is meghalhat). Az árát bőven megérte. Alkatrész beszerzés néha lehet problémás, nem mindig jó hozzá az SV-é pl. (de nem is kellett nagyon más, mint "fogyó" cuccok, pl fékkar... ) Átlag túrahasználatra teljesen alkalmas.
Szia! Nem problémásabb,mint némelyik más típus.A fórumokon ha olvasgatod a többi típust,láthatod szinte nincs olyan nap,hogy valakinek ne lennének gondja.
Természetesen előfordulhatnak nem várt események,összességében tökéletesen motorozható,kényelmes,nyomatékos,mutatós gép.
A Hyosung klub fórumán sokat olvasgathatsz,kérdezhetsz./http://hyosungclub.hu/index.ph...
Alkatré
sz minden van /http://www.hyosungmotors.hu/,k...ógusból kikeresheted,nagyon rövid időn belül megkapod és szerintem nem magasak az árak más típusokhoz hasonlítva.
Mivel nem nagyon ismerem ezt a márkát, esetleg tudnátok írni róla pár dolgot? Hyosung GT650 Naked/Cometről? Személyes tapasztalatok stb? Utánajártam már pár helyen, volt pozitív és negatív kritika is. Ebből kifolyólag érdekelne pl. szervízelési lehetőség, vagy épp az alkatrész ellátás, hogy van-e? Előre is köszönöm a segítségeteket! :)
2006 os évjárat. Volt egy visszahívás,hogy cserélik a csavarokat, de már nem bizonyítható hogy ez meg is történt. Azért tettem közzé ,hogy érdemes megvizsgálni a csavarokat még mielőtt menetközben eltörnének. Én megúsztam "az égi motorosok még nem fogadnak be! Vigyáztak rám!
Kimértem. 5000 fordulaton a sárga vezetékek között megvan a 80V váltófeszültség,testelni nem testelnek a tekercsek,sőt,a szervízkönyv szerinti ellenállásokat is kimértem a fesz.szabályzón és a generátoron is. Köszi a választ.
Sziasztok!
Érdeklődnék,találkozott-e már valaki hasonló problémával?
GT650R-em van.Hidegen indításkor 13,3V a töltésem,majd melegedés és pár tíz kilométer után visszaesik a töltés 12,3V-ra. Ekkor az alapjárati töltés 12,1V körül van,ami némi gázadásra felmegy 12,4V-ra. Mi lehet a probléma? Honnan és mennyiért lehetne fesz.szabályzót venni?
Előre is köszi a segítséget,széles utat mindenkinek!
Első sorban örülök, hogy megvan a régi fórum és minden hozzászólás.
A feszszabályzó csere óta nagyjából 1000 km-et mentem a motorral, jellemzően rövid 10-15 km-es szakaszokkal, illetve ma egy 140km-et. A töltés most is 13,6 ráadásul gázra eléggé kileng lefelé, de úgy látszik ez a normális hyoéknál mert egyszer sem állat meg (kopp-kopp). Így őszig biztos nincs tekercselés, csak majd szezon után.
Viszont az aksit az valószínű cserlék még szezon alatt. Ha van jó tapasztalat hogy melyik márka legyen azt megköszönöm.
Illetve ami még felmerült bennem kérdés, hogy egy 193-194 cm magas embernek, mennyire kényelmes ez? Most egy Kawa er-5-ösön tanultam, azt annyira nem éreztem "közel" magamhoz.
Másik, amit találtam darab, az egy 2006-os(fekete vázas, ha jól olvastam, akkor ezek már a problémább mentesek) 7000 km-el és 500000 Ft-ért. Eléggé szép állapotban van, csak még gondolkozom mindenképpen rajta, na meg fel is kéne rá ülni!