Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Már nem kell?

Úgy látszik, megint romlott a Ft, mert most fentebb ment az ára, jelenleg 6,183.11Ft-ot írnak a koreaiak.
Az előbb említett spéci helyen,
6141Ft a 2db első lábtartó kompletten, gumival
és
5116Ft a posta, ha csak ezt veszed.
Már kérdezted őket?
Kanyar mestert is megkérdezheted!
http://www.see-see.hu

Spéci hely :)
Mondjuk a spéci helyen akkor már érdemes mást is venni, mert a postaköltség úgy 8000Ft-ról indul.
Ez a link kézenfekvő volt ahhoz hogy megnézzem
Azt hittem, hogy van valami általam nem ismert spéci hely.
Szia!

Nekem is Simson berúgókar gumi van a váltón.
Lábtartó gumi pedig passz, nekem még a gyári van rajta.
Innen biztos tudsz szerezni:
http://www.hyosung.hu/
Köszi, olyat tudok talán szerezni.

Akkor már csak a lábtartó gumira kellene tipp.
A váltókarra. :)
Szia!
Nekem talán Simson gumi lett feltéve. Kicsit le kellett vágni belőle mert hosszú volt, de tökéletesen funkcionál.
Üdv mindenkinek!

Meg tudja nekem mondani valaki, hogy hol kaphatok GT250-hez első lábtartó gumit....mindkét oldalira szükségem van (lehet hogy a GT650-esé ugyanaz a típus)

Karesz: Volt neked valami tuti tipped váltókar gumira régen.
Írd le légyszíves!

Köszönettel
G.
Írtam.
Sziasztok!

A gs 500 topicból irányítottak ide, kersném csobaikaresz nevű felhasználót. Fontos lenne. Ha kérhetném írjon már rám emailt. tataizoltan@gmail.com

Előre is köszönöm!
Körülbelül 4 óra megfeszített, kreatív kemény munkával, 5 emberrel, és nagyjából 5 féle szerszámmal sikerült kiimádkozni azt a k...va csavart! :) Kicseréltük a tömítést, meg a csavarokat is. Most remélem már okés lesz. Köszi a tippet! Csá
ha kiszeded azt a durva szűrőt, jobban jársz, ha a két csavar helyett, ami fogja imbuszt teszel be, mert az a kereszthornyú nagy szívás tud lenni, ha elfordul benn a csavarhúzó!
Kösz szépen mike.
Ha azt a fedelet leveszed akkor az alatt van, egy alsó szita olajszűrő.
Ezt két csillagfejű csavar rögzíti. Néha kiszedjük és megtisztítjuk ha van rajta valami szennyeződés, én már vagy kétszer kiszedtem, de tiszta volt.
Szevasztok.
Következő volna a kérdésem:
Megvolt az olajcsere a GTR 650-esen. És az olajleeresztő csavar fölött van egy fedél, 3 csavar tartja, kb úgy néz ki mint az olajszűrő fedele.
Szóval az micsoda?
Le akartuk szedni, de az egyik csavart sehogy sem tudtuk meglazítani ,szóval hagytuk az egészet, és visszacsavaroztuk a másik 2-t is. Most viszont úgy tűnik, hogy ott kicsit könnyezik az olaj!
Remélem nem csináltunk rajta nagy hülyeséget, most cseréljem ott le a tömítést? De hát le sem vettük. Szal ez volna a problémám, előre is kösz a válaszokat.
Széles utat! Szevasztok
A 4 napos ünnepen, eddig úgy néz ki, hogy nem érek rá.
Oke, jövő héten kigondolok valami szezonnyitót.

Vagy inkább a télből a tavaszba átvezető túrát , mert télen is igyekeztünk a fenekünket a mocin pihentetni.
Mike, Karesz.
Szervezzetek valamilyen túrát... és megyek, de ne a 48 óra legyen... mert az nem nekem való.
tegnap már én is tettem 150km körül a vasba.Cseszneki szerpentin is volt benne,és nem vallottam szégyent,mert a társai ezuttal 750 gsxr,600cbr rr,600gsr.Meglepően jól viselkedett a kanyarokban,egyre jobban szeretem ezt a koreai "szutykott"
Jövő hétvégén nem vagyok itthon (Piliscsabán leszek), de utána megbeszéljük. Szerintem ha már szét kell szedni akkor cserélni kellene, még ha nem is folyik van már benne km-er.

Sikerült meg vennem az utolsó régi áron számolt (5200pénz) légszűrőt a showbike-ban. A hegyleve ára meg sajnos feljebb kúszott, de a mociba, meg magamba sikerült beletenni 210 km-t. Nagyon jó idő volt a vége felé lett szelesebb.
Így az egyenlegem 36816km lett. Tavaly febr-tól eddig csak 4000km-mentem hümm...

A 48óra még nálam is tervben.
Menyünk...
Megyünk, de még nem tudjuk, hogy hová, meddig, és mikor.
Köszönöm!
A teló szétszedésben majd lehet kérek egy kis segítséget.
Le kellene cserélni benne az olajat.
Nekem nem folyik, de ha már szét van szedve, akkor szerinted érdemes cserélni a szimmeringet, vagy hagyjam még a gyárit?

48 óra nekem be van tervezve.
A nyári túrára jöttök?