Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Szia!
Sajnos még nem.Te vagy egyedül aki reagált a kérésemre napok óta,a környezetemben is érdeklődöm egyenlőre nem jelentkezett márkatárs.Egy budapesti motorszerelővel beszéltem,az alapokat végigjártuk,de neki sem volt a közelében ilyen típus.
Nagyon várom a fotót,bízom benne sikerül megoldani.
Előre is köszönöm!
Üdv.Gábor
Hirdesd meg így, sérülten! Szerintem nem is rossz pénzt kapsz érte, ha amúgy rendben, akkor szerintem kapni fognak rá! A többi indokot megértem!
Egy ismerős elég csúnyán összetörte az R6-ot, azt is rendbeszedte, pedig ott a teló is KO volt... Perzs enem szépségdíjas most, de nem is egy vagyon volt, holott az tuti gazdasági TK lett volna. Persze ott ő esett el, magába, szerencsére neki nem lett baja.
leginkább csak esztétikai sérülései vannak; tehát a váz, egyenes futás, a telók, motorikusan és elektronikusan is rendben vannak, de számomra nem éri meg a javítása... ha minden a tervezettek szerint halad, akkor veszek inkább egy fiatalabb, balesetmentes motort

aztán meglátjuk mennyire fognak a dolgok a tervezettek szerint haladni... de remélem már ebben a hónapban elválik!
Ennyire odavan szerencsétlen? Első telók s sérültek? Váz? Mert ha nem, akkor kár lenne bontóba küldeni, idom, esztétikai, és lábtartósérült - használható, biztonságosra megcsinálni - nem lehetetlen nem vagyonokért....
Még nem sikerült kideríteni? Piszkálj, és akkor megpróbálom nem elfelejteni, és holnap meglesem, illetve megcsinálom a fotót. úgyse ártana befújni kontaksprayvel, mielőtt megint rendetlenkedik az üzemanyagszintjelző :D Mondjuk nem találtam a kontakspraymet, valaki lenyúlta, azt is meg kell keresni..
érdekes lenne... de inkább S&T Consulting Hungary Kft lesz az: http://frt.bme.hu/Tamogatok/Ta...

én meg úgy néz ki, viszem a bontóba a kis yamahát, aztán elválik mi lesz utána... főleg a bontósok ajánlatán múlik :P
A versenyautón látható s&t logo vajon ugyanaz lehet-e, mint a Hyo anyacége?
http://totalcar.hu/magazin/koz...
üdv

Ha valakit esetleg érdekel van komplett első fékrendszerem betétek nélkűl GT 650-hez.

Ócsó pénzért.
elérhetőség adatlapon
Lehet, hogy csak neked van egyedül ilyen az országban
Köszi4
Hali ,
Akinek van itt cab 50 es , sb 50 es motorja az írjon már légyszi .
majortamas01@hotmail.com
Major Tamás :facebook
sziasztok

Lenne valaki olyan kedves és rendes ha éppen ráérne és lefotózná nekem Gt650r vagy s műszeregység csatlakozóját és feltenné ide kb így ahogy a képen?
Szóba került a Hyo fórum újracsinálása, de még gyerekcipőben jár a gondolat.
Egyrészt ugye kell egy biztos szolgáltató, aztán valahogy vissza kéne szerezni a régi fórum adatbázisát és meg kéne csinálni az újat. Szép lassan talán lesz valami belőle, de Isten malmai nem őrölnek gyorsan...

Illetve felmerült egy komplett Hyosung oldal is, aminek csak egy része lenne a fórum, bár az még nem derült ki számomra, hogy ki frissítgetné az oldalon a leírásokat. Mert évi két frissítés miatt kár egy oldal üzemeltetni.
Normális .

A generátor váltó feszültséget ad le.

Fórum passz.
de akkor ez így normális?

Másik kérdésem hogy lesz valami a hyo fórummal?
Így semmire .
így mire számíthatok? :S
egyenáramot mértem, váltófesznél 0v
Ha váltó feszültséget mértél, akkor egyre rosszabb lesz.
Ma kimértem a generátoromat és sajnos testre tölt 1,5V-ot, a töltésem viszont jó 13,8V érdemes a generátorral foglalkozni? , újratekercseltetni?
Sziasztok
Azzal a kéréssel kérdéssel fordulnék hozzátok, hogy nem-e tudja valaki, hogy Hyo GT650sh-án a km jeladó zöld vezetéke hanyadik helyen kell hogy legyen?
Köszönöm előre is.
Ennyit azért nem csal egy műszer. A srácnak nincs meg a töltése új fesszabályzóval sem.
hogy ennyire hűűűlye legyen valaki
nem jól mértem, de már jó
Az csúcs az én álltalam mért 4-5-6-hoz képest
Tud valaki megbízható tekercselőt, esetleg postával vidéken is?
A sargak között 5000es fordulaton 66.

Köszi a leírást.