Ezt hogy érted? Bár lehet fáradt vagyok, az éjszakai meló után de még nem fogtam fel. :D Kicsit sokallom én is, de legalább a modell már jó. Amúgy van valakinek tapasztalata a legújabbakkal? 2011-2012-es modellekkel? Nagyon pöpecül néznek ki azok is! Bár kicsit Kawásnak érzem, de attól még nagyon jó lehet! :P
Szia Karesz!
Ezeket Te hol láttad?
Az enyémet 2800 km számláló állással,elmondás szerint kb,tízezerrel vettem, /már jó az órám!/ az első betét vastagabb mint az új Ferodó,a hátsó tökéletes,a lánc és a kerekek hibátlanok.
Azt írják, hogy rossz az akksi, hátsó gumi el van kopva, aztán lehet, hogy nemsokára láncszett csere, meg elvileg 8000Km-nél kellene a kötelező szervízt megejteni, ami 2db gyertya, levegőszűrő, olajszűrő cserével, és 4 liter olaj megvásárlásával jár.
A bal oldali teleszkópszár szimering lehet, hogy rossz.
Akksi 11790(Motobatt) - 20960(Yuasa)
Gyertya 2215Ft x2 = 4430Ft
Első lánckerék 2830Ft
Hátsó lánckerék 7200Ft
Lánc (DID) 22500Ft
Eddigi árak a nagyvas.hu-n
Gumi párban 56990Ft (Dunlop Qualifer és Conti Motion)
r17.hu
Levegőszűrő(gyári) kb. 7000Ft
Csak a példa kedvéért írtam az árakat.
A láncszett maximum még 8-10000km-t bír ki kb.
A motoron gyárinak megfelelő típusú gumink vannak.
Ezután a szervíz után minden 4000km után olaj és szűrő csere, minden 8000 után előző, plusz gyertya és levegőszűrő.
Na meg átnézni sem ártana.
Fékbetétek 5000-8000-ig/ pár, és 3 pár kell összesen a motorra.
Amúgy ez az 500000-es pont olyan, mint az enyém.
Annyit megér szerintem.
Csak két visszajelző van rajta, az egyik azt mutatja, hogy a tankban az üzemanyag menyiség félig, 8,5 liter vagy az alatt van.
A másik pedig a "tartalék" jelző, 3 liter, vagy az alatti menyiséget jelez.
A képen, a jobb oldali műszerben vannak a visszajelzők.
A kép nagyítható.
Majd kiderül, a napokban, ha minden jól megy, lesz szerencsém 1-et kipróbálni. Jól látom, hogy a 2006os modellen nincsen üzemanyagjelző? Vagy csak én nem vettem észre?
Az első gumit szerintem 7700 alatt lejarni nem lehet.
Ez jó lehet.
https://www.otpbank.hu/static/...
Erre gondolsz?
Na meg jövőre a teljesítményadó.
Ezeket Te hol láttad?
Az enyémet 2800 km számláló állással,elmondás szerint kb,tízezerrel vettem, /már jó az órám!/ az első betét vastagabb mint az új Ferodó,a hátsó tökéletes,a lánc és a kerekek hibátlanok.
Azt írják, hogy rossz az akksi, hátsó gumi el van kopva, aztán lehet, hogy nemsokára láncszett csere, meg elvileg 8000Km-nél kellene a kötelező szervízt megejteni, ami 2db gyertya, levegőszűrő, olajszűrő cserével, és 4 liter olaj megvásárlásával jár.
A bal oldali teleszkópszár szimering lehet, hogy rossz.
Akksi 11790(Motobatt) - 20960(Yuasa)
Gyertya 2215Ft x2 = 4430Ft
Első lánckerék 2830Ft
Hátsó lánckerék 7200Ft
Lánc (DID) 22500Ft
Eddigi árak a nagyvas.hu-n
Olajszűrő (HifloFiltro) 1640Ft
Olaj 2180 - 4445/liter márkától függően, 10W-50-est néztem
olajshop.hu
Gumi párban 56990Ft (Dunlop Qualifer és Conti Motion)
r17.hu
Levegőszűrő(gyári) kb. 7000Ft
Csak a példa kedvéért írtam az árakat.
A láncszett maximum még 8-10000km-t bír ki kb.
A motoron gyárinak megfelelő típusú gumink vannak.
Ezután a szervíz után minden 4000km után olaj és szűrő csere, minden 8000 után előző, plusz gyertya és levegőszűrő.
Na meg átnézni sem ártana.
Fékbetétek 5000-8000-ig/ pár, és 3 pár kell összesen a motorra.
Amúgy ez az 500000-es pont olyan, mint az enyém.
Annyit megér szerintem.
Az enyémek már eladóak,baráti áron.
Abból a plusz húszcentiből / hozzánk képest/ biztosan jut a lábára is ,nem igen kell neki.
De ha vesz hozzá bontottan közdarabot, akkor állíthatóvá lehet tenni.
173cm vagyok, nekem sem ér le teletalppal a lábam.
A másik pedig a "tartalék" jelző, 3 liter, vagy az alatti menyiséget jelez.
A képen, a jobb oldali műszerben vannak a visszajelzők.
A kép nagyítható.
Megköszönném! :)
Én 190 cm vagyok és egy 650 Naked-em van. Elférek rajta és hosszabb túrákon sem fáradok el.