Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Közben rájöttem!
Ezt hogy érted? Bár lehet fáradt vagyok, az éjszakai meló után de még nem fogtam fel. :D Kicsit sokallom én is, de legalább a modell már jó. Amúgy van valakinek tapasztalata a legújabbakkal? 2011-2012-es modellekkel? Nagyon pöpecül néznek ki azok is! Bár kicsit Kawásnak érzem, de attól még nagyon jó lehet! :P
A helyedben beígérnék háromszázat kezdésnek,már régen ott van.
Igen, igen. Pontosan ez az :-) Köszi a bővebb elemzést! :-)
A gyertyakulcs nem ér .
Nekem 3 kulcs van a motorhoz.

Az első gumit szerintem 7700 alatt lejarni nem lehet.
Ezt találta, nem figyeltem.
Ez jó lehet.
Azért az átírási illeték engem is meglepett! {57KW}
Na meg jövőre a teljesítményadó.
Szia Karesz!
Ezeket Te hol láttad?
Az enyémet 2800 km számláló állással,elmondás szerint kb,tízezerrel vettem, /már jó az órám!/ az első betét vastagabb mint az új Ferodó,a hátsó tökéletes,a lánc és a kerekek hibátlanok.
Azért kell majd rá költeni!

Azt írják, hogy rossz az akksi, hátsó gumi el van kopva, aztán lehet, hogy nemsokára láncszett csere, meg elvileg 8000Km-nél kellene a kötelező szervízt megejteni, ami 2db gyertya, levegőszűrő, olajszűrő cserével, és 4 liter olaj megvásárlásával jár.
A bal oldali teleszkópszár szimering lehet, hogy rossz.
Akksi 11790(Motobatt) - 20960(Yuasa)
Gyertya 2215Ft x2 = 4430Ft
Első lánckerék 2830Ft
Hátsó lánckerék 7200Ft
Lánc (DID) 22500Ft
Eddigi árak a nagyvas.hu-n

Olajszűrő (HifloFiltro) 1640Ft
Olaj 2180 - 4445/liter márkától függően, 10W-50-est néztem
olajshop.hu

Gumi párban 56990Ft (Dunlop Qualifer és Conti Motion)
r17.hu

Levegőszűrő(gyári) kb. 7000Ft



Csak a példa kedvéért írtam az árakat.
A láncszett maximum még 8-10000km-t bír ki kb.
A motoron gyárinak megfelelő típusú gumink vannak.
Ezután a szervíz után minden 4000km után olaj és szűrő csere, minden 8000 után előző, plusz gyertya és levegőszűrő.
Na meg átnézni sem ártana.
Fékbetétek 5000-8000-ig/ pár, és 3 pár kell összesen a motorra.

Amúgy ez az 500000-es pont olyan, mint az enyém.
Annyit megér szerintem.
Van más megoldás is!
Az enyémek már eladóak,baráti áron.
Akkor tegyen úgy!
Abból a plusz húszcentiből / hozzánk képest/ biztosan jut a lábára is ,nem igen kell neki.
Arról nekem is le fog.
Basszus nekem a DL-ről is leér telitalppal a lábam.
A Nakeden nem állítható.
De ha vesz hozzá bontottan közdarabot, akkor állíthatóvá lehet tenni.
173cm vagyok, nekem sem ér le teletalppal a lábam.
Csak két visszajelző van rajta, az egyik azt mutatja, hogy a tankban az üzemanyag menyiség félig, 8,5 liter vagy az alatt van.
A másik pedig a "tartalék" jelző, 3 liter, vagy az alatti menyiséget jelez.
A képen, a jobb oldali műszerben vannak a visszajelzők.
A kép nagyítható.
Ezt javasoltam én is,egy kis segítséggel!
Nem kell túl sokat visszaolvasni, hogy minden infód meglegyen a motorról.
Esetleg tudnál róla írni tapasztalatot ide? Milyen évjáratú stb? Hibák? Vagy akár emailre is jöhet a válasz: zsombi90@gmail.com

Megköszönném! :)
Biztos van rajta üzemanyagjelző.

Én 190 cm vagyok és egy 650 Naked-em van. Elférek rajta és hosszabb túrákon sem fáradok el.
Majd kiderül, a napokban, ha minden jól megy, lesz szerencsém 1-et kipróbálni. Jól látom, hogy a 2006os modellen nincsen üzemanyagjelző? Vagy csak én nem vettem észre?
Próbáld ki,szerintem jó lesz. A 170-es magassággal nem nagyon megy a teletalp,a lábtartók egyébként három pozícióban állíthatók.