Srácok, lányok!
(öhm, van még lány rajtam kívül, aki tartja a frontot?)
Valamikor mostanában nincs kedvetek gurulni valamerre? Leginkább a Budapestiekre és Pest megyeiekre gondolok, de természetesen akinek belefér messzebbről is, az jöjjön!
Igazából nekem teljesen mindegy, merre mennénk, csak a benzin ára szabhat határt, így kb. 300km-es távban gondolkodnék max. :P
A KISSAS akkor egy igazi igás ló, mert a saját tömeg:167; az együtes tömeg meg 350; pakolható súj 183
Azért egy a kormány csavar dolog húrvára dúrva, nállam csak a kormány nem volt középpen 2-2.3 cm eltolódás volt, de hogy merre azt már nemtom, de ha kameratartót nem barkácsoltam volna, lehet, hogy még most is el lenne tólva
mikori évjárat?Nálam múltkor a kitámasztó kar volt lelazulva úgy hogy kb 2szer kitámasztottam volna és eldől a motor.....de az hogy a kezedben marad a kormány az azért több mint durva
GV 650 aguila motorom van, egy reggel indulás után a kezemben maradt a kormány. Pontosan a két kormánytartó csavar eltört és mákomra a kapu elött álltam így csak a moci dőlt el. De ha ez menet közben a forgalomban történik,akkor most nem írok semmit.
Amit megtudtam: visszahívták az összes motort és ezeket a csavarokat cserélték? ha cserélték! AZ enyémen Dunaföldváron szervízbe kellett volna cserélni, ez szövegben megtörtént gyakorlatban valószínű nem. A Hyosung Magyarország küldött kettő db csavart (grátisz) most ez van benne ,hogy életbiztosítás e vagy sem ? remélem igen!
Igazad van Karcsi.
Az nem jutott eszembe, hogy belenézzek a forgalmiba.
De abban tényleg benne van.
Az enyém saját tömege 203kg és 380kg a megengedett össztömeg.
Tehát 177kg-val terhelhető összesen mindennel együtt.(GT650SH)
Hali Santitom007
Pontos terhelési adatot nem találtam(m.l.ö.t.)
de szerintem 200 kg körül lehet terhelni. Egyébként egy ember súlyára 68 kg van megadva(nem tudom miért) ezzel számolva akkor két ember és a maradék a csomag(136kg+64 kg csomag)persze ha van hova pakolni. Ja meg a felszerelés, tárolók és társai súlya.
Szia Jedematik!
Először is a hátsó ülés alatt lévő fehér kétpólusú dugaszt zárd valami fémvezetékkel rövidre, és olvasd le a hibakódot a műszerfalról. Ez lehet többféle hiba. Van a légszűrő dobozában is két csatlakozós érzékelő, annak a koszossága is lehet, vagy a lambda szonda, vagy akármi más, akár folytonossági vezetékprobléma. Üdv Bogen
Tegnap átmentem a vizsgán, szóval most már elhárult egy akadály Egyszer lesz, lehet, hogy még az idén, néha bizony szükség van rá...
Kazy, bocs, simán elfeledtem a lábtartó kiálogatását a "munkadíj" kategóriából, épp elég volt, hogy Kanyar a kezembe adta a kicserélt csapágyat, olyan kotyogása van, mint egy profi kotlósnak, de legalább az olajat is teleqrta fémforgáccsal A röhej, hogy maga az alkatrész kemény 870ft volt, 27% áfával
helló mindenkinek
Pár napja néha megjelenik az FI felirat a műszerfalon.
Megjelenik majd eltűnik
Valakinek volt már hasonló? Talán valami kontakt hiba?
Megköszönném ha valaki tud rá valami megoldást.
GT 650R EFI 2008-as gép.
előre is köszi a segítségeteket.
Széles utat!
Kaxer
ha már Csepel, Kanyar mestert nem próbálod meg? Megbízható, tényleg ért is hozzá! Sokunk ajánlásával.
(elérhetőségeit kicsit visszaolvasva könnyen megtalálod)
Nekem van eladó autó jogsim, mert én nem használom, v. mit gondoltok, ha visszaadom az árát visszatérítik ha bár MHSZ-es jogsidíjal ma már nem mehetnék 3 gombóc fagyiért a sarki cukiba
szóval enyit a melegről
(öhm, van még lány rajtam kívül, aki tartja a frontot?)
Valamikor mostanában nincs kedvetek gurulni valamerre? Leginkább a Budapestiekre és Pest megyeiekre gondolok, de természetesen akinek belefér messzebbről is, az jöjjön!
Igazából nekem teljesen mindegy, merre mennénk, csak a benzin ára szabhat határt, így kb. 300km-es távban gondolkodnék max. :P
Azért egy a kormány csavar dolog húrvára dúrva, nállam csak a kormány nem volt középpen 2-2.3 cm eltolódás volt, de hogy merre azt már nemtom, de ha kameratartót nem barkácsoltam volna, lehet, hogy még most is el lenne tólva
Amit megtudtam: visszahívták az összes motort és ezeket a csavarokat cserélték? ha cserélték! AZ enyémen Dunaföldváron szervízbe kellett volna cserélni, ez szövegben megtörtént gyakorlatban valószínű nem. A Hyosung Magyarország küldött kettő db csavart (grátisz) most ez van benne ,hogy életbiztosítás e vagy sem ? remélem igen!
Az nem jutott eszembe, hogy belenézzek a forgalmiba.
De abban tényleg benne van.
Az enyém saját tömege 203kg és 380kg a megengedett össztömeg.
Tehát 177kg-val terhelhető összesen mindennel együtt.(GT650SH)
Össztömeg-saját tömeg=terhelhetőség
(Ha a hivatalos verzióra voltál kíváncsi)
Az meg már más kérdés, hogy a forgalmiban száraz tömeg, vagy valós tömeg van-e megadva. De a kettő közötti kb. 20-22kg különbséget elbírja a motor.
Pontos terhelési adatot nem találtam(m.l.ö.t.)
de szerintem 200 kg körül lehet terhelni. Egyébként egy ember súlyára 68 kg van megadva(nem tudom miért) ezzel számolva akkor két ember és a maradék a csomag(136kg+64 kg csomag)persze ha van hova pakolni. Ja meg a felszerelés, tárolók és társai súlya.
Szerintetek mennyi súllyal trehelhetem a motort? GT650
Van hátul egy 7 kilós doboz, meg két 7 kilós oldaltáska, meg egy tanktáska kb 10kg, és persze ketten felülünk rá a barátnőmmel az úgy 140kg.
Régebbi képeken láttam Kizs motorját azon voltak oldaldobozok.
Szerintetek a motor túl van biztosítva?
Amúgy motorztam már így a géppel csak most mintha kicsit több súly lenne rajta!
Köszi
Még nem volt időm megnézni, de szakítok rá és beszámolok,hogy mi volt.
üdv és köszi
Először is a hátsó ülés alatt lévő fehér kétpólusú dugaszt zárd valami fémvezetékkel rövidre, és olvasd le a hibakódot a műszerfalról. Ez lehet többféle hiba. Van a légszűrő dobozában is két csatlakozós érzékelő, annak a koszossága is lehet, vagy a lambda szonda, vagy akármi más, akár folytonossági vezetékprobléma. Üdv Bogen
Kazy, bocs, simán elfeledtem a lábtartó kiálogatását a "munkadíj" kategóriából, épp elég volt, hogy Kanyar a kezembe adta a kicserélt csapágyat, olyan kotyogása van, mint egy profi kotlósnak, de legalább az olajat is teleqrta fémforgáccsal A röhej, hogy maga az alkatrész kemény 870ft volt, 27% áfával
Pár napja néha megjelenik az FI felirat a műszerfalon.
Megjelenik majd eltűnik
Valakinek volt már hasonló? Talán valami kontakt hiba?
Megköszönném ha valaki tud rá valami megoldást.
GT 650R EFI 2008-as gép.
előre is köszi a segítségeteket.
Széles utat!
ha már Csepel, Kanyar mestert nem próbálod meg? Megbízható, tényleg ért is hozzá! Sokunk ajánlásával.
(elérhetőségeit kicsit visszaolvasva könnyen megtalálod)
szóval enyit a melegről