Hol 66?
5000-és fordulat megvolt?
Ha a sárga vezetékek között mondod a 66-ot, az akár a műszer érintkezési pontatlansága is lehet.
Ha testhez képest, akkor lánckerék fedél le, kábelköteg kihúzása, fentről lefelé,
motorolaj leengedése, bal oldali dekni sok csavarjának kitekerése, megjegyezve , hogy melyik hol volt.
Aztán dekni levétele, de nehogy aláfeszíts valamivel!
Utána pedig a dekniből kicsvarozni a jeladót és a generátort.
Ugyan én is így gondolom! Csak hétközben nincs netem, így még nem volt időm kellően érdemben foglalkozni a javítatással. Holnap meg megyek Opatijaba motorral (ha nem esik) vasárnap meg vissza! Aztán lassan belevetem magam, hogy tip-top legyen!
Szerintem még nem kell megijedni.
Az akkumulátort rendesen fel kell tölteni, akkumulátor töltővel.
Ha nem automata a töltő,akkor 10 órán keresztül 1,2 amperrel.
Ha pedig automata a töltő, de kis teljesítményű pl. adapter szerű, akkor hosszabb ideig kell tölteni.
Ha kicseréled, utána meglesz a 14,5-ös töltés. Ha nem akarsz addig megállni, akkor traake-nél van egy rossz. Szerintem szívesen kölcsön adja addig, amíg megtekercselteted és kicseréled.
13,7-es töltés van. A pótvezeték viszont nem tesz hozzá semmit, így kikötöttem, csak az előkészítését hagytam meg, hogy alkalomadtán bontás nélkül betehető legyen. Valószínű a 4 éves akku sem áll már a helyzet magaslatán.
Most majd járok vele és meglátjuk megint lemerül e vagy szinten marad. Ha merül akkor veszek egy akkut és megpróbálom azzal is.
A feszszabhoz egyébként kellett egy kis alakítás, mert a gyári csavarokkal nem lett volna feltehető.
Ami viszont rejtély, hogy az idom csavarjai miért nem egyforma méretűek. Jelenleg egy csavart nem tudok sehová betekerni mert túl vastag. Szar kínai
A gazdasági TK biztosítónként változó, de általában arra lehet számítani, hogy ha a javítás költsége meghaladja a jármű piaci árának a felét, akkor TK-ra veszik.
Sajnos nem tudok tenni semmit, igazándiból lövésem sincs mi történt. A szerverekhez semmilyen hozzáférésem sincs (nem is adnak, mert nem én regisztráltam be oda). Csak ha fut a fórum maga, csak akkor tudok adminisztrálni bármit is. Azt se tudom a régi hyosung fórumot ki linkelte be oda.
Sziasztok!
Nincs valakinek esetleg tapasztalata arról, hogy egy gt250r-nél mi a gazdasági totálkár?Ugyanis ma egy kedves autósnak köszönhetően összetört minden idomom, az összes kar (fék,kuplung,lábtartó,váltó),elhajlott az első idomtartó vas,a dob,a leömlő,és ez még csak a látható :) Rendőrség kijött,mert nem ismerte el a felelősségét,szóval csak tájékozódom, hogy 0,5-1év múlva mire számítsak...
5000-és fordulat megvolt?
Ha a sárga vezetékek között mondod a 66-ot, az akár a műszer érintkezési pontatlansága is lehet.
Ha testhez képest, akkor lánckerék fedél le, kábelköteg kihúzása, fentről lefelé,
motorolaj leengedése, bal oldali dekni sok csavarjának kitekerése, megjegyezve , hogy melyik hol volt.
Aztán dekni levétele, de nehogy aláfeszíts valamivel!
Utána pedig a dekniből kicsvarozni a jeladót és a generátort.