Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hol 66?
5000-és fordulat megvolt?
Ha a sárga vezetékek között mondod a 66-ot, az akár a műszer érintkezési pontatlansága is lehet.

Ha testhez képest, akkor lánckerék fedél le, kábelköteg kihúzása, fentről lefelé,
motorolaj leengedése, bal oldali dekni sok csavarjának kitekerése, megjegyezve , hogy melyik hol volt.
Aztán dekni levétele, de nehogy aláfeszíts valamivel!
Utána pedig a dekniből kicsvarozni a jeladót és a generátort.
Szóval 66 :-(

Megkoszonnem ha valaki nagyvonalakban leirna a generator kiszerelesenek folyamatát. Mire figyeljek, mit ne torjek el stb.
Nekem 5 éves a gyári akku, és egyenlőre nagyon szépen muzsikál! Pedig a generátor egyszer meghalt!
Ugyan én is így gondolom! Csak hétközben nincs netem, így még nem volt időm kellően érdemben foglalkozni a javítatással. Holnap meg megyek Opatijaba motorral (ha nem esik) vasárnap meg vissza! Aztán lassan belevetem magam, hogy tip-top legyen!

Amúgy való igaz, rém primitív tekercselés!
Holnap megnézem. Köszi.
Igen.
5000--es fordulaton 70V felett kell lennie a sárga vezetékek között.
Váltó feszültség!

Sárga vezetékek és test között 0V kellene, hogy legyen.
Húzzam szét a csatit?
A három sárgát egymáshoz. 1-2,1-3, 2-3.A testhez képest nem szabad mérni semmit elvileg, mert a csillagpontja el van szigetelve és nincs kihozva.
Generatort hogy merjem? Plussz-minuszt hova tegyem?
Szerintem még nem kell megijedni.
Az akkumulátort rendesen fel kell tölteni, akkumulátor töltővel.
Ha nem automata a töltő,akkor 10 órán keresztül 1,2 amperrel.
Ha pedig automata a töltő, de kis teljesítményű pl. adapter szerű, akkor hosszabb ideig kell tölteni.

Ha pedig nem segít, akkor akksi csere.

Generatort pedig könnyű kimérni.
Addig ijesztgettél itt míg rendeltem egy tömítést Santitomnál
Ha párszor felteszed töltőre, akkor egy darabig menni fog, de egyszer hirtelen el fog tűnni a töltés....
ajánlottak a közelben egy tekercselőt aki 1-2 napra vállalja. Így nem kéne sokat állni.

Ha elszánom magam akkor előbb megrendelem hozzá a tömítést, mert szerintem időben az lesz a szűkebb keresztmetszet.

(Előbb viszont a kocsiban kell fékbetét, olaj, szűrők, vezérlés és vízpumpa cserét végrehajtani úgyhogy a motor még picit várhat.)
Bocsánat, trakee.
Ha kicseréled, utána meglesz a 14,5-ös töltés. Ha nem akarsz addig megállni, akkor traake-nél van egy rossz. Szerintem szívesen kölcsön adja addig, amíg megtekercselteted és kicseréled.
Sebaj, akkor az lesz a következő szerelős projekt. :-)
Hát van egy rossz hírem. Kezdj el gyűjtögetni generátorra...
Ja, és természetesen köszönöm a segítséged!
13,7-es töltés van. A pótvezeték viszont nem tesz hozzá semmit, így kikötöttem, csak az előkészítését hagytam meg, hogy alkalomadtán bontás nélkül betehető legyen. Valószínű a 4 éves akku sem áll már a helyzet magaslatán.

Most majd járok vele és meglátjuk megint lemerül e vagy szinten marad. Ha merül akkor veszek egy akkut és megpróbálom azzal is.

A feszszabhoz egyébként kellett egy kis alakítás, mert a gyári csavarokkal nem lett volna feltehető.

Ami viszont rejtély, hogy az idom csavarjai miért nem egyforma méretűek. Jelenleg egy csavart nem tudok sehová betekerni mert túl vastag. Szar kínai
Sikerült életre lehelni?
Talán BT-nek és Gacsoinak lehet köze hozzá.
BT elküldte a régi fórum linkjét e-mailben.

http://sgforum.hu/forum.php3?a...
A gazdasági TK biztosítónként változó, de általában arra lehet számítani, hogy ha a javítás költsége meghaladja a jármű piaci árának a felét, akkor TK-ra veszik.
Sajnos nem tudok tenni semmit, igazándiból lövésem sincs mi történt. A szerverekhez semmilyen hozzáférésem sincs (nem is adnak, mert nem én regisztráltam be oda). Csak ha fut a fórum maga, csak akkor tudok adminisztrálni bármit is. Azt se tudom a régi hyosung fórumot ki linkelte be oda.
A pirosat a pirossal, a zöldet a feketével kell összekötni. Ha úgy gondolod, akkor mind a négyet bekötöd. Az sosem baj, ha vastagabb a keresztmetszet.
Sziasztok!
Nincs valakinek esetleg tapasztalata arról, hogy egy gt250r-nél mi a gazdasági totálkár?Ugyanis ma egy kedves autósnak köszönhetően összetört minden idomom, az összes kar (fék,kuplung,lábtartó,váltó),elhajlott az első idomtartó vas,a dob,a leömlő,és ez még csak a látható :) Rendőrség kijött,mert nem ismerte el a felelősségét,szóval csak tájékozódom, hogy 0,5-1év múlva mire számítsak...