Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hülyén érzem magam mert minden drót olyan mint a gyárin. :-)

Akkor csak az akkus resz a kerdes
Megjött a fesz.szab.

Melyik vezetéket kössem mivel össze?

A három sárga az adott.

viszont ebből 2 piros és 2 zöld drót jön ki.

A zöldre írja a mellékelt papír hogy az a testelés.

Szóval ha valaki tudja kérem írja meg hogy melyiket mivel kössem össze, legyen kedves.

Valamint a plusz vezetéket az akkuhoz (amiről itt többször volt már szó, hogy a töltés elérje a 14,5-et) melyik vezetékhez kössem?
Én most tavasszal cseréltem, mert el volt "rongyolódva" a gyűrű.
Nem tudom. Még a gyári van benne.
Eddig én sem, de most elkezdett kicsit csöpögni az olaj, és ez az egyik gyanusított :) Ha meg már szétkapom, akkor ki is cserélem a szűrővel együtt. Remélem fog Karesz errejárni :)
Várd meg Kareszt. Mondjuk én soha nem cseréltem a gumigyűrűt...
Gondolom... megvan az elérhetőségük? Úgy értem, a fórumon kívül
Meg tudná valaki mondani, hogy a GT650-hez milyen méretű o-gyűrűk kellenek az olajszűrőhöz? Élőre is köszönöm!
Bété, vagy talán KIZS tudna tenni valamit.....?
Sajnos nem tudok én se :(
Valaki tud valamit a fórumról? Fog még működni?
2009-ben ment tõnkre az enyém. Azóta tökéletes az utángyártott.
mondjuk elég hülye helyen van, mert levegőt semmit nem kap így hiába vannak rajta bordák.

Lehet medmex feeling lesz és idom nélkül járok majd :-)
Meg is rendeltem tőlük. Holnapra itt van. 15eft.

:-)

Már csak az a kérdés, hogy kell e faragni, hogy felmenjen a motorra, vagy stimmelni fog rajta minden.
Én meg lecseréltem a motort.
Én egy számítógép ventilátort szereltem a bordákra, hogy segítsem a hőleadást
Ezt ki ne dobd, mert kelleni fog a csatlakozó a végéről!
Gyönyörű!
Én is azt javaslom, amit Petya írt.
Nekem is onnan van a szabályzó, miután két gyári is meghalt.
Megnézem, köszi.

Itt van kép a kiszerelt példányról:
Itt kérdezd meg.
Úgy kell keresni, hogy 3 fázisú feszültségszabályzó motorkerékpárhoz. Kicsit nagyobb, mint az eredeti, de befér a helyére. Cserébe viszont ez sokkal erősebb, mint a gyári.
Hol és milyet érdemes bele venni?
Nekem a hátsó ülés alatti tároló bal oldalán van az idom alatt. És nem pupos az oldala hanem lyukasra égett :-(

Azt hiszem ez csere.
A generátor sárga vezetékein legalább 75 volt váltó feszültséget kell mérned üresen 5000-es fordulatszámon. Ide vonatkozott az 5-6 volt. Egy fázison 69 voltnál 12,7 volt a töltő feszültség .
5-6 volt? Az soknak tűnik.
Szeringem nem kell bele új olaj. Leengeded egy zárható edénybe. Ha a generátornál 5-6 volt különbsèget mérsz, az már nem jó.