Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Köszönöm a segítséget.

Holnap veszek egy mérőműszert, mert ma csak futtában néztük meg kölcsön eszközzel, és kimérek mindent amiről itt a fórumon is volt már szó.

Aztán meglátjuk.

nekem az akku is gyanús mert az sem ad le többet 12,5-nél és Karesz korábban írta, hogy az már elég kritikus érték. Nagyon nem szeretném feleslegesen szétszedni a gépet, pláne mert 1000 km-et ment benne az olaj (ha leeresztem akkor tuti újat rakok bele).
Arról ismered meg, hogy hűtőbordák vannak rajta. Kijön belőle 3 sárga és egy piros, egy fekete.
Bal oldalon az első ülést leveszed és meg fogod látni az idom alatt.
A feszültség szabályozót hol találom?
Én készítek tömítést/pakolást.
1000Ft/db postaköltséggel együtt!

Tomi santitom007kukacgmailpontcom
Nézd meg, nem púpos a hátulja, vagy nincs-e égett szaga.
És a fesz.szabályozót hogy tudom ellenőrizni?

Amúgy koszi
Ja és a helyedben megnézném a fesszabályzót is.
Le kell engedni az olajat, utána a bal oldal deklit leveszed az ezer csavarral, közben megjegyezve, hogy melyik hová való.
Ebben találod meg a generátor állórészét. Ha nagyon ügyes vagy, akkor a tömítést nagyon éles szikével el tudod róla távolítani. Ha nem sikerül, akkor sajnos venned kell egy tömítést is...
Sziasztok!

A másik fórumon regisztrált voltam és most szomorúan látom, olvasom hogy gond van vele.

Segítséget szeretnék kérni: a 650 gt efi-men kezd döglődni a generátor. A másik fórumon minden le van írva róla, tudom de eddig nem olvastam el most mem már nem tudom.

Szóval jelenleg 6-7 ezer környékén 12,7 a töltés, ami gondolom édes kevés?! Tekercseltetnem kell? Vagy mi ilyenkor a teendő?

Valamint szeretném megkérdezni, hogy hol van a generátor a motorban és hogyan tudom kiszedni (gondolok itt arra, hogy milyen sajátosságai vannak a motoron?

Tekercseltetni tudok itt a közeli Fehérváron és örülnék ha nem kéne szakember a kiszereléshez.

Köszi a segítséget.
Idézek, röpke másfél oldallal korábbról:

"Ha tényleg érdekelne, visszaolvasnál néhány oldalt.
Kb. Mindenki ezt kérdezi."

Üdv!

Arra lennék kiváncsi hogy mi a véleményetek a Hyo Gt 650 R-ről?
Esetleg akinek van, vagy ismeri ezt a típust megköszönném ha írna pár sort róla( negatívat, pozitívan egyaránt) Köszönöm!
Rendben köszönöm Srácok!

Ugy döntöttem az idei szezon még kimarad ,most megcsinálom az A-s jogsit és aztán hajrá a gt 650 es.... :D
A Hyosung a Suzuki tulajdonában volt.
http://en.wikipedia.org/wiki/S...

Még az én motorom alvázszám szerint, Suzuki gyártmány.

Nem Suzuki blokk.
Nem Suzuki motor van benn! Egyikben sem!

És kár félned tőle, egy megkímélt, jó állapotú motortól nem kell felni! A blokkot én ismerem, apának van egy XRX 125 abban is az van, SOHC 4 szelepes 1 hengeres 125-ös.
Azt én sem tudom, hogy ki a tulajdonos! De ha jól tudom, tavasszal volt, most, hogy összedobtuk, és kifizettük a tárhelyet. Ha jól rémlik, legalább egy évre. Ez valami tévedés lehet, de biztos vagyok, benn, ha aki intézte közülünk észreveszi, akkor igyekszik rendbe szedni.
Igazából arra értettem,hogy motorikusan egyben vannak -e a Hyousongok?
Az eladó azt említette,hogy suzuki blokk lehet benne. Ez igaz lehet?
Üdv
Funnyboy
Mondjuk, ha a tegnapi hozzászólásokat bukjuk, az még nem vészes. Kivéve, ha a saját bürokráciájuk okozza a késést... Ami tényleg vészes az a pocsék elérhetőség.
A domain tulajdonosa szerintem az aki beregisztrált és létrehozta az oldalt. Ő nem tudom ki volt. Ami a pénz részét illeti,a fórumban leírtak alapján át lett utalva nekik az összeg lassan már fél éve.
Ha igaz, hogy csak június 15.-ig tárolták a tartalmat /kár lenne érte/ akkor tényleg érdemes lenne szolgáltatót váltani. Ehhez sajnos viszont nem értek. Biztosan van köztünk valaki aki tudja kezelni ezeket a dolgokat. Legalábbis remélem.
Kit lehet ezzel zargatni? Mármint ki a domain tulajdonosa?

Mondjuk jobb lenne egy másik szolgáltatóra váltani, igen hulladék volt az utóbbi időben, amit nyújtottak a pénzünkért.
Nem könyvelték el a befizetést!?
A Hyoklub oldalán ez a szöveg olvasható:

"Az oldal üzemeltetését felfüggesztettük!

A(z) hyosungclub.hu domainhez használt NEWHOSTING.HU ingyenes tárhely további használatához a domain átregisztrációja szükséges az új domainregisztrációs rendszerünkbe.

Ahogy arról már a domain illetve a tárhely használója tavaly két alkalommal tájékoztatást kapott (a korábban megadott emailcímre), már csak azokhoz a domainekhez lehet ingyenes tárhelyszolgáltatást igénybe venni, mely domaineket az új rendszerben tartanak fent.

Ezen a domain néven korábban elérhető tartalmakat jún 15.-ig tudjuk visszaállítani, amennyiben a domain tulajdonosa átregisztálja hozzánk domainnevét.

A korábbi vipX.newhosting.hu szervereken elérhető adminisztrációs felülethez használt felhasználói fiók többé nem elérhető.

Én vagyok a domain tulajdonosa, mit kell tennem?

A newhosting.hu/regisztracio oldalon ügyfélfiókot kell létrehozni a domain jelenlegi használójának ( vagy annak, akinek a nevére a domaint szeretnék átregisztrálni )
Az adminisztrációs rendszerünkbe bejelentkezve a "Domain" menüpont alatt kell az átregisztrációt elindítani.
Az átregisztrációs folyamat végén, a kiállított díjbekérőt a megadottak szerint kell kiegyenlíteni.
A sikeres átregisztrációt követően a https://024reg.com/admin felületen bejelentkezve lehet az ingyenes NEWHOSTING tárhelyet igénybevenni és a weboldal automatikus visszaállítását elindítani.
"
Értem.
Azért köszönöm! :)
Csaó
Azt neked kell eldönteni!
200 ezer Ftot megér ?
12000Km van benne.
2002es
Szia!

Ritka motor.
Még a klub fórumon sincs senkinek, ha jól tudom.
Annyit tudok, hogy Magyarországon újonnan lehetett kapni őket, én is nézegettem annak idején.

Valószínűleg a blokkja azonos a most is kapható RX125 blokkjával.
Ezen a linken a GA125 Chopper alkatrészei vannak, de a blokk ugyanaz, ott is oda van írva sok alkatrészhez, hogy RX125.