Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A szelence+szimmering cseréje még ok, de csapágyhoz kevés lennék...
Azért köszönöm!
Áhá! Szóval a tengely mászkál el...( biztosan csapágy lesz, mert csörög mint az állat)
Mert nekem tutti a víz folyik ki a blokk tövéből (olajam piros, a vizem pedig zöld)...
Ha az olajtérbe beeresztene a szelence, akkor felhabosodna meg kifehéredne az olajam...
Az a dupla csapágyas mutatvány kb.30e. fájna nekem, mert még a csapágyfészket is esztergálni kell Kanyarmesternek....
Kézügyességem lenne, csak GTK.-n van a pénztárcám (55e. vertem rá egy hete az első futóra, gumi+telógenerál), meg nyomatékkulcsom sincs (a kuplungdekli meg nem játék).....
Köszönöm szépen a tippeket meg az irányárakat is!
Azt hittem van vagy egy 10es az az elátkozott tömbszelence!
Csapágyat Kanyar nem cserélt? Amúgy vélhetően a csapágy okozza a folyást.. Egy helyen van ugye megtámasztva + egy siklócsapágy, és kevés neki. Pasztát meg felejtsd el... nekem először az olaj szivárgott a vízpumpa tövében, hát pasztáztam... Ezzel eltömítettem a kis lefolyólukat... (ekkor vélhetően a szimmering eresztett, mert olaj jött)
Aztán mikor a tömszelence átengedett, akkor folyt be az olajba a víz! Szerencsére úgy fest, a blokknak nem lett gondja, azóta mentem vele már egy 10-est legalább...
Amit én "ajánlok, az lehetőség. Zoleetól kaptam egy szivárgó pumpát, megcsináltam. Igazából azzal a céllal ajánlottam a fórumon is, ha valakinek nyár közepén szivárog, ezt pár napon belül el tudom küldeni... És újra motorozhat. Így télen jobban jársz, ha van kézügyességed, ha magad megveszed a tömszelencét (Suzuki SV olyan 3900 Ft) a a csapágyat (6000-es kiscsapágy, én Fag-ot tettem bele, az olyan 1800 mifelénk) a szimmeringet (ez kb mindegy, 2-300 Ft) és kicseréled. Egyik srácnak kellett egyszer a fórumon akkor asszem kb ennyibe kerültek a cuccok+posta, és küldte a régi pumpáját.(ez picit esztétikai hibás olyan helyen, ahol nem látszik, a hátán egyébként)
Egyébként a kanyarféle kétcspágyas cucc sokkal jobb lehet! Ott már nem fog tudni kóvályognia tengely...
OVER!
Kisikáltam a vízpumpa tövét, a blokkból szivárog a víz!
Sapiban odanyomtam a vízpumpához a fülem, elég csúnyán csörög, cicereg valami a vízpumpámban. Most vagy a csapágy, vagy az impeller ér már bele a ház belső felébe.....
Maradok Kanyarmester dupla csapágyas átalakításánál, úgy már csak golyóálló lesz!
Tavaszig rátöltögetek!

Csak foszfátmentes fagyállót tegyetek bele!
Évente cserélni kell, mert van benne egy spec. kenőanyag, ami a tömbszelencét síkosítja! Ha ez elfárad benne akkor lassan szétkoptatja magát a szelence!
ÖRDÖGI szerkezet!
már rendeltem zsir ujjat a hyosungtól DID 525VM/108+ 2db JT lánckerék: 30.500.-
A vízpumpám kálváriája:
Folyt orrán száján a hűtővíz, elvittem Kanyarmesternek......
Gariba megjavította(mivel fél év alatt másodjára szarakodott velem), nem is a tömbszelencénél folyt, hanem a háznak a csőcsonkjának az illesztésénél, újra ragasztotta......
Minden király örültem mint majom a farkának, hogy nem a10rongyos tömbszelence, jó is volt 2 hétig.
Hazafelé meghúztam a száját 180-nal, itthon nézem csepeg valami a blokk alján.........
Bassz* ****** a jó k**** any******! Ez már vagy tömbszelence, vagy szimmering! Már állóhelyzetben is csepeg!
Hyonak ez az egyetlen gyenge pontja(a leggyengébb)!

Viszont, ha csapágyat is kell cserélni, akkor már a kuplung deklijét is le kell szedni, hogy ki lehessen fűzni a..........vagyis kivéreztetném a zsír új racing olajamat. ÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁÁ!
Nem tudom mi a faszt kezdhetnék vele, teszek rá egy öklömnyi paszta csumbékot az majd betapassza!

Egyébként az a vízpumpa amit ajánlottál nekem az komplett, vagy csak a háza? mennyibe is fájna?
KÖSZÖNÖM a tippet!
Menj el hozzá újra... Valami kétcsapágyas vízpumpát említett a múltkor... Mivel tél van lassan, ha messze van, próbáld megbeszélni vele, hogy a régit leszeded otthon, és cserébe ad egy másikat, készen. Felszerelni meg felrakod magad.
nekem már van taratalék, Zoleenak köszönhetően, midnen cuccával... Ha valakinek szüksége van rá, a rossz, és az anyagár fejében odaadom szívesen, és megcsinálom az övét tartléknak.
Használt jó lánc? hógyne lenne! Fenn figyel a motoron!
Olcsó új? No azt is felejtsd el, olcsó húsnak híg a leve!
Javaslom a CZ-t, nagyon erős, és kicsit olcsóbb, mint a DID....
Lehet, hogy első blikkre drága lesz a szett, de utána, ha ápolod, jóidejig nem kell új, így mégis olcsó lesz...
május 1. mentem pestre "motoros ballagásomra" és Sülysáp belterületén előztem egy autóst mikor ő ugy gondolta hogy befordúl hirtelen balra csak nem jelzettt és nwem is nézett körül... én meg bele
Semmi, itt pangás van.

Mi történt?
Motorod mennyire sérült?
Gondoltam és írok én is már pár sort...

Május 1. volt egy balesetem..megúsztam de a moci nem azóta nem jutok dűlőre az ügyben.. elvileg bíróságon van az ügy mivel az autós nem ismerte el bűnöségét a rendörség felé...
meg amúgy miújság itt?
Regisztrálj, és nyerj ingyen üzemanyagot!
link
Az Aegon promócióján MOL üzemanyagkártyákat lehet nyerni.
Mephysto és Karesz

link
sziasztok segitséget szeretnék kérni szeretnék venni egy hyosunggtr650et de ki szeretném probálni volt már többféle motorom sőt probáltam is hyot neked bykot tetszet is de a gtr a vágyam kérem aki tud segitsen e mailben vagy telefon06308574256.
Nekem meg hátsó tárcsa csere+hátsó kerékcsapágyak.
A vacsi este van! VADZSI
Vigyázz ez egy rendhagyó melléknévfokozó ikes főnév!
Nézd meg a használt cucc apróhirdetésekben, ezen az oldalon, sok kütyü van!
Múltkor komplett karbikat is láttam.....
Ááááá! Ez tömbszelence lesz!
Tegnap befetrengtem alá és a meghajtás átvezetésének a tövénél szivárog, már állóhelyzetben is!
Gépész öcsém lebeszélt róla, ő is a hőtágulást hozta fel példának, hogy majd kitépi a tőcsavarokat a semmi közepén!
Ide is ilyen 11nm-es pfing nyomatékot ír a manual.
Nem kísértem a szerencsém, így is drága lesz....
tudom de nincs rá lóvé
de menni meg kéne mert szél nélkül nincs élet
ez a vadzsi.. csajom is így mondja, pedig az vagy vadi, vagy vacsi új mifelénk veri intreszting
Óvatosan a tépkedéssel!
Nehogy elrepedjen a vízpumpa!
Hyosung.hu-n tudsz letölteni mindenféle rajzot.....Vagy nézzed meg 10-20 oldallal hátrébb, Karesz rakott fel ide a fórumra is..
Ha láncot cserélsz, akkor érdemes vadzsi újat venni első+hátsó lánckerékkel együtt!
hasztnált jó láncotok nincs véletlen vagy ujj de olcsó
köszi mindenkinek
nem tudnátok nekem egy gyári ki pu dob szak rajzot küldeni
meg köszöném