Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Halihó!
A sárvédő ára 8.000Ft, üvegszálas poliésztergyantából készül!

A láncvédőn két csavar, a rugós tagnál 2 csavar és a kipufogó oldalon a fékcső rögzítésnél 1csavar fogja!
Szia! Mennyi az ára egy ilyen hátsó sárvédőnek? Másik felén hogy van megfogatva?
Már régen agyalok egy sárvédőn......úgy ,hogy tutti kell!
13dikán már Pesten leszek, akkor megcsörizlek, hogy hova is kéne mennek érte....
Nagyon tetszenek azok a merevítéses megoldások a hátoldalán!
Köszi szépen!
Rendben van uram, gyere csak és hívjál bátran!

Ha tutira jössz 10.-e után akkor legyártom a cuccost neked és félreteszem!
Az anyaga elég golyóálló, még szerencsére nem volt rá panasz!
Majd jelezd ha aktuális a dolog és gyárthatom a sárvédőt!
Nem akart menni a gépem, most makacskodott először(1 éve az enyém a drágaság)!
Hiába nyomtam a gombot nem köszörült az önindítóm úgy, hogy volt villany, égett az N!
Fél flakon kontaktspray után sem.......
Szétborítottam a pilácsot és lám-lám a kuplungkapcsoló sarui szétrezegtek.....Megviccelt rendesen!
Szívesen elgurulnék elsősorban egy sárvédőért......majd 10edike után(várom a füzimet)!
Jobb is, hogy natúr, szeretek festegetni.....
Az alapanyaga pedig majdnem golyóálló!
Akkor majd felhívlak.......ha nem gáz!
Köszi szépen!
Hol van a gyári helye?
Nem láttam még szerszámos dobozt, de ha valaki mutat akkor biztosan megoldható!
Bár az is biztos, hogy nem 2.000Ft-ból!
Lehetne készíteni szerszámos dobozt?
Egy olyanra gondoltam, ami a gyári helyére bemenne, és a rendelkezésre álló helyet teljesen kitöltené. minden irányban, minden ívével együtt. Esetleg ameddig az ülés engedi, addig magasabb is lehetne.
Egy sima rádugható tetejét is kellene készíteni neki, mert úgysem tud róla lerázódni.
2000Ft-ot megérne nekem.
A gyári már darabokban van, meg egyébként is kibővítettem a készletet.
2006-os, 650-es GT-m van. Nem tudom, a többi modellen milyen a szerszámos helye.
Szia!

Üvegszálas poliészter gyantából készülnek a termékek!
Lehet venni természetesen egyesével!
Anyagában színezett fehér, fekete vagy szürke színűek, a fényezést a vevő oldja meg!
Az üléspúpnak van alja, a gyári ülést leveszed az alján található lapos zár részt két darab csavar fogja, ezeket kioldod és az üléspúp aljára átszereled!
Bármikor visszateheted az ülésre, pár perces művelet!
Az üléspúp is nyitható mint a gyári ülés!

Személyesen is átveheted Budapesten,de postán leginkább futárral szoktam küldeni a cuccokat!
A posta 1890Ft és 3-4 nap mire odaér a futár 2000Ft és másnapra ott van a kezedben!
Akinek csak egy sárvédő kellene+egy üléspúp.....
Kompozittal vagy üvegszálas gyantával, esetleg szénszállal fabrikáltok?
Az üléspúpnak van aljzata, vagy csak rászúrom a hátsó ülésre?
Fényezést a vásárló oldja meg?
El kell menni érte, vagy póstai utánvét?
Köszi!
Annyival kiegészíteném az előbbi hozzászólásomat, hogy kereskedők és viszonteladók jelentkezését várom az alábbi elérhetőségeken!
Sziasztok!

Ismételten kapható rendelésre 650-es típushoz az alábbi kiegészítők!

Hasidom: 10.000Ft, üléspúp: 8.000Ft és hátsó sárvédő:8.000Ft!

További infó és elérhetőség:
www.ladatechnik.hu
ladatechnik@freemail.hu
06 20 441 3652
Azét a vidi vége a lényeg!
Megvizsgálták, és rájöttek hogy minőségi!
Meglátni és megszeretni!
Próbálj ki egyet!
Ez már 2006-os:
Te tudod.
Próbálj ki egyet akkor is, ha nem veszed meg!
Ha 2006-ost, vagy az utánit próbálsz, azon már jobb a fék is.
Állítható fékkarról is felismerhető a módosított változat.
Ha érdekel annyira, akkor keresd meg az említett műhelyt!
Ott kérdezhetsz a szervíz tapasztalatokról, és az alkatrész ellátottságról is.
Látom köszönöm. Igen, olvastam róla elég sokat. Nem tudom, hogy elég pörgős-e ez a motor az Én ízlésemnek...tudom, hogy nem lehet minden 250-es FZR, de Én mégiscsak arra vágyom, csak erősebbe. De a GT650R kellemes túra motor lehet ha úgy akarom, de vadállat is lehet ha húzok egy maláj barnát, és ez tetszik benne igazán. A külső is magával ragadó. Hmm hmm...elolvastam a leírásokat, köszönöm szépen. Gyakorlatilag olyan mint egy jó motor, költeni kell rá, de hát melyikre nem? Egy kis módosítással megbízható, tökéletes motor faragható belőle. Elég erős 2 személlyel is, alkalmas hosszabb túrákra is, de ha kell pályára is kimehet vele az ember olykor-olykor...váró listára teszem
Egyet visszalapozol, a 176-os oldalra, ott elég hosszan írtam róla.
Javaslom, hogy 2006-ost vagy későbbit nézzél!
Bár ha 100%-ig biztos vagy benne, tudják igazolni, hogy a hengerfej a 2006 előttin le volt cserélve az újabb változatra, akkor az is jó lehet.
Látom, budapesti vagy, a legegyszerűbb, ha elmész csepelen és megkeresed Kanyar mester műhelyét!
Ott érdeklődhetsz, és biztos megnézhetsz ezt-azt.
A műhely a Vasgyár út 15. alatt volt, nemrég költöztek arrébb, kb 50-100m-re.
Van saját klub oldalunk, alkatrész beszerzés ott is megoldható:
Hyosung klub
Sziasztok!

Mostanában egyre többet töröm a fejem, egy Hyosung GT650R 2005-ös gyártmányú gépsárkány megvételén. Gondolom többeteknek van itt ilyen, tudnátok írni egy nem elfogult kritikát? Mi jó, mi nem, alkatrész ellátás, szervízháttér, stb.? Hálás volnék érte.
nekem most van, de az utóbbi időben sokszor el megy, és nem lehet megnyitni
Nekem sem megy.
nekem nem, hogy szakadna; na; na;....
pedig ki akartam írni egy szerdai talit Kecskemétre a gokart stadionba a délelőtti órákra max. 14.30-ig érek rá
Neketek se működik a kluboldal? Reggel még beléptem, azóta nem tudok...
Rögtön ki lehet szúrni, kb. a vidi közepén azt a piros 650GTR-t...
Mondom én, hogy olyan kiállása van mint egy Bulldog-nak.....
Egy piros GT a tömegben... http://www.youtube.com/watch?v...

Üdv. BT