Gáz van!
Csepeg a vízpumpám már megint!
Pedig Kanyar mester 6 hónapja cserélte a tömb szelencét!
Most kipróbálom, rátépek az összes bekötőcsavarra, hátha fellazult.
V2 kirezgeti!
Szerintem is felesleges a gyárinál nagyobbat felgányolni!
Lomhább lesz a géped, nehezebb lesz bedönteni, sőt még jobban is fog kajázni.......de te tudod.
Köszönöm szépen Sömi!
Most hétvégén melóznom kell, de hétfőn délelőtt felhívlak, megdumáljuk hova is menjek.....és hányra.
Aztán van is egy király sárvédőm!
A köcsög időjárás miatt szükségem is lesz rá!
Ez a tároló rekesz az ülés alatt van?
Mármint a hátsó ülés alatt?
Annyira pici, hogy elég macerás elkészíteni, de megoldható csak kéne hozzá egy motor legalább 1 napra!
Itt a gyári helye.
175x45mm, a magassága pedig változó, mert íves.
Azt hiszem, a két szélén 60-70mm lehetne a magassága, közepén pedig a motor hátulja felé 32mm(ebben már benne van az a 11mm is, amit az ülés enged felfelé).
Lent hagytam a papírt a garázsban, amire felírtam a méreteket.
Úgyhogy ezek csak emlékezetből vannak, de azt hiszem, pontosak.
Igazából ki kellene önteni valamivel, hogy legyen minta.
Meg is csinálnám magamnak, ha tudnék bánni az üvegszálas poliészter gyantával.
A gyári szerszámos tasak 130Ft. Keeway emblémával.
De az megint szétszakadna.
Ha megnézed belülről, akkor nem is olyan pinafing.
2 csavar és egy fül tartja, de nem is akkora, mint egy sárvédő.
A sárvédő pedig a felfogatásától még messze hátranyúlik, tehát jobban meg kell fogatni. Azért van a több csavar.
Csepeg a vízpumpám már megint!
Pedig Kanyar mester 6 hónapja cserélte a tömb szelencét!
Most kipróbálom, rátépek az összes bekötőcsavarra, hátha fellazult.
V2 kirezgeti!