Tsa! Az enyém (650Naked), 3sec. mulva már 110-zzel zúzok 1 esben! A vége 200,de akkor Carrera100zal kell etetni! Bocs már! Bármilyen SV felállhat! Arrol nem is szólva, hogy mennyivel sexibb mint egy kommersz SV! Olyan a kiállása mint egy bullDOG-nak...a hangjáról nem is beszélve.....
HYO FOREWER!
Teljesen megértelek benneteket,én is imádtam a Hyo-m,a mai napig többször is megnézem a fotóit.
2006-ban vettem,még ezüst vázas volt,és akkor még a meghibásodásokról sem lehetett ennyit olvasni,igazából utána indult be a márka,és lett egyre több belőle.
Én is megjártam vele Csehországot,Horvátországot és igazából nem volt vele gondom.Később amikor hallottam hogy valakinek-talán Levico- a cserélt henger is elfosta magát,akkor döntöttem a váltáson.Persze,nyugodtan szembe állíthatod egy sv-vel,valószínűleg,nem is lenne menettulajdonságbeli különbség a kettő között egyik javára sem-most hagyjuk azokat akiknek 3 sez alatt 130-on van,és azokat akiknek 250 avégsebesség- de Trakee kimondta az én érvemet:"Igaz, az SV kicsit kiforrottam, a Hyo nyersebb, de nem kell szégyenkezni."
Ettől függetlenül tartom,hogy a meghibásodások nagyrésze tényleg nem egetverő,de a szelepleszakadás és a generátor valamint feszszabályzó meghibásodás elég komoly problémák.
A lényeg,eszemben sem volt fikázni,a váza a tankja a farokidom és az első villa a mai napig tetszik,de még jobban tetszene egy kiforrott megbízható sv blokkal.
Én sem haragszom senkire,Kazyra sem,ha Ő haragszik,az a magánügye
"ahogy Trakee írta:"legyen,bár ezek nem gyakori hibák",tehát nem állítottam valótlant."
Én írtam, csak Trakee engem is idézett.
Mindenkinek meglehet a véleménye, elfogadom a tiédet is.
Nem haragszom, nincs is miért.
Az olyanokra haragszom, akik mindenféle tapasztalat nélkül nekiesnek fikázni, és ezt kitartóan teszik, ész érvek nélkül.
Én szeretem a paripámat a hibáival együtt.
Nincs okom vele szégyenkezni sehol sem.
Aki ki akar röhögni, tegye.
Én is jártam már vele nagyon sok helyen, Erdély, Ukrajna, Magyarország körbe 3 nap alatt, meg szerte-szét az országban.
Tudod, én azt hiszem, hogy azért harapunk erre, mert sajnos a magyar sznobság alapból eléggé lenézi ezt a motort. És nagyon sokhelyen mgejelent ez a nem megbízható, sok a hiba dolog, holott, ha a szívünkre tesszük a kezünket, ez nem igaz. Az talán igen, hogy kicsit nagyobb a meghibásodási ráta, mint egy sokkal régebb óta motorokat gyártó vállalatnál, de ezeket én nem nevezném komoly bajoknak. És minél többször meg erről a vita, annál jobban azt hiszi a laikus, hogy ez egy rossz motor, pedig szerintem nem! Nyilván vannak jobb motorok nála, de ettől még ez egy remek motor. Bátran szembe merem állítani az SV-vel, megállja a helyét. Igaz, az SV kicsit kiforrottam, a Hyo nyersebb, de nem kell szégyenkezni. És azthiszem Karesz is ezért kérte a hibák leírását, hogy aki elolvassa mérlegelhesse, hogy véleménye szerint ez olyan tragikus, és neki ez sok, vagy azt választja, hogy fiatal motort, kevés km-el kap egy sokkal öregebb nevesebb áráért, és esetleg apró hibk előfordulnak. 700-750 e Ft ért ahogy látom lehet kapni 3-4 éves, 10-20 e km-t futott, látványosan megkímélt Hyot. Ezért a pénzért 10-15 éves körüli 600-as motort, aminél szintén számítani kell hasonló gondokra.
És Kazyt ne bántsd! Szereti a motorját, megjárta vele Görögországot, és még sok-sok tájat, megbízhatóan vitte mindenhova, persze, hogy védi! Mert az a motor megérdemli!
Nem,az nem tisztelet,hogy válaszolsz,hiszen nem szólítottalak meg,így nem is vártam,hogy válaszolj.Ez egy nyilvános fórum,itt bárki kifejtheti a véleményét,még ha az Neked nem is tetszik.A tisztelet az,hogy nem szólitjuk egymást öcsisajtnak,pöcsfejnek,vénembernek stb.
Ha elolvastad volna a profilomat,láthattad volna,hogy nekem volt ilyen motorom,így a saját tapasztalatomra és a Ti fórumonotokon olvasottakra alapoztam a a leírtakat,nem pedig ahogy írtad:valakitakihallottahogyismerősénekszomszédja....,ráadásul ahogy Trakee írta:"legyen,bár ezek nem gyakori hibák",tehát nem állítottam valótlant.
Halihó!
Gondoltam szólok hogy amit néztem gt650r-et és amit nem tudtam megvenni(a bank nem finanszírozta),így vettem egy suzuki gsx-600f(katana) 2004 évj. 18000 mph-val,amerikai válltozat.Fényezésre szorul most van folyamatban,de motorikusan eddig semmi gond ha jöttök bogácsra akkor mindeképp irjatok!
Tisztelet az, ha válaszolok Neked, és az Öcsisajt az jópofinak lett szánva, és nem tiszteletlenségnek, és arra akartam rávilágítani, hogy a sokkal nevesebb és több piár-al rendelkező motoroknál is elöfordúl kisebb-nagyobb széria hiba és ezek nem típusspecifikusak, de a Te fogalmazásodból nekem az jött le, hogy fikázni probálod a márkát amire én különösen harapok, mert senkinek semmi joga az én általam tisztelt-szeretett márkát fikázni, v. burkoltan-nyíltan valótlant állítson, (ez vonatkozik minden más márkára is) mert ismer valakitakihallottahogyismerősénekszomszédja.... szóval az álltalánosítást kicsit nagyon nem szeressem.
A negatívumok kiragadása mindenkor az egyéni megítélést tükrözi, mert a realitások eltorzítására alkalmas.
Nekem is volt már nagyjavításom (2005-ös és 44e-km), de ez az én f@szságomnak köszönhető amit le is írtan anno, most legútobb meg a szélterelő plekót kellett felújítani, mert a sok pórkarc miatt nem lehetett kilátni
"-a naked változatnál elhomályosodó foncsor,emiatt gyenge világítás"
Nem a homályosodás miatt, hanem egyébként is. Láttam már jobb lámpát.
Ezt nem tudom. MOndjuk amiket láttam, bemattul foncsor egyiken sem volt. Azt hallottam, hogy nem világít fényesen, de ezt az 1 napos motorra is mondták.
"-burkolt változatnál a digitkijelző meghibásodása,folyamatos lenullázódása"
Előfordul néha. Egy részénél egy tórusz tekercs lába enged el, ezt kell visszaforrasztani, a többi esetben pedig akksi hiba. Sajnos ez előfordul. Bosszantó dolog, szerencsére nem kapitális. (és nem olyan, mint a TZR 50-es hasonló hibája, ami 15 e km körül mindegyik motoron kijött, és ezzel a műszerfaluk halott, csak a csere segít. Az a bizonyos tekercs a rázkódástól megy tönkre. Nekem leszakadt, hozzáteszem én nem szokam lassítani rossz úton. Igaz, nem is vagyok száguldozó.
"-páran írták a hűtő sérülés hiányában is folyatni,szivárogni kezdett"
Ilyen is volt, nem gyakori, bár szivárgás nálam is előfodult. Garanciában kaptam egy javítottat. Azóta jó.
Ez nekem is. Ezt is a rázkódásra vezetem vissza.
"-nehezen kapcsolható váltó,különösen az üres megtalálása meleg váltóval nehézkes"
Ez a 250-es típusokra jellemző, 650-re nem.
Ezzel 650-es esetében nem értek egyet! Nem egy vaj, de használható, és akinek van érzéke hozzá, annak szépen, hang nélkül kapcsol. Sajnos keveseknek van, ezért hallani annyi csattogást motortól pirosnál. Mondjuk az igaz, hogy míg egy honda váltó erőszakra úgy tűnik kapcsol mindenképpen, a Hyo ha keményen tapossák, csak makacskodik.
"-hátsó fék beragadása(nálam is előfordult)"
Ritka, főleg 2006 előttinél volt.
Ez is előfordult nálam. A fékfolyadék rendkívülm korrózív hatása okozza. Valóban gond lehet. A megoldás egyszerű lenne, a főfékhenger dugattyúját kezelni kellene, pl horganyozni. A jelenség a gumiharmónika alá időnként befújt olajjal megelőzhető.
"-fékbetétek időelőtti elkopása"
Ezt nem nevezném hibának.
Mi az idő előtti? Az első két szettet 7-7 e km-t élt meg. Naés? Az apriliámon, ami csak 125-ös volt, egy tárcsás, és csak 130 kg se élt meg többet az első betét 9-10 e km-nél. Hja, és a Ferodo platinum már megélte a dupláját, 14 e -et is. Ez szerintem se hiba.
"-tank szivárgása,kilyukadása (nem törött motoroknál)"
Azt hiszem 2db GT-nél, és 2db GV-nél fordult elő.(Klub tagságnál)
Nekem a túlfolyócső tört el a tankban, és ezen a csövön csepegett a benzin.
Állítólag egyedi eset volt. Először javítani akarták, aztán kaptam egy új tankot. - tegyük hozzá, Karesz elég sokat használta Ukrán benzinnel, ami állítólag elég agresszív. Ráadásul gondolom sokszor állt félig tele. De igazad van előfordul. Egyébként szerintem rossz a korrózióvédelme. Más motornál is találkoztam hasonlóval, igaz, ott 15-20 éves kor körül. (volt szerencsém behegeszteni nem egyet. Pont a hétvégén egy 900 RR-ét)
Ellenben én egy bosszantó dolgot még hozzátennék: AZ R, és S idomai hajlamosak a repedezésre a rezonanciától.
+ a benzincsap membránja 2006-osoknál gyakran elszakadt, garanciába cserélték.
Egyébként úgy gondolom, ezen gondok nagyrésze bosszantó apróság. Ellenben mindenki komoly hibákról beszél. Komoly hiba a szelepszakadás.
"-a naked változatnál elhomályosodó foncsor,emiatt gyenge világítás"
Nem a homályosodás miatt, hanem egyébként is. Láttam már jobb lámpát.
"-burkolt változatnál a digitkijelző meghibásodása,folyamatos lenullázódása"
Előfordul néha. Egy részénél egy tórusz tekercs lába enged el, ezt kell visszaforrasztani, a többi esetben pedig akksi hiba.
"-páran írták a hűtő sérülés hiányában is folyatni,szivárogni kezdett"
Ilyen is volt, nem gyakori, bár szivárgás nálam is előfodult. Garanciában kaptam egy javítottat. Azóta jó.
"-nehezen kapcsolható váltó,különösen az üres megtalálása meleg váltóval nehézkes"
Ez a 250-es típusokra jellemző, 650-re nem.
"-hátsó fék beragadása(nálam is előfordult)"
Ritka, főleg 2006 előttinél volt.
"-fékbetétek időelőtti elkopása"
Ezt nem nevezném hibának.
"-tank szivárgása,kilyukadása (nem törött motoroknál)"
Azt hiszem 2db GT-nél, és 2db GV-nél fordult elő.(Klub tagságnál)
Nekem a túlfolyócső tört el a tankban, és ezen a csövön csepegett a benzin.
Állítólag egyedi eset volt. Először javítani akarták, aztán kaptam egy új tankot.
Sajnos igen:
-a naked változatnál elhomályosodó foncsor,emiatt gyenge világítás
-burkolt változatnál a digitkijelző meghibásodása,folyamatos lenullázódása
-páran írták a hűtő sérülés hiányában is folyatni,szivárogni kezdett
-nehezen kapcsolható váltó,különösen az üres megtalálása meleg váltóval nehézkes
-hátsó fék beragadása(nálam is előfordult)
-fékbetétek időelőtti elkopása
-tank szivárgása,kilyukadása (nem törött motoroknál)
Idézet saját magamtól a klub fórumról, tegnapról.:
"A 2006 előtti modelleknél a kipufogó szelep törhet.
Ezt általában garanciában javították. 2006 utáni modellnél nem fordult elő.
2 év garancia volt/van a motorokra.
Ezen kívül még ami előfordulhat: generátor, feszültség szabályzó és vízpumpa hiba.
Ezekre lehet ráfogni, hogy típushiba, más nem nagyon szokott lenni velük.
Nekem épp most van generátor, fesz.szab. hiba.
Generátor tekercselés 10000Ft, fesz.szab 13500Ft(nem gyári).
44000km van a motorban."
Talán még 2006 előttinél, kuplung bowden szakadás.
Mást tudsz?
Adjuk meg egymásnak a tiszteletet a megszólítással,én se hívtam senkit pl taknyosnak,vagy vénembernek stb!
De sajnos több hibája van,mint a négy japán márkának,és ezt Ti is tudjátok csak véditek,ami nem is baj.
Tényleg sajnálom akivel az a sokadszor előforduló szelepleszakadás történt.Nem akartam provokálni,a tapasztalataimra,és a fórumonotokon olvasható meghibásodásokra gondoltam.
Majdnem visszavittem a motort az importőrhöz. Azt hittem megdöglöttek a lovak, de szerencsére csak a benzin volt szar.
napokig amíg a tankban volt szenvedtem. Nem ment egy henger, kis fordulaton köhögött prüszkölt, de húzni nem akart. Auchan kútnál tankoltam Dunakaszin. meggondolandó, hogy megéri e, hogy olcsón tankoljak
Az én motoromnak megvan az újabb típushibája, úgy hívják, hogy kátyúhiba. Minden áron bele akart menni és elgörbült a felni. Gondolom ez semelyik másik motorral nem fordul elő.
Öcsisajt a mi motorjainknak semmivel több hibája nincs mint más márkáknak , amit Te súgalsz az provokatív-rágalmazás nem hiszem, hogy lesz épeszű márkatárs aki felülne neki, a részvétedet meg tedd el magadnak a legközelebbi szerízedre
Na jó,nem egészen ennyi,de nem akarom rontani a márka renoméját.Egyébként nem azért nem bíztam benne ami nálam történt,hanem ami másokkal,és amiről a fórumon lehetett olvasni.Szerintem tudod miről beszélek
HYO FOREWER!
2006-ban vettem,még ezüst vázas volt,és akkor még a meghibásodásokról sem lehetett ennyit olvasni,igazából utána indult be a márka,és lett egyre több belőle.
Én is megjártam vele Csehországot,Horvátországot és igazából nem volt vele gondom.Később amikor hallottam hogy valakinek-talán Levico- a cserélt henger is elfosta magát,akkor döntöttem a váltáson.Persze,nyugodtan szembe állíthatod egy sv-vel,valószínűleg,nem is lenne menettulajdonságbeli különbség a kettő között egyik javára sem-most hagyjuk azokat akiknek 3 sez alatt 130-on van,és azokat akiknek 250 avégsebesség- de Trakee kimondta az én érvemet:"Igaz, az SV kicsit kiforrottam, a Hyo nyersebb, de nem kell szégyenkezni."
Ettől függetlenül tartom,hogy a meghibásodások nagyrésze tényleg nem egetverő,de a szelepleszakadás és a generátor valamint feszszabályzó meghibásodás elég komoly problémák.
A lényeg,eszemben sem volt fikázni,a váza a tankja a farokidom és az első villa a mai napig tetszik,de még jobban tetszene egy kiforrott megbízható sv blokkal.
Én sem haragszom senkire,Kazyra sem,ha Ő haragszik,az a magánügye
Én írtam, csak Trakee engem is idézett.
Mindenkinek meglehet a véleménye, elfogadom a tiédet is.
Nem haragszom, nincs is miért.
Az olyanokra haragszom, akik mindenféle tapasztalat nélkül nekiesnek fikázni, és ezt kitartóan teszik, ész érvek nélkül.
Én szeretem a paripámat a hibáival együtt.
Nincs okom vele szégyenkezni sehol sem.
Aki ki akar röhögni, tegye.
Én is jártam már vele nagyon sok helyen, Erdély, Ukrajna, Magyarország körbe 3 nap alatt, meg szerte-szét az országban.
És Kazyt ne bántsd! Szereti a motorját, megjárta vele Görögországot, és még sok-sok tájat, megbízhatóan vitte mindenhova, persze, hogy védi! Mert az a motor megérdemli!
Ha elolvastad volna a profilomat,láthattad volna,hogy nekem volt ilyen motorom,így a saját tapasztalatomra és a Ti fórumonotokon olvasottakra alapoztam a a leírtakat,nem pedig ahogy írtad:valakitakihallottahogyismerősénekszomszédja....,ráadásul ahogy Trakee írta:"legyen,bár ezek nem gyakori hibák",tehát nem állítottam valótlant.
Viccet félretéve tényleg nem tudtam, hogy ennyi van a tiedbe.
Gondoltam szólok hogy amit néztem gt650r-et és amit nem tudtam megvenni(a bank nem finanszírozta),így vettem egy suzuki gsx-600f(katana) 2004 évj. 18000 mph-val,amerikai válltozat.Fényezésre szorul most van folyamatban,de motorikusan eddig semmi gond ha jöttök bogácsra akkor mindeképp irjatok!
A negatívumok kiragadása mindenkor az egyéni megítélést tükrözi, mert a realitások eltorzítására alkalmas.
Nekem is volt már nagyjavításom (2005-ös és 44e-km), de ez az én f@szságomnak köszönhető amit le is írtan anno, most legútobb meg a szélterelő plekót kellett felújítani, mert a sok pórkarc miatt nem lehetett kilátni
"-a naked változatnál elhomályosodó foncsor,emiatt gyenge világítás"
Nem a homályosodás miatt, hanem egyébként is. Láttam már jobb lámpát.
Ezt nem tudom. MOndjuk amiket láttam, bemattul foncsor egyiken sem volt. Azt hallottam, hogy nem világít fényesen, de ezt az 1 napos motorra is mondták.
"-burkolt változatnál a digitkijelző meghibásodása,folyamatos lenullázódása"
Előfordul néha. Egy részénél egy tórusz tekercs lába enged el, ezt kell visszaforrasztani, a többi esetben pedig akksi hiba. Sajnos ez előfordul. Bosszantó dolog, szerencsére nem kapitális. (és nem olyan, mint a TZR 50-es hasonló hibája, ami 15 e km körül mindegyik motoron kijött, és ezzel a műszerfaluk halott, csak a csere segít. Az a bizonyos tekercs a rázkódástól megy tönkre. Nekem leszakadt, hozzáteszem én nem szokam lassítani rossz úton. Igaz, nem is vagyok száguldozó.
"-páran írták a hűtő sérülés hiányában is folyatni,szivárogni kezdett"
Ilyen is volt, nem gyakori, bár szivárgás nálam is előfodult. Garanciában kaptam egy javítottat. Azóta jó.
Ez nekem is. Ezt is a rázkódásra vezetem vissza.
"-nehezen kapcsolható váltó,különösen az üres megtalálása meleg váltóval nehézkes"
Ez a 250-es típusokra jellemző, 650-re nem.
Ezzel 650-es esetében nem értek egyet! Nem egy vaj, de használható, és akinek van érzéke hozzá, annak szépen, hang nélkül kapcsol. Sajnos keveseknek van, ezért hallani annyi csattogást motortól pirosnál. Mondjuk az igaz, hogy míg egy honda váltó erőszakra úgy tűnik kapcsol mindenképpen, a Hyo ha keményen tapossák, csak makacskodik.
"-hátsó fék beragadása(nálam is előfordult)"
Ritka, főleg 2006 előttinél volt.
Ez is előfordult nálam. A fékfolyadék rendkívülm korrózív hatása okozza. Valóban gond lehet. A megoldás egyszerű lenne, a főfékhenger dugattyúját kezelni kellene, pl horganyozni. A jelenség a gumiharmónika alá időnként befújt olajjal megelőzhető.
"-fékbetétek időelőtti elkopása"
Ezt nem nevezném hibának.
Mi az idő előtti? Az első két szettet 7-7 e km-t élt meg. Naés? Az apriliámon, ami csak 125-ös volt, egy tárcsás, és csak 130 kg se élt meg többet az első betét 9-10 e km-nél. Hja, és a Ferodo platinum már megélte a dupláját, 14 e -et is. Ez szerintem se hiba.
"-tank szivárgása,kilyukadása (nem törött motoroknál)"
Azt hiszem 2db GT-nél, és 2db GV-nél fordult elő.(Klub tagságnál)
Nekem a túlfolyócső tört el a tankban, és ezen a csövön csepegett a benzin.
Állítólag egyedi eset volt. Először javítani akarták, aztán kaptam egy új tankot. - tegyük hozzá, Karesz elég sokat használta Ukrán benzinnel, ami állítólag elég agresszív. Ráadásul gondolom sokszor állt félig tele. De igazad van előfordul. Egyébként szerintem rossz a korrózióvédelme. Más motornál is találkoztam hasonlóval, igaz, ott 15-20 éves kor körül. (volt szerencsém behegeszteni nem egyet. Pont a hétvégén egy 900 RR-ét)
Ellenben én egy bosszantó dolgot még hozzátennék: AZ R, és S idomai hajlamosak a repedezésre a rezonanciától.
+ a benzincsap membránja 2006-osoknál gyakran elszakadt, garanciába cserélték.
Egyébként úgy gondolom, ezen gondok nagyrésze bosszantó apróság. Ellenben mindenki komoly hibákról beszél. Komoly hiba a szelepszakadás.
Bár ezek nem gyakoriak. Szerintem.
"-a naked változatnál elhomályosodó foncsor,emiatt gyenge világítás"
Nem a homályosodás miatt, hanem egyébként is. Láttam már jobb lámpát.
"-burkolt változatnál a digitkijelző meghibásodása,folyamatos lenullázódása"
Előfordul néha. Egy részénél egy tórusz tekercs lába enged el, ezt kell visszaforrasztani, a többi esetben pedig akksi hiba.
"-páran írták a hűtő sérülés hiányában is folyatni,szivárogni kezdett"
Ilyen is volt, nem gyakori, bár szivárgás nálam is előfodult. Garanciában kaptam egy javítottat. Azóta jó.
"-nehezen kapcsolható váltó,különösen az üres megtalálása meleg váltóval nehézkes"
Ez a 250-es típusokra jellemző, 650-re nem.
"-hátsó fék beragadása(nálam is előfordult)"
Ritka, főleg 2006 előttinél volt.
"-fékbetétek időelőtti elkopása"
Ezt nem nevezném hibának.
"-tank szivárgása,kilyukadása (nem törött motoroknál)"
Azt hiszem 2db GT-nél, és 2db GV-nél fordult elő.(Klub tagságnál)
Nekem a túlfolyócső tört el a tankban, és ezen a csövön csepegett a benzin.
Állítólag egyedi eset volt. Először javítani akarták, aztán kaptam egy új tankot.
-a naked változatnál elhomályosodó foncsor,emiatt gyenge világítás
-burkolt változatnál a digitkijelző meghibásodása,folyamatos lenullázódása
-páran írták a hűtő sérülés hiányában is folyatni,szivárogni kezdett
-nehezen kapcsolható váltó,különösen az üres megtalálása meleg váltóval nehézkes
-hátsó fék beragadása(nálam is előfordult)
-fékbetétek időelőtti elkopása
-tank szivárgása,kilyukadása (nem törött motoroknál)
Persze ettől még jó motor,én is szerettem.
"A 2006 előtti modelleknél a kipufogó szelep törhet.
Ezt általában garanciában javították. 2006 utáni modellnél nem fordult elő.
2 év garancia volt/van a motorokra.
Ezen kívül még ami előfordulhat: generátor, feszültség szabályzó és vízpumpa hiba.
Ezekre lehet ráfogni, hogy típushiba, más nem nagyon szokott lenni velük.
Nekem épp most van generátor, fesz.szab. hiba.
Generátor tekercselés 10000Ft, fesz.szab 13500Ft(nem gyári).
44000km van a motorban."
Talán még 2006 előttinél, kuplung bowden szakadás.
Mást tudsz?
De sajnos több hibája van,mint a négy japán márkának,és ezt Ti is tudjátok csak véditek,ami nem is baj.
Tényleg sajnálom akivel az a sokadszor előforduló szelepleszakadás történt.Nem akartam provokálni,a tapasztalataimra,és a fórumonotokon olvasható meghibásodásokra gondoltam.
napokig amíg a tankban volt szenvedtem. Nem ment egy henger, kis fordulaton köhögött prüszkölt, de húzni nem akart. Auchan kútnál tankoltam Dunakaszin. meggondolandó, hogy megéri e, hogy olcsón tankoljak
És sajnálom!
Kíváncsivá tettél.
Nem vagyunk mi olyan érzékenyek.
Milyen renomé? Ennek a márkának olyan nincs.