Jó is volt! Kár, hogy a Tiszába nem fürödtem meg, és hogy csak annyit maradtam. Meg hogy olyan messze vagytok! Nem tudod, Steve motorral jön nyaralni? Azt ígérte benéz!
Az éj leple alatt?
Inkább akkor egy első balos lábtartóval kezdek, majd egy üléspúp.....
Egy közeli bontóból inkább....
Kár, hogy cafatokba nem lehet kapni ilyeneket újonnan!
Köszi!
Ahogy én láttam, a Suzukinak szakasztott így fest a kormánykapcsoló része. (SV, Gixer stb) Aztán hogy csereszabatos-e, nem tudom. Külön kétlem, hogy adnak, de meg kell próbálni, esteleg valami sérült kapcsolót szerezni, amin a gombok épek. A másik lehetőség, hogy elmész Miskolcra a találkozóra, és az éj leple alatt találsz egy ilyen gombocskát (persze komolyan ne vedd)
Emlékszem, mikor Karesz szemezett a tankommal... Steeve meg a láncvédőmmel...
Képzeljétek csak úgy kiesett a helyéről a fénykürt(sárga billenő) gombom.....(elöregedett a műanyag és elpattant a fülecskéje)
Lehet külön intézni ilyen kapcsolókat, vagy csak az egész konzolt egyben? Már sokféle mocin láttam ugyan ilyen konzolt.....és gombokat!
Ez csak egy szimpla kábeltörés, vagy a kulcsos gyújtáskapcsolód genyózik! De a legtisztább, ha mindent kiméregetsz......Szerintem kezdjed a gyújtáskapcsólódnál fújjál bele 1l kontaktsprajt, ha nem jön be, marad a kábelbarát....Még a testkábelek fülecskéi szoktak elkorrodálni, törni.....az is lehet a kehéje......
Tsumii! HYO és sv problémák közé tartozik.......Nézzél rá minden egyes kapcsolódra. Vagyis: sztender,kuplung mikrokapcsolók, kulcsos gyujtáskapcsoló, és végül a piros vészleállítód(billenős), ezek egy körben vannak..... (digit.multiméterrel egyszerű szakadásvizsg.) Régi kapcsolók beállhatnak.....
Csobikaresz Maintenance.manuáljában van ilyen részletes kapcs.rajz!
Lehet hogy rosszul fogalmaztam:
Normál inditás történt majd elment minden áram (önindítót megforgatta, normálisan, egy henger berobbant, majd csend)
Az akksiban van áram, máshol SEHOL műszerfalon se
Mindkét biztosítékot megnéztem OK, biztonság kedvéért cseréltem, semmi változás.
Akksit lelámpáztam, van áram (Másfél éves az akksi).
Mostmár inkább a gyujtáskapcsolóra gyanakszom talán az adta meg magát, esetleg ez ügyben segiteni tudtok?
Örök hála Csucsu
Beledurrantott a kipufogóba? Olyan előfordul.
ÉS amúgy semmi elektromosság sincs? Ne csak azt nézd, hogy a műszerfal sötét, önindító, index, fénykürt? A durranás kétlem, hogy megpusztít bármi elektromos cuccot. Inkáb rossz elektronikától durran.
Angol nyelvű szerelési kézikönyvet letölthetsz innen!
A biztosíték a hátsó ülés alatt van, 2db fekete doboz, mindkettőben van egy tartalék is.
De ha a bizti ment volna ki, akkor;
1. a 15 Amperes ment ki, nincs villany
2. a 30 Amperes ment ki, nincs semmi, tehát indítani sem tudod.
Több biztosíték nincs a rendszerben.
Ha az akksiban kevesebb van, mint 12,5V, az már elég ok arra, hogy nehezen vagy ne induljon.
A könyv azt írja, 12,5V alatt csere.
Ezeknél még jellemző hiba a generátor és/vagy a feszültség szabályozó hibája.
Én is most vagyok túl egy ilyen javításon.
Ha több kérdésed van, javaslom a http://hyosungclub.hu oldalt.
Vagy munkaidőben, Kanyar mestert(Seemayer Károly) hívd fel telefonon.
Elérhetősége: http://www.see-see.hu/
Na jó, így gyorsabb: 06-1-801-0178
Ha engem kérdezel, és nem válaszolok, nem kell megsértődni, mivel elvileg szerda délután leszek ismét gép közelében
A biztosítékok nekem a hátsó ülés alatt vannak. Neked lehet, hogy az első alatt. Kis fekete kockák, aminek a fedelét levéve alatta a bizti.
Nem tudom honnan gondolod, hogy elektronika? De a gyujtáselektronika a baloldali hátsó műanyag idom alatt van. Egy alumínium bordás kb. 8x8 cm es kocka. A gyujtáselektronika az szokott probléma lenni, a hyosungclub.hu oldalon találsz többet róla. A javítási témakörökben.
Sziasztok, segítségre lenne szükségem:
2005 ös GT 650 r em indítás után 3 pöri 1 puff, elektronikusan meghalt , mivel ni8ncs könyvem hozzá egy hozzáértőt kérdeznék: MIT CSINÁLJAK?
Akksiban van áram, mintha a biztositék szállt volna el.
DE HOOL IS VAN AZ?
ELŐRE IS KÖSZI:
Már kérdezte Mephysto.
Nem tudom, Steve mivel megyen nyaralni.
Ő is 150km-re van tőlem.