Karesz!
Ha jó a gyári gumi, kanyarnál van a bontott motoromon, két éves, de újszerű és olcsón. Gyakorlatilag 2500 km -t ment, ami nem is látszik rajta. GT650 re. Hívd fel, ha érdekel,
Elszakadt? Mert gondolom max harmadszorra lett leszedve, vélhetően még tömített volna. A másik oldal neccesebb, mert ott futnak az olajzófuratok, nem jó, ha elmegy a nyomás.
Egyébként kuplungdekli alatti papírtömítésem van, megrendeltem, 1 hónap alatt jött meg, addira összeraktam. Jó drága volt, majdnem 4000 Ft.
Pontyosan. nyilván az aktuális alkatrészár függvényében. De ugye ezt én márkatársi bajtársiasságból prezentálom, egy fillér haszon nincs rajta. (a saját vésztartalékom, Zoleetól - ajándékba - kapott pumpa. Ha kell másnak is, nagyon szívesen elküldöm összerakva az alkatrszek aktuális áráért+a régi pumpájáért, hogy legyen tartalék)
Nyilván aki kereskedő, neki kell valami rajta. És feltételezem a srác is Suzuki tömszelencét ad.
Ellenben a beszerezlést kellő körültekintéssel kell elvégezni, különben nem lesz jó. Ezért praktikusabb cseredarabbal. Illetve így gyorsabb.
Mikor a Hyon cseréltettem gumit, hátul középen már 0mm volt kb.Mondta is a tulaj hogy ideje volt már.Sajnos elég kockára kopott a gumi, már nehéz volt vele jól döntögetni.Bezzeg az új gumival mentem 300km-t (nagyon élveztem) erre el is vitték...
Van egy motoros könyvem melyben a világ legjobb és legkeresettebb motorok találhatóak. Ebben megtalálható a hyo is. A könyv ugyanezt írja le mint amit eddig vitattatok, h a márka nincs elismerve.
Hyosung - a koreai újonc
"A Hyosung cég 1957-ben kereskedelmi vállalatként született, s az elmúlt fél évszázadban nagy konszern lett belőle. 1978-ban a birodalom egyik önálló tartományaként alakult meg a Hyosung Motors & Machinery Inc. A központi gyáregység Csangvon városában van s a termelési volumen évi 200 e motorra tehető. a dél-koreai gyárak egyik specialitása - és egyúttal erőssége - a saját fejlesztésű és saját gyártású alkatrészek magas aránya. A felépítmény elemeinek nagy részét, olykor még a fék rendszert is a Hyosung fejleszti és gyártja. Nemzetközileg a koreai cégek csak statisztika szerepet kapnak jóllehet motorjaikat és robogóikat az egész világon terjesztik. A motorkerékpárok világában azonban hiányzik a márka tekintély és elismertsége, így inkább nagyon kedvező ár segítségével próbálja növelni értékesítéseit a cég. A gépkocsik gyártásában megtett útra tekintve nagy valószínűséggel prognosztizálható: a márkával és a márkáról alkotott összképpel kapcsolatos problémák néhány éven belül megoldódnak."
Ha jó a gyári gumi, kanyarnál van a bontott motoromon, két éves, de újszerű és olcsón. Gyakorlatilag 2500 km -t ment, ami nem is látszik rajta. GT650 re. Hívd fel, ha érdekel,
Egyébként kuplungdekli alatti papírtömítésem van, megrendeltem, 1 hónap alatt jött meg, addira összeraktam. Jó drága volt, majdnem 4000 Ft.
Nyilván aki kereskedő, neki kell valami rajta. És feltételezem a srác is Suzuki tömszelencét ad.
Ellenben a beszerezlést kellő körültekintéssel kell elvégezni, különben nem lesz jó. Ezért praktikusabb cseredarabbal. Illetve így gyorsabb.
Ma rendeltem meg, holnap, vagy pénteken jön.
2191Ft + 1245Ft szállítás.
Aztán pedig gumi kellene sürgősen, mert sok helyen nincs meg az 1mm sem, nemhogy az 1,6.
16800Ft+posta+vámért van kompletten vízpumpa.
Kérdezd meg trakee-t, hogy mennyiből lehet felújítani.
12 000 Ft
A csomag tartalmazza:
- tömszelence
- kerámia csúszógyűrű
- csapágy
- szimering
Van egy motoros könyvem melyben a világ legjobb és legkeresettebb motorok találhatóak. Ebben megtalálható a hyo is. A könyv ugyanezt írja le mint amit eddig vitattatok, h a márka nincs elismerve.
Hyosung - a koreai újonc
"A Hyosung cég 1957-ben kereskedelmi vállalatként született, s az elmúlt fél évszázadban nagy konszern lett belőle. 1978-ban a birodalom egyik önálló tartományaként alakult meg a Hyosung Motors & Machinery Inc. A központi gyáregység Csangvon városában van s a termelési volumen évi 200 e motorra tehető. a dél-koreai gyárak egyik specialitása - és egyúttal erőssége - a saját fejlesztésű és saját gyártású alkatrészek magas aránya. A felépítmény elemeinek nagy részét, olykor még a fék rendszert is a Hyosung fejleszti és gyártja. Nemzetközileg a koreai cégek csak statisztika szerepet kapnak jóllehet motorjaikat és robogóikat az egész világon terjesztik. A motorkerékpárok világában azonban hiányzik a márka tekintély és elismertsége, így inkább nagyon kedvező ár segítségével próbálja növelni értékesítéseit a cég. A gépkocsik gyártásában megtett útra tekintve nagy valószínűséggel prognosztizálható: a márkával és a márkáról alkotott összképpel kapcsolatos problémák néhány éven belül megoldódnak."
#9 Fidomatic - január 4. 09:59
"Én még nem húzattam ki 210-ig, de 130-ig 3s kell csak neki(NO COMMENT)"