Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Én is készítettem egy 5 cm es csövecskét amit átfúrtam két helyen és azzal hosszabbítottam meg úgy 2 centivel a kulcsot. De az erőre meghúzás az más kérdés, ahhoz nagyon szét kell szedni a gépet.
Én kicserélem a gyári kulccsal egyedül...
Egyébként Öregember örülök, hogy csak-csak olvasol minket. Annak méginkább örülnék, ha többet vennél részt a társalgásba, nem csak itt, amott is.
A nakedhoz adott gyertyakulccsal, gyergyát cserélni nem lehet, mert arra alkalmatlan ( rövid) Simohoz jó lenne.......egy hosszú "T" gyergyakulcs kell........+ egy második emberke, igy nem kell lebontani a hűtőt, csak előre borítani kicsit...és ezt tartja meg a 2 emberke
Mondjuk 11 Nm az elég kevés, azt meghúzod simán a gyárival is szerintem.... Egyébként meg ha az ember nem szedi le a hűtőt, más nemigen fér oda valóban. De 180°-ra húzni azzal is lehet! Persze ez új gyertyánál értendő. Megjegyzem ha ellenőrzik a szelephézagokat, akkor már mindegy. Márpedig én 12 e km-t adok a gyertyáknak. Akkor meg nem árt a szelepézagra is ránézni!
Azért kíváncsi lennék a gyári csőkulccsal, ami épphogy befér a hűtő mögé, azzal hogy húzod meg nyomatékra a gyertyát. Maradjunk annyiban, hogy nem is lehet, illetve komoly szervezést igényel azzal a kulccsal erősen meghúzni valamit. A lyukba, ha bedugom a csavarhúzót csak nyél nélkül lehet mert lecsúszik a vége a gyertya hatszögéről. A hűtőt meg ki veszi ki gyertyacseréhez?
Illetve nem praktikus kiszedegetni feleslegesen. Amúgy a dobozon 180°-os meghúzást javasolnak.
Nekem is volt amúgy szerencsém beletört gyertyamenethez. Azthittem hajtókarszakadás... De simán kijött, tettem bele újat, és kész.
Iridium kontra stock!
Több szerelőbácsit is megkérdeztem.....szerintük felesleges.......
Mivel a jelentős árkülönbség nem nyújt semmivel sem többet..... .
Srácok! Ez az NGK cr8e milyen kis pöttömpöcs gyertya! Apu zsebrotakapájának vaskosabb a gyertyája!
A 11Nm-es nyomatékra nagyon figyeljetek berakásnál, mert sv-s munkatársamnak beletörött a gyertya töve a hengerfejbe! Túlhúzta, megmelegedett, ráfeszült majd megpattant körbe......Csúnyán csattogott,de ment!
Semmi különbséget nem vettem észre az irridiumos meg a normál között. Talán az irridiumosnak nem kopik meg olyan gyorsan a széle és állandóan egyforma szikrát ad. Egyébként Kanyar szerint az sem hosszabb élettartamú.
Én is NKG CR 8 E-t... Az iridium a Zoleenak aló úri huncutság Egyébként azt mondta, azért veszi, mert jó áron kapja

Egyébként én 12 e km-t adok neki. Igaz, rövid, pár km-es utakra nem használom.

És én se cserélném el egy Kavára... Betolnék mellé a garázsba egy Bimota V-due-t, meg esetleg egy RSV 1000 retro AF1 festésűt, de el nem cserélem holmi Kawára... Még ha a zöld a kedvenc színem is...
Én sem cserélném el rá.
De ha eladnád az utak királyát, akkor ne vegyél olyan sok Hyot, hanem csak kettőt, és szoríts ki nekem egy Alpok királyát*!
Beállítanám a Hyo MELLÉ a garázsba.

*Suzuki DL 650 kétszer nyerte el az Alpok királya címet. 2006-ban és 2007-ben.
NGK CR8E

Ez a gyári előírás, és 8000km után kell cserélni.
Elvileg. Ezt írja a könyv.
Ti milyen gyertyát használtok?
Elméletileg 15000-enként kéne cserélgetni, ha nem IRIDIUM-os.
Szerintem felesleges a több pólusú.....
NGK, Champion, Denzo, Isolator, Bosch........?
Szerintem az utak királya a Kawasaki ZXR14.....(200paci)Hajabushát reggelizik!
A kis 650-es Comet-emet nem cserélném el rá.......... ha még is akkor eladnám és vennék belőle egy Aquila-t, egy Comet-et, és végül egy Gtr-t!
Kényszer végett igen el akartam adni Fazerremet,tegnap voltam kipróbálni egy teljesen más stílusú gépet,az utak királyát(Hayabusa).Mivel a tulaja el akarta volna cserélni és még rá is fizetett volna így gondolkodóba estem,de a próbakör után azt mondtam neki hogy nem,a Fazer nekem sokkal jobban bejön.Ma reggel úgy döntöttem hogy inkább ráköltöm pénzem a motoromra és nem adom el.Ez a gép teljesen tökéletes számomra,lehet itt Hayabusa is bármi más is,számomra ez a gép.
Ja, és ha egyenesen akarsz ülni, próbálj ki egy Suzuki DL650-et!
Azon a térded is egyenesebb.
Ugyan nem fogsz 200 körül száguldozni vele, de nagyon szépen megyen 170-ig, nagyon kényelmes, és nagyon fordulékony.
Nagyobb a tankja, olcsóbb a gumija.
És ha utasod is gyakran lenne, ő is jobban fogja díjazni a hátsó ülést.

DL 650
Szívesen!

Egyébként a Yamahát el akarod adni?
Én nem biztos, hogy azt lecserélném egy Hyora.
Mondom ezt annak ellenére, hogy a Hyoval tökéletesen meg vagyok elégedve.
Pont ez az 1000-es Fazer benne van a kedvenceim között.
Az új nem tetszik, de ez nagyon.
Igaz még nem próbáltam egyet sem, csak a 600-ast, amivel vizsgáztam(FZ6).
És a Z 750 is csak addig tetszett, amíg ki nem próbáltam.
Nagyon szépen köszönöm a részletes leírást,kösz hogy megosztottad velem.
A 2005 utáni Nakeden van hátul fém kapaszkodó.(Addig csak az R-en és S-en volt.) Emiatt a hátsó ülés picit másabb az alján.
Állítható fékkar, módosított fék, megerősített kuplung bowden, kormánycsapágy alulról a kosztól egy lemezkével van védve.
Meg szebb a tükör, bár ez nem mindegyiken van.
Talán a vízpumpán van valami módosítás, de ez nem biztos információ.
Ja, meg a legfontosabb majdnem kimaradt, hogy más a hengerfej, ezeknél nem fordult elő szeleptörés.
Szóval lehet, hogy apróságok, de érdemes meggondolni!


Pozitív:
-kis fogyasztás
-nagy nyomaték, kis fordulaton (köbcentihez képest)
-kényelmes üléspozíció(elől)


Negatív:
-4000km-es szervízciklus
-nincs presztizse, ezért lenézik.(Már akit zavar, engem nem zavar)


Széria hiba?
Ami viszonylag gyakran előfordult ezeknél, generátor, fesz.szabályzó, vízpumpa. Ebben a sorrendben.


Ha mégis vennél egyet:
Láncból érdemes CZ-t választani hozzá.
Fékbetétből pedig Bendix, Lucas, Ferodo ebben a sorrendben.

Én írtam egy népítéletet 11900km-nél.
Az ott leírtak még most is érvényesek, így 44300km-nél, pár apró módosítással.
Fogyasztás lefelé és felfelé is módosult picit, meg volt hiba is.
Népítélet

Én nagyon megbízhatónak tartom a motort.
Köszi a segítséget!
2004-2005? Inkább keress 2005 utánit! Vagy ha midnenképpen régebbi, akkor cserélt hengerfejes legyen! Elvileg a stage 2-es hengerfejet két csavarral lezárt csatornáról lehet legkönnyebben felismerni. Ez a legfontosabb. Minden más kb csak apróság.
Szia!
Még nem tudtam eladni,csak érdeklődöm a Naked verzió után,a kényelmes,egyeneshátú testtartás nekem jobban bejön.Nem akarok előre dőlni mint ahogy az R verziónál kell.
Hello! Szerintem regisztrálj a www.hyosungclub.hu -ra és ott találsz valamint kapsz több infót,mert arra többen járnak. Ezek szerint neked is sikerült már eladnod a Yamaha-t?
Sziasztok,2004-2005ös GT650N iránt érdeklődtem,el tudnátok mondani mik a pozitív illetve negatív tulajdonságai,szériahibái,mennyire tartjátok megbízható motoroknak?