Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A dobok kiválasztásánál a pénzé volt a döntő szerep. Eredetileg csináltatni akartam 2 pofás kidörgőt, de ez sajnos ugrott. Talán jövőre. Ezeket a dobokat viszont nem hyosung-ék csinálták. Eredeti Triumph cucc. Az összes paramétere megegyezik, még a hangja is majdnem ugyan az. Kicsit mélyebb.
Nekem tetszik a gyári kipufogó!

Ez az átalakítás is minőségi munkának tűnik, egyedül a kicsit szögletes bal oldali kivezetés nem annyira, de gondolom útban volt a lánc.
A két gyári kéménnyel? Érdekesebb lett volna sokkal kisebb kipufogókkal szerelve. Ennek épp az a baja, ami miatt lecserélik a gyárit. Bazi nagy. Amúgy érdekes.
Sziasztok márkatársak!

Történt egy kis alakítás a gépemen és gondoltam rakok fel pár képet. Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Szívesen!
Üresen a hátsóvilla ára 10 ezer
Praktikusan olvass utána a http://hyosungclub.hu/ fórumon.
Köszi szépen!
Igen eladó!

Kanyarnál van http://www.see-see.hu
Hívd fel és dumáld meg vele. Nekem az árat még meg kell beszélni vele, de kedden megyek úgyis hozzá.
Sziasztok!
A GT 125 Comet-ről tudna valaki mondani infot? Minden érdekelne erről a típusról.
Sziasztok! GT650hez kellene hátsóvilla az 1ik cimbimnek!?
Ha esetleg tud vki írjon:tokjani@citromail.hu
Előre is köszi!
helló! a hátsóvillád is eladó?
Örülsz a jó időnek?
Köszi utánanézek
Szia!
Regisztrálj a http://hyosungclub.hu oldalon, és az alkatrész rendelésnél kérdezz rá. Meghozatják neked.
Sziasztok! Nekem egy Hyosung karionom van (RT 125) de tönkre ment a fesz. szabályzó már másodszorra... Hol tudnék szerezni elsősorban gyárit, de ha tudtok utángyártottat akkor arra is ránéznék köszi szépen
Nem én voltam.
Az olajszűrőről a lábszelep képet te tetted be a fórum oldalra?
Megnéáztem, a Hilflonak is van. És a 250-esekbe, 125-ösökbe való szűrőn is van! A gyárin, és a Hilflon is!
Nem megy nekem se
Így azért más :)
A kluboldal nektek se működik? Vagy letiltották a munkahelyemen?
Mi az, hogy elszakadt?
Cafatokban jött le.
Úgy kellett levakarni a dekni oldaláról késsel, aztán meg hántolóval, mert késsel sem jött igazán.
Mármint arról a dekniről, amiben benne van a generátor, ami a kezedben marad, ha kiveszed a csavarokat.
Ha csak levettem volna, a deknit, és nem kellett volna kivenni belőle a generátort, akkor simán visszarakhattam volna, mert a másik oldala nem volt ragasztva, simán lejött, erőlködés nélkül.
A jeladónál megpróbáltam óvatosan felhúzni, de elszakadt.
Esélyem sem volt, mert végig ragasztva volt az az oldala.
Most volt 2.alkalommal leszedve, előtte Kanyar mester vette le, generátor csavar ellenőrzése miatt.


Ma jött meg a tömítés.
Szállítással együtt 3300Ft volt.
Aki esetleg magának szeretne készíteni, INNEN letöltheti, mert beszkenneltem, mintának, pdf-be.
Az anyaga egyébként grafit tömítőlemez.
A márkája: Elring( Német)
A típusa: EWP 210
A vastagsága: sacc/kb 0,5mm, majd megmérem, még nem kértem el a mikrométert.

Adatlap róla: link