A dobok kiválasztásánál a pénzé volt a döntő szerep. Eredetileg csináltatni akartam 2 pofás kidörgőt, de ez sajnos ugrott. Talán jövőre. Ezeket a dobokat viszont nem hyosung-ék csinálták. Eredeti Triumph cucc. Az összes paramétere megegyezik, még a hangja is majdnem ugyan az. Kicsit mélyebb.
A két gyári kéménnyel? Érdekesebb lett volna sokkal kisebb kipufogókkal szerelve. Ennek épp az a baja, ami miatt lecserélik a gyárit. Bazi nagy. Amúgy érdekes.
Sziasztok! Nekem egy Hyosung karionom van (RT 125) de tönkre ment a fesz. szabályzó már másodszorra... Hol tudnék szerezni elsősorban gyárit, de ha tudtok utángyártottat akkor arra is ránéznék köszi szépen
Az olajszűrőről a lábszelep képet te tetted be a fórum oldalra?
Megnéáztem, a Hilflonak is van. És a 250-esekbe, 125-ösökbe való szűrőn is van! A gyárin, és a Hilflon is!
Mi az, hogy elszakadt?
Cafatokban jött le.
Úgy kellett levakarni a dekni oldaláról késsel, aztán meg hántolóval, mert késsel sem jött igazán.
Mármint arról a dekniről, amiben benne van a generátor, ami a kezedben marad, ha kiveszed a csavarokat.
Ha csak levettem volna, a deknit, és nem kellett volna kivenni belőle a generátort, akkor simán visszarakhattam volna, mert a másik oldala nem volt ragasztva, simán lejött, erőlködés nélkül.
A jeladónál megpróbáltam óvatosan felhúzni, de elszakadt.
Esélyem sem volt, mert végig ragasztva volt az az oldala.
Most volt 2.alkalommal leszedve, előtte Kanyar mester vette le, generátor csavar ellenőrzése miatt.
Ma jött meg a tömítés.
Szállítással együtt 3300Ft volt.
Aki esetleg magának szeretne készíteni, INNEN letöltheti, mert beszkenneltem, mintának, pdf-be.
Az anyaga egyébként grafit tömítőlemez.
A márkája: Elring( Német)
A típusa: EWP 210
A vastagsága: sacc/kb 0,5mm, majd megmérem, még nem kértem el a mikrométert.
Ez az átalakítás is minőségi munkának tűnik, egyedül a kicsit szögletes bal oldali kivezetés nem annyira, de gondolom útban volt a lánc.
Történt egy kis alakítás a gépemen és gondoltam rakok fel pár képet. Kíváncsi vagyok a véleményetekre.
Kanyarnál van http://www.see-see.hu
Hívd fel és dumáld meg vele. Nekem az árat még meg kell beszélni vele, de kedden megyek úgyis hozzá.
A GT 125 Comet-ről tudna valaki mondani infot? Minden érdekelne erről a típusról.
Ha esetleg tud vki írjon:tokjani@citromail.hu
Előre is köszi!
Regisztrálj a http://hyosungclub.hu oldalon, és az alkatrész rendelésnél kérdezz rá. Meghozatják neked.
Megnéáztem, a Hilflonak is van. És a 250-esekbe, 125-ösökbe való szűrőn is van! A gyárin, és a Hilflon is!
Cafatokban jött le.
Úgy kellett levakarni a dekni oldaláról késsel, aztán meg hántolóval, mert késsel sem jött igazán.
Mármint arról a dekniről, amiben benne van a generátor, ami a kezedben marad, ha kiveszed a csavarokat.
Ha csak levettem volna, a deknit, és nem kellett volna kivenni belőle a generátort, akkor simán visszarakhattam volna, mert a másik oldala nem volt ragasztva, simán lejött, erőlködés nélkül.
A jeladónál megpróbáltam óvatosan felhúzni, de elszakadt.
Esélyem sem volt, mert végig ragasztva volt az az oldala.
Most volt 2.alkalommal leszedve, előtte Kanyar mester vette le, generátor csavar ellenőrzése miatt.
Ma jött meg a tömítés.
Szállítással együtt 3300Ft volt.
Aki esetleg magának szeretne készíteni, INNEN letöltheti, mert beszkenneltem, mintának, pdf-be.
Az anyaga egyébként grafit tömítőlemez.
A márkája: Elring( Német)
A típusa: EWP 210
A vastagsága: sacc/kb 0,5mm, majd megmérem, még nem kértem el a mikrométert.
Adatlap róla: link