Mai napon egy 80 kilométeres túra 50. kilométere után, egy rövidebb rossz minőségű útszakasz után, eltűnt a mociból a 3. sebesség. Csak üres van helyette, mind felváltásnál, mind leváltásnál.
Tud valaki valami okosságot mondani, mitől van ez?
Mibe kerül ezt nekem megcsináltatni?
Esetleg tud-e valaki ajánlani Budapesten vagy környékén egy szerelőt?
Van egy olyan problémám, hogy a motor önindítója (GV 650) csak egy bizonyos kormány szögben indít. Érdeklődnék, hogy hogyan tudnám ezt az érintkezési problémát otthon kiküszöbölni (nem akarok feleslegesen bontani). Köszi a segítséget.
Kedves mike, dehogy feltételezem azt, hogy kontár lennél!
Csak arra gondoltam, hogy ehhez azért komoly szerszám-felszereltség, műhely kell. Az más, ha xx éve csinálod, és mindened megvan hozzá...
Magam is megcsinálok jópár dolgot a mocin, de csak olyanokat, amit kéziszerszámokkal meg lehet csinálni... Se emelőm, se munkaasztalom, és műhelyem sincs.
Most is felkészítettem a Kissast szezonra, de lánccserére Kanyarhoz megyek... + az első fékemet nem sikerült egyedül lelégtelenítenem....azt csinálta meg szerelő. De azon kívül minden.
Köszi már lassan 19 éve szerelem az autóimat és motorjaimat, meg másokét is.Meg sok minden mást lassan 25 éve. Lánc szerelésből sajnos ez még a harmadik lesz, de eddig csak ennyit tudtunk elhasználni. Remélem nem feltételezed rólam, hogy egy csavarhúzóval meg egy kombinátfogóval állok neki. Megírhatod ha igen.Nem vagyok sértődős. Természetesen rajtam kívül, még sok másról is tudok aki magának szereli a motort, mindezt nagy odafigyeléssel, igényességgel szeretettel teszi.
Kényszerből jártam így a teleszkópommal elvittem egy több tíz éve teleszkópokat felújító mérnökemberhez és két hét után visszaadta, hogy ő nem tudja szétszedni. hazavittem és megcsináltam magamnak. Az egyik legrosszabb úton próbáltam ki és elégedett vagyok.
Mephysto barátomnak elfelejtete a kedves szerelő meghúzni az első lánckerék anyáját. Kanyaron kívül nem találkoztam még szerelővel. Biztos vannak csak nem a mi környékünkön. Marad házilag, szakszerűen megcsinálva.
A havazás azért dúrva .......a holnapi csúcs hőm.=16Cels.
Azért KEDVES vagy!
Nem a rossz ídő miatt kell félni, szerintem.....
Hanem a kiéhezett mocisok nem bírnak magukkal!
Csak most el van havazva!
A váltó kényes dolog!
Pont most! Egy hete várok a mocimra!
A Hyo-s társadalom nagy része hozzá hordja a motorjait.
SEGÍTSÉG KELLENE!
Régóta van egy Hyosung GT650N-em.
Mai napon egy 80 kilométeres túra 50. kilométere után, egy rövidebb rossz minőségű útszakasz után, eltűnt a mociból a 3. sebesség. Csak üres van helyette, mind felváltásnál, mind leváltásnál.
Tud valaki valami okosságot mondani, mitől van ez?
Mibe kerül ezt nekem megcsináltatni?
Esetleg tud-e valaki ajánlani Budapesten vagy környékén egy szerelőt?
Válaszokat előre is köszönöm!
Köszi, hogy eljöttél!
-vízpumpa csapágy modifikáció
-kuplung hangolás
-karbitunning
Kíváncsi leszek majd a végére....
Kanyarmester keze ARANYBÓL van!
Csak arra gondoltam, hogy ehhez azért komoly szerszám-felszereltség, műhely kell. Az más, ha xx éve csinálod, és mindened megvan hozzá...
Magam is megcsinálok jópár dolgot a mocin, de csak olyanokat, amit kéziszerszámokkal meg lehet csinálni... Se emelőm, se munkaasztalom, és műhelyem sincs.
Most is felkészítettem a Kissast szezonra, de lánccserére Kanyarhoz megyek... + az első fékemet nem sikerült egyedül lelégtelenítenem....azt csinálta meg szerelő. De azon kívül minden.
Ha már pontosítok, akkor én sem 2000km-t mentem azóta, csak 1950-et.
Azóta mentem a motorral 2000km-t.
De ha adtak volna patentszemet a lánchoz, egyedül is megoldom.
Kényszerből jártam így a teleszkópommal elvittem egy több tíz éve teleszkópokat felújító mérnökemberhez és két hét után visszaadta, hogy ő nem tudja szétszedni. hazavittem és megcsináltam magamnak. Az egyik legrosszabb úton próbáltam ki és elégedett vagyok.
Azért KEDVES vagy!
Nem a rossz ídő miatt kell félni, szerintem.....
Hanem a kiéhezett mocisok nem bírnak magukkal!