Szia ez a doboztartó konzol gyárilag rámegy? Vagy át lett alakítva a Givi? érdekelne mert ha van vagy kevés átalakítással az én 250esemre is raknék...:D
Jah, bocs.most hogy jobban utánaolvastam, te is írtad hogy ez is 5 kivezetéses, és kinagyítva a képet, látszik is.rendben,akkor megrendelem tőlük minél előbb. A generátornak szerencsére semmi baja, remélehetőleg a fesszabályzócsere megoldja a problémát.Majd értesítelek mit sikerült rendezni.
Szeva.megnézte a vasat egy hozzáértő,ki mért mindent,egyértelműen a fesszabályzó adta be a kulcsot.küldtél két képet egy olcsóbb verzióról,ami a kelle.hu-n rendelhető, hogy az is jó bele..De annak csak 4 kivezetése van, a gyárinak meg öt. Egyikről jön a 3 fázis, a másikon meg a pozitív-negatív.és a szerelő azt mondta,ezeknek meg kell lenni gy külön...akkor azt hogyan lehet megoldani?nem szívesen adnék ki 28.000-et a gyáriért...bontottan meg gondolom nehéz beszerezni..
30000-nél hivatalosan semmit nem csinálnak.
28000-es és 32000-es szervíz van.
A 32000-es szervíznél olaj, olajszűrő, gyertyák és levegőszűrő csere van, a 28000-esnél csak olaj és olajszűrő.
Meg persze az ellenőrzések, amiket ír a könyv.
Nekem 28000-nél volt nézve a szelephézag, minden rendben volt, akkor Kanyar mester azt mondta, szerinte 64000km környékén kellesz majd cserélni a vezérmű láncot, de még az sem biztos.
Elvileg 12000km-ként kellene nézni a hézagot.
Levegőszűrővel pedig nem érdemes spórolni, azért kell(szerintem) ilyen sűrűn cserélni, mert nagy igénybevételnek van kitéve.
Mivel, a 125-ös, 250-es, 650-es motorban ugyanaz a szűrő, de az átszívott légmenyiség nem ugyanaz. A kicsikben egyébként 12000-nél kell cserélni a levegőszűrőt.
Akit érdekel, kicsit bővebben a levegőszűrőkről (motoros téma):olcsó tuning a rossz levegőszűrő
igen,felig-medig mohacsi vagyok :-) nem baj az ha budapesten van, az 200km... az a lenyeg hogy jol csinalja meg.. mar olvastam a forumon.. koszonom a segitseget, felhivom es megbeszelem vele..
Abban igazad van, hogy konkrétan 30 ezres szerviz még nem volt. Tavaly tavasszal kb 24 és 25 ezer között járhattam, mikor utoljára jártam a szerelőmnél. Akkor a karbikat állította, nézte a szelephézagokat( az rendben volt). Cseréltettem gyertyát, légszűrőt, első fékbetétet, hűtő és fékfolyadékot. Mivel még nem néztem utána, nem is tudom 30 ezernél mit csinálnak. Gondolom, hogy vezérműláncot cserélik, de a többiről fogalmam sincs. A műszakiról meg annyit, hogy én levizsgáztatva, mert ha nem tudom eladni akkor is nekem kell rendeznem.
helo markatarsak! van par kerdesem.. gt650r 2007es motorom van...24000km van a motoromba, kell szepeleket kontrolalni? szeretnem egy jo mesterhez elvini, es jo lenne ha kaphatok pecsetet is a szervizkonyvben.. mennyibe kerul ez a szerviz? mit kell elenorizni rajta? koszonom elore is
Üdv:
az enyém a listádból a 9.Nincs kihasználva szinte csak melózni jártam vele az utóbbi 2 évben.Nem volt a család és az építkezés melett idő motorozni.Ha esetleg érdekel hívj. Üdv Attila
Csak elfelejted az érzelmi faktort! A Naked is gyönyörű, és praktikusabb, de nekem csutkakormányos S kellett (R -re nem is volt lehetőségem, vagyis +100e ért felidomozhattam volna, de így is se volt olcsó) És imádom! Meseszép! (aki venni akar: csak gondos gazdától! Van az a 250-es, amit említettem a fórumon, szegény bírja, pedig nagyon trehány a tulaja, és ez jól látszik rajta)
Hja, a csutkakormány komoly megszokást igényel! Utassal pláne! Elsőre meg vélhetően csuklófájást okoz :D
Egyébként S be nincs is eladó csutkakormányos, ha jól láttam...
Még egy dolog! Az R alapjáratállítóját lehozták a blokk bal oldalára, az S-é fenn van a porlasztónál. Ez azért lehet érdekes, mert van, aki R-t szeretett volna, így utólag idomozták fel, illetve esetleg előfordulhat, hogy a sérült idomokat nem tették vissza. (bár az S-nek van egy + kis díszidoma alul, és a matrica is elárulja, ha megvan....
Egyszerűen tiltott.
Ha jól tudom azért, mert nagy a fényereje és ehhez képest kicsi a hőteljesítménye. Esőben megmarad a vízcsepp az üvegen és felerősíti a vakító fényt. Nem tud elpárologni a melegtől.
Lényeg, hogy a rendőr büntethet érte, ha meglátja.
Ez csak az utólag beszerelt készletre vonatkozik. A gyárira nem.
Amúgy, ha jól tudom a xenont el kellene látni mosó és törlőberendezéssel. De jobb ha utánanézel a neten, elég sok cikk foglakozik a témával
koszonom a hozzaszolast! jo, hogy mas szemszogbol is megvilagitottad a naked/idomos kerdest. az utolagos xenon vilagitast miert nem lehet beszereltetni? itt peldaul kifejezetten irjak ezt a lehetoseget
Szia!
A burkoltakkal kapcsolatban, egy fontos dolog.. A burkolat mindig egy hibaforrás.. fellazul, zöröghet, repedhet, és ha kipróbálod védeni nem igazán véd semmit. Egy utólag felszerelt olcsó plexi éppen azt tudja. Nekem volt korábban burkolt motorom és megfogadtam, hogy soha többet. A nagyobb baj a Hyosung-nál a világítás. Sajnos a burkolt motorok projektoros világítása meg se közelíti a nakadekét. Nem véletlen, hogy minden burkolt tulaj vágyakozik a Xenonra, amit meg sajnos Magyarországon tilos, utólag beszerelni. Én nem akarom eladni a motorom, ezért nem vagyok elfogult a kérdésben, mert nem a magamét kóserolom. Szerintem ezeket gondold át, és válaszd a legjobbat, ízlésed szerint.
Az én gépem a listádban szereplő 16.-ik. Igaz hitelátvállalással árulom, de ha valaki lerakná azt az összeget amiből kirendezhetném a hitelt, nekem megfelelne az is. Ez az összeg kb. 700.000 Ft. Ha fel tudnád tornázni a pénzedet és érdekel a dolog ,megérdeklődném a pontos összeget. A hirdetés szövegét még kiegészíteném annyival, hogy friss műszaki és plusz egy pár 3000 km-t futott gumi jár a vashoz. Házat vettünk és most már nem az a legfontosabb, hogy motorom legyen. Gondold át! Üdv. Péter
Akkor ezt meg is beszélted magaddal.
Én délután 16:30 körül megrendeltem telefonon,és másnap délelőtt megjött.
13500Ft volt 2010 májusban. Postát nem kellett fizetni.
És megvan hozzá a két oldaldoboz is.
A cserét most kihagynám, ha nem gond :D
28000-es és 32000-es szervíz van.
A 32000-es szervíznél olaj, olajszűrő, gyertyák és levegőszűrő csere van, a 28000-esnél csak olaj és olajszűrő.
Meg persze az ellenőrzések, amiket ír a könyv.
Nekem 28000-nél volt nézve a szelephézag, minden rendben volt, akkor Kanyar mester azt mondta, szerinte 64000km környékén kellesz majd cserélni a vezérmű láncot, de még az sem biztos.
Elvileg 12000km-ként kellene nézni a hézagot.
Levegőszűrővel pedig nem érdemes spórolni, azért kell(szerintem) ilyen sűrűn cserélni, mert nagy igénybevételnek van kitéve.
Mivel, a 125-ös, 250-es, 650-es motorban ugyanaz a szűrő, de az átszívott légmenyiség nem ugyanaz. A kicsikben egyébként 12000-nél kell cserélni a levegőszűrőt.
Akit érdekel, kicsit bővebben a levegőszűrőkről (motoros téma):olcsó tuning a rossz levegőszűrő
Valami UFO leszállt a motorod hátsó részére!
Ha gondolod, legközelebbi találkozón nem akksit, hanem dobozt fogunk cserélni.
Amúgy ez GIVI?
http://www.see-see.hu/index.ph...
Látom, mohácsi vagy. Vasárnap voltam a busójáráson, életemben először. Király volt
Én 750 ért vettem. Bemutató motor volt, az importőrtől. 150 km rel.
Erre csak az átírás ára jött rá.. És nagyon szeretem, GT650 RFI naked.
lattam a tiedet. ha jol gondolom 30000-es szerviz elott van, marciusban lejar a muszakija is. 700e-t en sokallom erte...
az enyém a listádból a 9.Nincs kihasználva szinte csak melózni jártam vele az utóbbi 2 évben.Nem volt a család és az építkezés melett idő motorozni.Ha esetleg érdekel hívj. Üdv Attila
Hja, a csutkakormány komoly megszokást igényel! Utassal pláne! Elsőre meg vélhetően csuklófájást okoz :D
Egyébként S be nincs is eladó csutkakormányos, ha jól láttam...
Még egy dolog! Az R alapjáratállítóját lehozták a blokk bal oldalára, az S-é fenn van a porlasztónál. Ez azért lehet érdekes, mert van, aki R-t szeretett volna, így utólag idomozták fel, illetve esetleg előfordulhat, hogy a sérült idomokat nem tették vissza. (bár az S-nek van egy + kis díszidoma alul, és a matrica is elárulja, ha megvan....
Ha jól tudom azért, mert nagy a fényereje és ehhez képest kicsi a hőteljesítménye. Esőben megmarad a vízcsepp az üvegen és felerősíti a vakító fényt. Nem tud elpárologni a melegtől.
Lényeg, hogy a rendőr büntethet érte, ha meglátja.
Ez csak az utólag beszerelt készletre vonatkozik. A gyárira nem.
Amúgy, ha jól tudom a xenont el kellene látni mosó és törlőberendezéssel. De jobb ha utánanézel a neten, elég sok cikk foglakozik a témával
koszonom a hozzaszolast! jo, hogy mas szemszogbol is megvilagitottad a naked/idomos kerdest. az utolagos xenon vilagitast miert nem lehet beszereltetni? itt peldaul kifejezetten irjak ezt a lehetoseget
160-ig ezen sem lobogok, a 173 centimmel.
Könnyebb hozzáférni bármihez, karbantartáskor, stb.
A burkoltakkal kapcsolatban, egy fontos dolog.. A burkolat mindig egy hibaforrás.. fellazul, zöröghet, repedhet, és ha kipróbálod védeni nem igazán véd semmit. Egy utólag felszerelt olcsó plexi éppen azt tudja. Nekem volt korábban burkolt motorom és megfogadtam, hogy soha többet. A nagyobb baj a Hyosung-nál a világítás. Sajnos a burkolt motorok projektoros világítása meg se közelíti a nakadekét. Nem véletlen, hogy minden burkolt tulaj vágyakozik a Xenonra, amit meg sajnos Magyarországon tilos, utólag beszerelni. Én nem akarom eladni a motorom, ezért nem vagyok elfogult a kérdésben, mert nem a magamét kóserolom. Szerintem ezeket gondold át, és válaszd a legjobbat, ízlésed szerint.
Az én gépem a listádban szereplő 16.-ik. Igaz hitelátvállalással árulom, de ha valaki lerakná azt az összeget amiből kirendezhetném a hitelt, nekem megfelelne az is. Ez az összeg kb. 700.000 Ft. Ha fel tudnád tornázni a pénzedet és érdekel a dolog ,megérdeklődném a pontos összeget. A hirdetés szövegét még kiegészíteném annyival, hogy friss műszaki és plusz egy pár 3000 km-t futott gumi jár a vashoz. Házat vettünk és most már nem az a legfontosabb, hogy motorom legyen. Gondold át! Üdv. Péter