Lehet tenni túrakormányt, de nem olcsó!
Van aki már megcsináltatta, azt hiszem 100eFt körül volt, úgy, hogy beszámolták a cserélendő dolgokat.
Cserélni kell fejidomot, bowdeneket, venni kell kormánykiemelőt, kormányt, stb.
Gumiban a többség a Continental Road Attackot szereti.
Fékbetét:
Ferodo FDB312P; 6500Ft,
Lucas MCB525; 7500Ft,
Bendix MF314; 7688Ft.
Az ár egy párra értendő, tehát ha elől akarod cserélni, akkor szorozd kettővel.
Nekem GT650-ben a Bendix MF314 van. Nagyon jó, ez után a Lucas, utána a Ferodo.
Olajnyomásjelző nincs, sőt töltésvisszajelző sincs pedig erre szükség lenne.
Xenon 10-12e általában, de ki lehet fogni olcsóbban is
A két lámpában különböző izzó van, tehát H1-es(Reflektor) és H3-as (Tompított).
Elég csak a tompítottat cserélni, de ha maximalista vagy, lehet mindkettőt.
Az pedig nem kérdés, hogy a Xenon javít a helyzeten.
Olaj pedig 3,4 liter kell bele, én az Elf olajat szeretem, de ahányan vagyunk, annyi félét szeretünk.
Igen 2006-os gyátrású de most lett üzembehelyezve feb 15 én.Egy miskoci kereskedőé volt de becsődőlt a cég és a biztosító lefoglalta a motort. A hazai importör visszavette és igy lett betéve a bikers13 .hoz aki egyépként forgalmazo is.Én ezt vettem le az eladó szavaiból.Elvileg stage-2 hengerfejes tehát javított meg aztmondta ,hogy cserélve lett a fékmunkahenger is.Egyépként karcmentes a fóliák még rajta vannak a müszerfalon ,indexeken,,stb...Még nem szólt a bank ,hogy mizus gondolom majd a jövőhéten kiderül,addig eszem a kalapom .
Erre egyépként lehet tenni túrakormányt?A világítás gondolom nem valami tökély xenon mennyi hozzá tudja valaki meg javítana a helyzeten?
Thx by Ubi
Szevasztok
Én most értem haza. Voltunk megnézni mi is a sárga naked-ot,de hát Gábor megelőzőtt!:)Aztán mondta a kereskedő ,hogy van egy gtr piros színű 0km-es(azaz 0.9km) 2006 év végi gyártású de 2010 feb. üzembehelyezésű kis moci!Ha meglessz rá a hitel akkor enyém leszz azon múlik minden!Ez még szürke vázas ,de a kereskedő azt mondta ,hogy már az újított hengerfejes meg fékes,aki nem mellesleg nagyon rendes szinpatikus eladó!:)Na majd meglátjuk,hogy mi lessz belőle.
Byby Ubi
Szia!
Most értem haza. Nagyon is jónak tűnik. Annyira, hogy holnap reggel viszek egy kis előleget érte. A tavalyi év kivételével vezetve van a szervízkönyv. Itt adták el, itt szervizelték. A gazdája a hitelt akarja lerázni magáról mert jön a kisbaba, ezért adja el /állítólag/. Szépen egyben van. A bal bukócső van kicsit lehorzsolva, a bal tükör hiányzik és a menete egy jó fél centi mélyen el van nyalva. Megígérték, hogy kapok két új tükröt rá. Nem néztem, de lehet, hogy az első lámpába egy brutál ízzó van-volt beletéve, mert a foncsor nem teljesen kristálytiszta. Ennél több baja ne legyen :) Pöccre indult és szép a hangja is. Az árból lefaragni sajna egyenlőre nem sikerült. Viszont ha holnap sem találok rajta valami disznóságot, akkor az enyém lesz!
Élőben sokkal szebb a sárga :)
Nem sokkal drágább, és talán még lehet alkudni belőle.
Ez már tuti az új hengerfejes, mert 2006-os modell!
És jobb a féke is!
Egyszer már összeírtuk a módosításokat, most nem jut minden eszembe, de más a hengerfej, a fék, van kapaszkodó hátul, van a kormánycsapágynál védőlemezke alulról.
Igaz, hogy nem fejidomos, de legalább nem romlik el rajta az elektromos műszerfal, egyszerűbb izzókészlet kell hozzá.
Szerintem a bukócső gyárilag rajta lehetett, én is úgy vettem az enyémet, volt ilyen akció.
A gumi még gyári rajta. Az enyém 15256km-nél volt cserélve.
Ma reggel beszéltem Kanyar mesterékkel. Szerintük csak a kipufogót leszerelve, tükrözéssel lehet megnézni a hengerfejet, hogy melyik van rajta. Délután megnéztem a motort. Hát... Alatta vizes olajfolt. Fél éve nem volt beindítva, ami hihető lehet, mert bikázás után köhögött, dadogott, durrogott, aztán elindult a másik henger is. Tette ezt jó hangosan, mert egy teljesen kiherélt GPR dob van rajta. Mindkét oldalán volt sérülés, de nem vészes. A bukócső már sérülés után kerülhetett rá. A tulaj maga mázolta le a fejidomot, illetve fújta le ezüstre a már felszerelt bukócsövet. A váz, a vízcsövek ennek megfelelően szintén több színben pompáztak. Van benne xenon lámpa is, ja de az nem működik. A műszeren a zöld plexi helyett igénytelenül egy vékony színtelen díszelgett. És ezek után, hogy nincs meg a szervízkönyve az 1 tulajos gépnek, már meg sem lepődtem.
Ha kedvetek támadna hozzá: http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gt_650_s-3758627
Köszönöm a képeket, na meg persze a fáradtságot! A bizonyos Kanyar mestert holnap reggel megpróbálom. Itt a fórumon már találkoztam a nevével, meg a linkjével is. Ő még nem jutott eszembe. A sportszelet természetesen jár, majd megoldjuk. Addig is túrom még a netet. :)
Az biztos, hogy a hengerfej, én már nagyon messziről megismerem. Viszont azt nem tudom, hogy mit kell keresni rajta, de Kanyar biztos segít benne, ha odacsörög a srác.
Na, lesétáltam a garázsba, készítettem négy képet.
Nézd meg, talán ez lesz az!
Ja, és jössz egy Sport szelettel, a hihetetlen teljesítményemért, mert 3 emelet le fel, egy fárasztó átázott nap után. Szóval érted!
A motor jobb oldaláról kell nézni, az első hengeré egyből látszik, a hátsó hengeré is látszik ugyanonnan nézve, de az a motor másik oldalán van.
Szerintem ezek lehetnek, mást nem találtam rajta.
Első két kép első henger, másik kettő a hátsó.
Kattints a képre a nagyításhoz!
Van aki már megcsináltatta, azt hiszem 100eFt körül volt, úgy, hogy beszámolták a cserélendő dolgokat.
Cserélni kell fejidomot, bowdeneket, venni kell kormánykiemelőt, kormányt, stb.
Gumiban a többség a Continental Road Attackot szereti.
Fékbetét:
Ferodo FDB312P; 6500Ft,
Lucas MCB525; 7500Ft,
Bendix MF314; 7688Ft.
Az ár egy párra értendő, tehát ha elől akarod cserélni, akkor szorozd kettővel.
Nekem GT650-ben a Bendix MF314 van. Nagyon jó, ez után a Lucas, utána a Ferodo.
Olajnyomásjelző nincs, sőt töltésvisszajelző sincs pedig erre szükség lenne.
Xenon 10-12e általában, de ki lehet fogni olcsóbban is
A két lámpában különböző izzó van, tehát H1-es(Reflektor) és H3-as (Tompított).
Elég csak a tompítottat cserélni, de ha maximalista vagy, lehet mindkettőt.
Az pedig nem kérdés, hogy a Xenon javít a helyzeten.
Olaj pedig 3,4 liter kell bele, én az Elf olajat szeretem, de ahányan vagyunk, annyi félét szeretünk.