Szesz! Igen, nekem van fenn az RSV 1000-ről a komplett fékrendszer! Szemkihullós-brembós-jólfogós :) Csak az a köztes rész volt kicsit macera, de egy hozzáértő nagyjából 1 cigi mellett legyártja :) Zolee
Szeva.nem jártam még annyira utána a dolognak,mert a vas az egyik szomszédnál van télre elszállásolva, és még nem szedtem elő. van egy ismerősöm, aki hihetetlen módon vágja az elektronikát autóban, motorban egyaránt.Először vele akarok konzultálni, hogy nézze meg mi a helyzet,és miután véleményt mond,majd akkor derül ki hogy mi a konkrét probléma. de remélem sikerül megoldani majd a dolgot,és bejön lassan a jó idő is,kezdenek elvonási tüneteim lenni! :-D ha bármi fejlemény van, értesítelek.köszi az érdeklődést! mielőbbi tavaszt, és széles utat! szeva
sziasztok van 1 Hyosung nevű robogóm és nem találok hozzá netten alkatrész, mert a főtengelyen recék elkoptak és cserélni kéne valaki tudna nekem tippet adni melyik oldalon találnék hozzá alkatrészeket?
Azt ugye tudod, hogy a hibáid nagy része sajnos a hanyagságból ered... Ezért nem érdemes hanyag tulajtól venni.
A szelepszakadás sajnos nagy szívás. Sajnos sok tulaj ezt se vette komolyan. Itt a környéken van egy manusz, mondtam is neki, hogy én elvinném hengerfejcserére, mert 2005-ös volt. Áá jó ez... (egyébként is olyan aki nem szeret nagyon költeni a motorra, és ami jó, azt hagyja. Eladta, majd rá 1 hónapra keresett, hogy hogy van eza hengerfejcsere, van-e visszahívó levelem, mert az új tulajnak gallyra ment...
De a többi. A tank azért rohad, mert üresen állt. Az enyém szép, mert mindig tele volt. Nem kell hókuszpókusz, van valami cucc, ami lemarja a rozsdát, aztán tele kell tartani. A Simson fórumon kérdezd meg EmZolit, én nem tudom mi az a cucc. És az nem vagyon. Aztán tele kell tartani! (ezt se bírom eléggé hangsúlyozni, már két öreg sportmotor tankját hegesztettem, de még mindig nem hisznek nekem, hogy különben ki is rohad! A lánc meg könnyen lehet, hogy hasonló okból, nem kenték...
Elolvastam.
Már el is felejtettem, hogy a régi fórumon többen írtak bowden szakadásról, szintén a 2006 előtti motoroknál.
Amíg a gyári fesz.szab. volt a motoron, addig én is keveselltem a fényt.
Én is írtam egy ítéletet, még fiatal korában, 11900km-nél.
Ha érdekel: link
Nincs nekem semmi bajom veled, csak az a mondat úgy hülyeség volt. Szerintem. De lehet, bennem van a hiba.
Nem akarok semmi rosszat írni a motorról,én valamelyest szerencsés is voltam vele.A totálcaron a népítéletekben ezt írtam én:"Szép motor,gyermekbetegségekkel",ha érdekel olvasd el.
A szeleptörésekről lehetett tudni.
Ez a 2006 előttieknél volt igen gyakori.
A többi nem vészes típushiba és ritkább is.
Gyakorisági sorrendben:
Fesz.szabályzó (esetleg viszi a generátort is)
KM óra nullázódása a zöld kijelzős digitális műszerfalaknál 2008 előtt.
Vízpumpa csepegés
Hűtő csepegés
Fére érted barátom. Nem cikizés volt a célom. Inkább csodálom, hogy van energiád a kételkedőkkel, pocskondiázókkal leállni. Nekem személy szerint nem lenne sem erőm, sem türelmem. A Hyo-ról pedig -mivel nincs személyes tapasztalatom- nem mondok konkét véleményt.
valahol olvastam hogy valaki lecserelte az elso fekeket radialisra... ez mennyi munka es penz?
Közben megtaláltam a számlát, 13500Ft volt.
http://www.kepesmotor.hu/hyosu...
sajna el kell adnom.....
csőváz!
Tehát leggyorsabban a kerék lógásából derül ki.
Fontos info.
A szelepszakadás sajnos nagy szívás. Sajnos sok tulaj ezt se vette komolyan. Itt a környéken van egy manusz, mondtam is neki, hogy én elvinném hengerfejcserére, mert 2005-ös volt. Áá jó ez... (egyébként is olyan aki nem szeret nagyon költeni a motorra, és ami jó, azt hagyja. Eladta, majd rá 1 hónapra keresett, hogy hogy van eza hengerfejcsere, van-e visszahívó levelem, mert az új tulajnak gallyra ment...
De a többi. A tank azért rohad, mert üresen állt. Az enyém szép, mert mindig tele volt. Nem kell hókuszpókusz, van valami cucc, ami lemarja a rozsdát, aztán tele kell tartani. A Simson fórumon kérdezd meg EmZolit, én nem tudom mi az a cucc. És az nem vagyon. Aztán tele kell tartani! (ezt se bírom eléggé hangsúlyozni, már két öreg sportmotor tankját hegesztettem, de még mindig nem hisznek nekem, hogy különben ki is rohad! A lánc meg könnyen lehet, hogy hasonló okból, nem kenték...
Elolvastam.
Már el is felejtettem, hogy a régi fórumon többen írtak bowden szakadásról, szintén a 2006 előtti motoroknál.
Amíg a gyári fesz.szab. volt a motoron, addig én is keveselltem a fényt.
Én is írtam egy ítéletet, még fiatal korában, 11900km-nél.
Ha érdekel: link
Nincs nekem semmi bajom veled, csak az a mondat úgy hülyeség volt. Szerintem. De lehet, bennem van a hiba.
Nem akarok semmi rosszat írni a motorról,én valamelyest szerencsés is voltam vele.A totálcaron a népítéletekben ezt írtam én:"Szép motor,gyermekbetegségekkel",ha érdekel olvasd el.
Ez a 2006 előttieknél volt igen gyakori.
A többi nem vészes típushiba és ritkább is.
Gyakorisági sorrendben:
Fesz.szabályzó (esetleg viszi a generátort is)
KM óra nullázódása a zöld kijelzős digitális műszerfalaknál 2008 előtt.
Vízpumpa csepegés
Hűtő csepegés
A tiédnél milyen hibák voltak?
Már nem is érdekel úgy, mint régebben, mások cikizzék szidják nyugodtan!
Csak az a mondat nem jól volt megfogalmazva, amit idéztem tőle.
Az úgy hülyeség.
písz
Amúgy meg miből lehetne tudni , hogy baj lesz?
A neve miatt? Az hülyeség.
Az Olasz motort is sokan szidják, mégis megvetted.
Szerintem te sem csalódtál, és meg vagy vele elégedve.
Van Olasz Hyosung is!