Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

"miért vettél hyo-t,mikor lehetett tudni,hogy baj van (lesz)"

Ez hülyeség.
Épp ma jött meg.
4T ELF MOTO 4 XT TECH 10W50

De van olcsóbb is. De ha lehet, akkor inább az 50-es.
4T ELF MOTO 4 HP ECO 10W40

3,2 liter, ha szűrő nélkül cseréli, 3,4liter ha szűrővel.
Hiflo filter HF 681 , vagy pedig gyári szűrő.

Épp ma jött meg.
4T ELF MOTO 4 XT TECH 10W50

De van olcsóbb is. De ha lehet, akkor inább az 50-es.
4T ELF MOTO 4 HP ECO 10W40

3,2 liter, ha szűrő nélkül cseréli, 3,4 liter, ha szűrővel.
Szűrő vagy a gyári, vagy Hiflo Filtro HF681

link
GT650Rbe pontosan milyen típusú olajat tesztek és mennyi kell bele?
Kanyarodáskor észre fogod venni.
Eleinte hiába ellenőriztem, nem vettem észre, csak furcsa volt a kanyarban. Ha lett volna emelőm, lehet, hogy hamarabb észreveszem.
Később már majdnem 1cm volt a kerék tetejénél a holtjáték, amikor megmozgattam jobbra-balra!
A szmimeringek szétmentek, és beengedték a vizet a csapágyba.
Az egyik csapágy kampec, a második is elkezdte a folyamatot, a harmadiknak semmi baja nem volt, de cseréltem.


Nézd meg a képeket!
link
Nem akarom elkiabálni.
A Hyot gyakorlatilag helyette vettem.
Sajnos fogalmam sem volt hogy baj lesz belőle.A motort 3 éve vettem.utánaolvastam sok helyen,meg is néztem többet, érdeklődtem a neten, de nem volt rá akkor még túl sok negatív kritika. Azt gondoltam hogy egy 2 éves motor, 8000 km-rel kizárt hogy kicsesszen velem,ennek jó darabig kifigástalannak kell lennie...Sajnos tévedtem. Semmi bajom nem lenne amúgy azzal hogy sokan nem ismerik, meg leszólják a márkát, ha pöpec vas lenne.Enyém sajnos nem volt az eddig, viszont találkoztam olyannal ,aki azt mondta belepakolt 70.000 km-t, és minimális hiba volt vele...Szóval lehet csak én jártam így. Mindenesetre kíváncsi leszek az idei évre, hogy fog viselkedni.remélem nagyobb gebasz már nem jön elő.
Szia(sztok)

Tudom,ez most olaj lesz a tűzre a sok hyo tulajnak,de miért vettél hyo-t,mikor lehetett tudni,hogy baj van (lesz) velük.Anno 2006-ban én is beleugrottam egybe- nagyon tetszett,sőt még ma is tetszik- de akkor még nem nagyon lehetett tudni a gyermekbetegségeiről,és akkoriban a motorok még jobban tartották az árukat,én is sv helyett vettem,mert azok mocskos drágák voltak.Sajnállak,hogy öröm helyett bosszúság ért...
Jajj, mielőtt kötözködtem azelőtt kérdeztem volna valamit

Karesz: Milyen jelei vannak a hátsó csapágyak kikészülésének?
...vagy csak ellenőrzéskor derült ki hogy megadta magát?
Karesz: Már évek óta ígérgeted azt a v-stromot, lesz belőle valami?

Drága 4000km volt!
Ezért ajánlom minden érdeklődőnek a fekete vázas Hyosungot.

A tank fényezési hibás volt. Nem ezért lett cserélve.

A tanksapka mellett van egy lyuk, ez a túlfolyó, ha túltankolod a gépet, akkor azon a lyukon lefolyik a motor alá a benzin.
Ez a lyuk a tankon belül egy csőben folytatódik, ami a tank aljára ki van vezetve, és erre van dugva egy gumicső.
Ez a cső nekem először megreped valahol,a tnkon belül, mert láttam, hogy szivárog valami a motor alá. Nemsokára rájöttem, hogy a benzin. Először betojtam, hogy olaj, mert pirosas-barnás volt, gondolom a cső megfestette.
Aztán 4 napos Erdélyi útra már úgy indultam, hogy bedugóztam a tank alján a cső végét.
Erdély fantasztikus útjain a 3. nap hallom, hogy valami csörög a tankban.letört a cső.
Még jó, hogy be volt dugózva, mert elfolyt volna az összes benzin.
Először javítani akarták, de kiderült, hogy nem lehet, és megrendelték az új tankot.
Állítólag egyedi hiba, még nem láttak ilyet. Pesten volt cserélve, az importőrnél.


Amit írtál, azt a gyantás kezelést nekem is ajánlották eleinte.
Aztán már mondták, hogy inkább ne, mert megrepedhet, és alatta rozsdásodhat.

Most EZT ajánlják.
Érdemes elolvasni!
Nekem eddig a motorban 12000 km van.Ebből én tettem bele 4000-et,és benne van kb 250.000 ft-ban :-( szal nem gyenge. A tankkal neked mi volt a gond? Nekem ugyanis rozsdásodik belül! És ez azért elég durva, ezt még egy simson sem csinálja. Ráadásul akitől vettem, ő azt hitte marha jót fog tenni vele,és belül kiöntötte valami gyantával, ami szépen elkezdett lepattogzani.És már nem tudom hányszor le kellett szerelni a tankot, és kipucolni a benzinvezetékeket,a tankot,karbit.és 3 marék ilyen anyagot szedtem ki a tankból.Elvileg sikerült már kipucolni belőle teljesen, viszont alatta meg ott a rozsda. Szóval ezt azért kicsit durvának tartom hogy iylen megtörténhet egy pár éves motorral.
Megértem.
A tiéd még a régi változat.
Ennél gyakran előfordult szeleptörés.
Ezeket garanciában javították, volt visszahívás is.
Lehet, hogy a km óra állásával is átvágtak, amikor vetted, mert az is betegsége, hogy elfelejti a km óra állást. Eladás előtt jól jön egyeseknek.
9000km-nél túl korainak tűnik a láncszett csere.
Gyertyákat és levegőszűrőt viszont 8000km-ként cserélni kell, olajat pedig minden 4000km-nél.

Az enyémben 48350km van, szerencsére olyan probléma, hogy otthagyott volna, nem fordult elő.
Garanciában cseréltek rajta tankot, hűtőt, fesz.szabályzót, és egyszer csepegett a vízpumpa, azt javították.
Garancia után meghalt ismét a fesz.szabályzó, de ezúttal nem akart egyedül, ezért vitte a generátort is, és a lánccseréhez is hozzájárult, mert ráfolyt az akku sav.
A tank cseréhez hozzátartozik, hogy már a megvételkor cseréltetni akartam, át sem akartam venni a motort.
Gyakorlatilag ennyi hiba volt, a többi az kopó dolog.
Legutóbb hátsó kerékben cseréltem csapágyakat és szimeringeket, kompletten kijött kerek 5000Ft-ból, SKF csapágyakkal.
A legelső hiba a csepegés volt, ez 17000km után jött elő.
Az első fesz.szab az 30000km után, aztán a tank, és hűtőcsere egyszerre 33000km tájékán.
Az utóbbi fesz.szab, generátor hiba az 43600km után.
Ez kompletten kb. 25-26000Ft volt a fesz.szabályzóval, tekercseléssel és a gyári tömítéssel.

Az első láncszett csere 20610km-nél volt.
A második 46754km-nél.
Olaj nekem 2-2,5dl fogy el 4000km-en. Ez a max és min között félúton van.

Én összességében elégedett vagyok, de szeretnék majd egy Suzuki DL 650-et.
A Hyo mellé.
Természetesen az előbb 900 RR-t akartam írni,a 9000-es kicsit még nagy lenne.. :-D
Köszi a segítséget,remélem szezonra sikerül rendbehozni a gépet szezonkezdetre. Most már jó lenn egy teljes szezont úgy végigmotorozni, hogy nem attól parázok, hogy hazaérek e vele. Az az igazság hogy nekem maximálisan megfelelne ez a gép,el sem adnám,de már rengeteg pénzem elvitte,és attól félek ez így fog továbbra is folytatódni...tetszik formára, nem túl kényelmetlen,fogyasztás nem sok,és nagyon tetszik ahogy megy,csak épp itt van a gond,hogy már amikor megy...9000 km volt a motorban mikor már láncszettet,gyertyákat,fékbetéteket kellett cserélni..meg a blokkot is meg kellett bontani.cserélték a gyűrűket,szelepeken kellett valamit javítani,állandóan ette a vizet,meg valahova ,,eltűnt" belőle az olaj..Igaz hogy akitől vettem egy kretén volt,biztos nem kímélte,de nem hittem volna hogy egy szinte alig használt motornál ilyesmi előfordulhat...szeretem a V2-t,meg is hagynám a gépet..csak félek hogy mennyibe fog még kerülni..ha másikat vennék,akkor talán 9000 RR-t,esetleg aprilia RSV,bár arról is sok negatív kritikát hallottam...de azt hiszem egyelőre marad a gép,megjavíttatom ezt az elektronikai hibát,más baja elvileg nincs..Ha jól viseli magát marad,ha nem és még egyszer költenem kell rá,akkor biztos hogy túladok rajta.
Szia!

Úgy van, ahogy Pettya írja.
Motorhoz, 3 fázisú, 5 kivezetéses. 3 sárga, 1 piros, 1 zöld.
Én azt kaptam, ami a 2db képen van.
Nincs külön típusa, vagy ilyesmi.
Garancia viszont van rá.

Látom eladó a motor.
Mit szeretnél helyette?
Az a lényeg, hogy 3 fázisú legyen. Hidd el, a hölgy, aki felveszi a telefont, ért hozzá. Karesznak olyat küldtek, ami 5 kivezetéses. A három fázison kívül egy pozitív és egy negatív van rajta. Nekem 7 vezetékest. Két pozitív és két negatív van rajta. Annyi a különbség a gyári és ez között, hogy a gyári kisebb teljesítményű.
Szeva.Nekem érdeklődött haver fesszabályzó ügyben.köszi a linket meg a segítséget,arra volnék még kívácsi, hogy pontosan akkor milyen típusút kell megrendelni hozzá.Állítólag több pólusú létezik,nem tudom ebbe pontosan milyen kell. Előre is köszi a választ.
Ezt is nagyon szépen köszönöm, átadom majd a havernak hogy ezt is nézzék meg azzal aki csinálja neki a gépet!
Szívesen!
Bár ne kellett volna segíteni. Mármint ilyesmiben.
Ja, a gyári 2010 májusban 24000Ft lett volna nyíregyházán, polcról adták volna, de nem kellett, mert az már a 3. lett volna.
Így két gyári után most ezt használom.
Generátor jó?
Innen le tudjátok tölteni a service manualt, a 650-es karbis GT-hez!
Ez tömörített fájl, benne 9db PDF fájl.
Az elektromos részekkel a _GT650(S_M)E-6.pdf fájl foglalkozik.
Kapcsolási rajz pedig a 8-asban van, ha kell. De most ehhez nem kell.
Viszont van kimérési táblázat a 6-osban a generátorhoz és a fesz.szabályzóhoz is.
Ezek alapján szinte bárki ki tudja mérni.
Nagyon szépen köszönöm a segítségedet!
http://www.kelle.hu/

Felhívjátok a legszimpatikusabb számot, megbeszélitek, hogy mi kell, és másnap ott van.
12-13000Ft, posta ingyen volt.
Nem pont olyan, mint a gyári, de be lehet tenni a helyére.
A vezetékeken nincs saru, én levágtam mindet a régiről és megtoldottam a csatlakozós végeivel az újat.

Lehet igényesebben is, de nem jártam utána a saruknak.
Sziasztok!
Segítségeteket szeretném kérni 2006 Hyosung GT650Rbe kellene fesszabályzó, a motor karburátoros.
Nem kell új jó a használt is, max 10-15 között tudnának adni érte.
Az új 28 ezerért nagyon drága, lekérdeztük Győrben a Németh motorsnál.
Aki tud segíteni kérem írjon, linkeljen be oldalt ahonnan érdemes lenne megrendelni.
Előre is köszönöm!
Majd ha elkopott a régi....
Köszi a tippet! A márkát megjegyeztem, eddig úgy is minden bejött amit ajánlottál!
Első a vízpumpa PROJECT, utána a többi.....
Sziasztok!
Eladnék egy pár új fékbetétet, ha érdekel valakit írjon.
3200 Ft/ pár + posta
Üdv.