Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na ezután jön a toronyóra!:)))))
Vettem az adást!
Meg is rendeltem.
Amúgy szezon közepe felé lesz esedékes a csere, de szerintem jobb előre beszerezni.
Attilának (Damonati) van még egy beszerzési forrása, amit ő jobbnak tart azonos árak mellett.

Én már neki is mondtam asszem, hogy én maradok a Formulánál. Az hivatalos bolt, hivatalos számlát adnak, bontatlan gyári olajjal, ez bizalmat kelt bennem.
Az ő forrása egy Egerszegi azthiszem gumis, aki olajat is forgalmaz.
Rosszul emlékszel :P Nincs teljesítménykorlát! Szakítószilárdsága meg nagyobb, mint a legerősebb azonos méretű DID-nek!

Egyébként az olajügyben vegyük figyelembe, hogy te szeretsz nem lassan menni, illetve keményen hajkurászni a motort.
Én a gyárit vettem. Ha nem akarsz kirobbanóbb gyorsulást, egykerekezést, akkor szerintem az tökéletes. Nem forogja szét magát, és nem is erőlködik. Nagyobbat nem tennék.

Aranylánc: Szerintem bátran rendeld meg! Nem tudom hova valósi vagy, de típusazonosság esetén lehet szívesen cserélek. (persze az is, hogy te is aranyat kapsz!) Nekem nem kell arany igazából. Ellenben ez a csere csak személyesen Ok, de erre van egy nyár, nekem nem valószínű, hogy jövő szezon előtt felkerül.
Szerintem RK-t, CZ-t, DID-t bátran vehetsz.

Ellenben Irist, KMC-t ilyesmit hanyagold!
Hja, és a hosszú élettartam egyik feltétele, hogy minél erősebb láncot tegyél fel! Mert pl DID ből van 75 LE-s, ami kb elég a Hyohoz (650) olcsóbb is, mint a CZ, de gyengébb! Sokkal!

Ha megfigyeled, ilyen teljesítménykategóriák a CZ-nél nincsenek is! Ráadásul én személy szerint ezt szemtelenségnek tartom. Az 525 tipikusan a 600-asok lánca, ott pedig 100 LE alatti típusokból van kevés! Így a legtöbb motorra, amire ilyen mréetű lánc kellene, a 100-130, vagy még inkább a 130+ LE-s lánc lenne való. És a hosszú élettartam valószínűleg a Hyon is azzal érhető el! Bár a kopás alapvetően a csapok között van, mégis véleményem szerint hosszútávra nem elegendő az éppen elég erős lánc.
kinek a pap, kinek a paplan!
Nekem meg a Castrol fogyott 4000km-en kb. 2,5dl.
Az Elf meg ilyet nem csinált.
Nekem GT-250re kellett.
Onnan hogy addig egy csepp sem fogy el belőle, utána pedig elkezdi enni, látványosan, 4000ig olyan fél litert! Ez a Castrolnal nem volt, meg a Repsolnál sem!
A CZ lánc ha jól emléxem 100LE-ig és X gyűrűs.
Ma motorral mentem dolgozni.
Jó koszos lett szegény.
Hiába esett az eső, még mindig sok a sólé az úton.
"2000km környékén úgy éreztem mintha megtört volna az olaj"

Ezt miből lehet érezni?
formula3000-nél 2604Ft.
Zolee: 520/112 O-gyűrűs. Ugyanazon adatokhoz az X-gyűrűset túlzónak tartom (75Le-ig)
CZ-ben pont nem volt méret, pedig azt jobban szerettem volna.
Ezt, mármint az olcsóságot én is alátámasztom

kérdés:
"4T ELF MOTO 4 XT TECH 10W50 olajat be tudnak szerezni"

válasz Olaj Shop-tól

"!Betudjuk szerezni az említett olajat, kb. 2 nap alatt jönne meg, és 3380.-Ft/L az ára."
Sztem a gyári méret tuti, de ha 1kerekezni akarsz akkor 1-el kisebb, de nagyobbat semmiféleképp!
Az RK lánc jó (persze ha rá való ) ha jól tudom gyárilag is van rajta, én is egyébként CZ-t nyúzok és teljesen meg vagyok vele elégedve.
A Castrol láncsprayt nagyon jó áron vetted és jó is! Én csak 1 szezont használtam, nekem nem jött be mert nagyon oda kellet figyelni a fújására, hogy ne b*ssza össze a felnit, visszatértem a Valvoline-ra. Igaz az 500km helyett csak 300-at bír de nem koszol!
Motorolajnál meg idéntől visszatérek a Repsolhoz (10w50 Racing), tavaly Motult használtam 10w-50 de ette a motor és olyan 2000km környékén úgy éreztem mintha megtört volna az olaj. Előtte Castrolt használtam (Power1 Racing 10w50) nem volt vele semmi bajom, csak nagyon olcsóllottam és féltem nehogy hamis legyen.
Egyébként ahogy Karesz is írta a formula3000-nél érdemes vásárolni mert ők a legolcsóbbak.
Most már erős határozottsággal kijelenthetem, hogy teljesen összezavarodtam. Jó lenne egy aranyszínű lánc a motorra, hamár a felniket átfestetem....
Ezt a kérdést senki sem fogja megválaszolni helyetted....ahogy te érzed
Egy kérdés lehet még? A nagyvason háromféle első fogaskerék van.
Érdemes a gyári fogszámot választani? Vagy kisebbet? Esettleg nagyobbat? Olyan határozatlan vagyok. Vagy mégsem?
Trakee,Karesz: Köszi, meg találtam még tegnap este.
Meg is rendeltem ami kellett.
Az RK lánc az elég jó ugye?
Ahogy Karesz írta: www.nagyvas.hu
250-eshez ha jól tudom 520-as lánc kell, 650-eshez 525-ös. Nekem ez utóbbi kellett, aranyszínűt kaptam, bár nincs megjelölve mikor rendeled. Egyébként nekem jó lett volna a sima fekete is, pláne, ha olcsóbb :)
Nagyvas?...az ugye egy bolt neve?...utána nézek.
Nagyon furán írtál. Jah, Ismerkedek is! , és megnéznénk egy képet is rólad!Csak motoros téma? OKÉ: Castrol láncspray 400ml 1db 1.950Ft -ért vettem, ez jó ár?