Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

A HYO tükörszár ahhoz túl nehéz, hogy alu vagy annak valamilyen ötvözete legyen.....
Vegyél egy más fajta tükröt, mint az eredeti (utángyártott, bontó)!
Nekem pl. Suzuki Katana tükröm van 4000ért intézte Kanyarmester!
Csak a menetemelkedésre, szárvastagságra, esetleg furattávra kell figyelni, ha kétcsavaros a bekötése!
Van kimondottan HYO bontott alkatrész telep is....Asszem Hyo Rico-t kellfelkeresni, ezen az oldalon is hirdet az apróhirdetések résznél!
Felénk van, aki kifejezetten aluminiumot hegeszt - mellékállásban :D

Ő azt mondta - egyébként egy nagyon precíz manusz - hogy az az alu nem hegeszthető, amely ólommal ötvözött, mint pl az autók tükrének mechanikája sokszor, erős szürke színéről ismerhető fel. Azt én nem tudom megmondani, a mi tükörszárunk ilyen-e, egy próbát megérne szerintem... De olyannak megmutatni, aki megtudja csinálni! Nem tudom az ismerős mennyire ért ezekhez. De aluminiumot kell tudnia hegeszteni, ha ért, AWIval asszem... Azért ilyen készülék nincs minden garázsban...
trakee: olcsóbban találtam darabját EREDETIT is + postaköltség -úgy is olcsóbb mint 12eft amit a zolee kínál. nézd úgy hallom már egy éve is kérte tőle valaki akkor se adta oda csak brutál árat kért..ne védd it t nekem vk vagy el akarja adni vagy nem. én ha van vmim úgy adom el én se járjak rosszul és a másik se -motoros társadalom, ne akarjunk már a másikon meggazdatodni! hol itt az összefogás? :(
Rendőr: mindig szabályosak szoktunk lenni. nincs velük bajunk -nem volt. De nem egyszer állítottak már meg, minden rendben és útnakengednek. Remélem a jövőben is így lesz!
Van aki kimondottan aluhegesztéssel foglalkozik? (bocs ha lökiséget kérdezek.) azt mondták vm alu izéből van ezekhez a tükör karja de két féle alukeverék és az egyik nem heggeszthető. na a mi esetünk ez :( -álítólag..de Ezt ismerős mondta aki ért a hegesztéshez. Jó lenne meg lehetne csinálni! de gyorsan..mert közben már rendeltem tükröt de sokára jön, így még ha maholnap vm ötlet..szerintem visszamondható.
Őőő jogos a kérdés, és igazából nem! Ugyanis a csutkakormányoson nem lehet annyira előre forgatni az egészet, hogy nekem igazán tetszen. Egyszerűen a tartály beleütközik a csutka szögletes részébe. Ezt valamennyire megszoktam, amikor hazavittem, próbáltam, és a lehető legelőrébb forgattam, tovább nem lehet. Igazad van, valószínűleg ez is erősen közrejátszik!
Karesz megjött a motorhoz az alkatrész. November elején megrendeltem és tegnap érkezett gyorspostával.
Szerinted Kanyar mester válaszol a fórumon a kérdésemre?
Beállítottad te a kezedhez a fékkart?
Nem csak a távolságára gondolok, hanem a szögére is.
Tudod, fel-le.
Nekem lentebb kellett állítani, hogy ne legyen a csuklóm hátra feszítve.
Kis távon biztos nem gond, de hosszabb távon már fájdalmat okozhat.
HE_HE_HE
Ahogy Karesz mondta, a 650-eshez is elég! Meg lehet állni vele ott, ahol akarsz! Ellenben elég nagy kézi erőt igényel. És ha valaki szeret keményeket fékezni, akkor egy kisebb kézi erejű, finomabban adagolható fék jobb.

No én ezzel úgy jártam, hogy jár végére fájt mindkét csuklóm. A jobb a Hyo fékmarkolászása miatt valószínűleg, a bal meg a Pannónia kuplungja miatt :D Öregszem...
Elég a 650-hez is.
Haraphatna nagyobbat is, de elég.
Egy jó betéttel is javíthatsz rajta.
Saját tapasztalat alapján a legjobb a Bendix, aztán a Lucas, aztán a Ferodo Platinum. Ebben a sorrendben.
Én csak 250-ben gondolkodom... ahhoz azért remélem elég a gyári fék...
Csak kósza ötlet volt :) De ha cserélek egyszer, akkor CBR 600 f lesz.
Nem vagyok rendőrbácsi!

De csak óvatosan!

Egyébként ha jól tudom, az újra 15-20 e /pár árat mondtak Donrobiék USD árfogyamtól függően, kérdezz rájuk. (persze lehet, hogy + posta..) Persze ez így drágább picivel, mint a Zoleeféle, esetleg szerezz valakit, akinek a balos kell.
És Zoleet is értsd meg, ő úgy van vele, hogy vagy eladja amennyit gondol érte, annyiért, és vesz magának másfélét, vagy megtartja.

A régit meg érdemes megmutatni aluhegesztőnek! Hátha mégsem lehetetlen! Üveget is kicserélik, nekem már cserélték! (szerencsére nem stem el, egyszercsak lementem a pincébe, és repedt volt. Kicserélte az üveges, nem is mondod meg, hogy cserélte, és természetesen gömbtükör.
meg a csavartávolság stb..Egyik motornak ide másiknak oda szerelhető tükre van...Eléggé eltérnek.
ja, hála az égnek, a 'szomszédban' van motor amiről át tudjuk szerelni a tükröt ha nagyon szükséges lenne..csak hát együtt szoktunk menni a többiekkel motorozni..Ezért is kell rá. (Marhára nem könnyű keresni szépet jó árban..Nem megheggeszthető ami összetört sajnos.)
trakee: tudom, nem is gondoltunk addig kiállni vele..úgy is hideg van..bár el kéne vele gurulni két helyre még tavaszig..
Közelebb került a betonhoz mint illene -nem én voltam! ha én ülök rajta is kb ez van -csak más hogy mi közben - ..mondtam is páromnak..még tőlem félti ejnye .. (A pontos helyzetet nem részletezem, mert még kiderül, te vagy a rendőrbácsi :(...bár az ember nem közúton, saját terepen, motorostalin, pályán stb azért csak gyakorolhat a motoron?! Senki nem úgy születik, hogy mindent tud.)
Ezzel légy óvatos! A két tükör nagymotoron kötelező, háklisabb rendőr szólhat érte, vagy büntethet is, ha jól tudom! Persze ahhoz már nincs köze milyen tükör van fenn.
Amúgy mi történt az eredetivel, azt még nem mesélted! Nem javítható?
Vedd meg bátran!
Én újra megvenném, ha ott állnék!
Fékre meg van megoldás! Zolee RSV féket tesz rá, én R6-ét tettem. Bár még csaqk vagy 100 km van benn, de jónak tűnik. És R6 nyergeket ki lehet fogni betéttel 10 e Ft-ért, átalakítót meg adok is hozzá, Zoleenak elkészült, csak közben Brembot vett. (fene a mindenit, hogy előbb találta meg azt a Brembot, mint én )
Ja külömben meg azt mondják ami nem kína az már gagyi ("rá van irva Made in Japan az már kínai")
HÁÁÁÁÁÁ!Ez szégyen !Én szégyellem magam miatta, ugyhogy elnézést is kérek:)!Na de most komolyan mik vannak?más..hát a cb 500 se volt valami kényelmes ,keskeny az ülése,végülis a testarása jó volt rajta csak nekem nagyon hiányzott a szélvédelem gondoltam veszek rá egy plexit,de közbe kaptam egy jó ajánlatot aztán eladtam.Figyeltétek a 2010 gtr-t? Pöpec kis masina!ŐŐ amikor én megvettem a cb500 -ast a haverok ááá miez a fos! Mondom honda cb 500. Kipróbálhatom? mondom ja.Mentek vele egy kört húú hagymennyek még eggyet.Igyvan ez ha nem ismerik csak egyből ránézésre ítélkeznek. köszi byby..
Dzánni
Alkudhatsz a feléből az 1400000nek .
Le akarod cserélni 650esre?
Múltkor volt egy srác, Yamaha 50 es robogóval. Kérdeztem a robeszről, aszondja áá ez szar Kínai. Kérdem, hogy a Yamaha? Aszondja igen rá is van irva, hogy made in Japan. Mondom neki, hogy az nem Kína az Japán. Erre ő, áá ugyanaz.


Komoly arc lehet, főleg ezzel a nagy tudással a fejében.

Komolyra fordítva a szót én lehet megveszem a Hyod davidwrc, mennyit engedsz a feléből?
Sziasztok.Bocsi,hétfő hétfő-igaz egy hét csúszással.Tükör:hát amit akartam nem jött össze, de köszi Zolee974 12eFt/db Hyosung GT650 R jobb tükör elég drága használtan..Sajnos nem áll az alku. Ha nem jön be amit akarok -idő..- akkor max nem lesz tükör :( :( :( KÖSZI MINDENKINEK A TIPPEKET. (A Shoxba egyébként nincs rávaló, hosonló meg nem jó úgy hogy csak az egyiket cseréljük, mindekettő meg már ott van mint ha eredetit rendelek :( .)
Egyszer sikerült vele megetetnem 7 litert, de akkor autópálya Szeged-Bp 180-200 néhol esős időben és olyan 5 fok körül. Egyébként 5.5l/100 km-ben megáll 130-160 utazóban, ja és az enyémben már picit nagyobb (Kanyar féle) fúvókák vannak. Hát egy CB 500 után lehet kényelmetlennek tűnne. De azért egyhúzóra megállás nélkül olyan 200km-t le lehet vele menni. Nekem eddig a maxom 1 napra olyan 1000km volt, no az már elég. Hát igen, az első fék az elég harmatos, de én vettem rá RSV1000-ről arany brembo komplettet (csak fel kéne még rakni ).
Ennek az ürgének nincsenek barátai, csak azt hiszi ,hogy vannak.
Ha nekem ilyen lenne elzavarnám a halál...