Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Kaptam ma egy E-mailt, hogy nem-e cserélném el a Hyosungomat egy robogóra. Megkérdeztem tőle milyen lenne, mennyit gondol érte. Egy Yamaha Majesty 250 '97es Olasz és Román papírokkal!? és 330-370e körül gondolta. Írtam neki hogy külföldi papírral én 150-250 között láttam őket és rá kellene fizetni legalább 400at. Erre jött hogy ő egyetemista neki nincs pénze és egy az egybe gondolta és kérdezte hogy amúgy kínai a Hyo. Ekkor jött a röhögőgörcs. Itt kellett volna válasz nélkül abba hagyni a levelezést. Írtam neki hogy köszönöm, de az nagyon nem OK. Erre jött a válasz hogy akinek van egy kis esze nem vesz koreai motort és hogy egy szép Sv-t kap 1500Euróért és hogy nem is gondolta komolyan ugyanis mit gondolnának a barátai ha egy Koreai motorral állítana be (elötte írta hogy ugye kínai).
Eddig is tudtam hogy nagy az Isten állatkertje .
Gondoltam leírom nektek ezt a kis sztorit, nevessetek rajta ti is (én is azt tettem)
Nemsoká jön a szezon, kitartást addig!
Jól van, akkor mindent tudsz.
Látom, figyelsz.
A 3,77 esti órákban 120-as tempó lakott területen kívül, belül pedig 50-60. Így jött össze.
Ja, és a gravitáció is besegíthetett, mert dél felé mentünk Mohácsra.
650-es Nakedem van.
Én kényelmesnek érzem a motort.
Az első 1-2 ezer km-en zavart a kormányvég állása, de már megszoktam, és észre sem veszem.
A vezető ülése nagyon kényelmes, a hátsóval pedig az a baj, hogy magasan van a lábtartó.
Erre már láttam olyan megoldást, hogy a lábtartó konzolt lentebb fogatták egy lyukkal. Ehhez kell két kis vasdarab megfelelően meghajtva. Házilag kivitelezhető, ha van laposvasad, akkor 0Ft körüli összegből.

Tavaly gyakorlatilag 3 teljes napot motoron töltöttem, Magyarországot kerültük meg, és semmi bajom nem volt az üléssel.
48 óra gyógyító motorozás
zol2891, így már értem, ha nyugisan mész akkor valóban ennyi.
Csobaikaresz igen tudom, hogy volt ennyi a fogyasztásod Nálad 3,7 és 5,6 közötti eszik, tudok mindent

Nekem azért ennyi, mert nem birom, h ne huzzam a szarvát, max kigyorsítások, és 130 körül városon kívül, belül, meg a forgalomtól függ.A tuning kit 0.5 literrel dobja meg a fogyasztást, cserébe nyomatékosabb. Ja a kipuffogót szeretem hallgatni városban

Asszem Zolee irta a fórumban, hogy sportosan közlekedve az ő 650-ese 6-7 körül fogyaszt.
Nem a miénk eszik keveset, hanem a tiéd sokat.
Legkisebb fogyasztásom 3,77liter/100km.
Köszi az infot!Mennyire kényelmes a vezető részére az ülés?Nekem amikor a cb500 -al voltam szlovákiába ami kb 450km volt ,hát alig vártam már hogy hazaérjek mert az ülőgumóim naon sajgott!:)A hyo ára nagyon jó 600-650ezer ft 3-4 éves 650gt vagy naked ,ugye a hitel nagyon jó futamidőre lehet kérni ,sajna nem nagyon vagyok most eleresztve, igy vagy veszek egy régi öreg valamit kis pénzért, vagy beleugrok egy hyo-ba viszonylag fiatal motorba kis befizetéssel mert nem egy évre akarom a mocit.A presztizs meg le van sz..va mert van akinek még ilyen sincs.Egyépként ez csak magyarország sajátossága,hogy csak a neves márkát "kell"megvenni mindenből!Külföldön nem nagyon foglalkoznak ilyesmivel nem nézik le egyből amit nem ismernek!
Köszi mégegyszer byby
Neem álló helyzetbe Amióta megvan mindig mérem és eddig 3,77-4,43 között volt mindig. Azt hozzáteszem nyugis motoros vagyok. 3,77 akkor volt mikor csopperes csapattal voltam túzázni (nyugis gyorsítások és max 100-110es tempó) 4,43 meg mikor tesómmal voltam motorozni (keményebb gyorsítások meg előzések és 150-160as tempó) Szerintem a 250esed azért eszik legalább ennyit mert az azért pörgősebb...
oohhh... bocsesz, nem voltam tényleg mostanában:S
nem volt netem, vagy ha volt is, időm nem:S
Álló hejzetben eszik 4 et?
Én a 250 essel szoktam 4 liter körül mozogni, 650-es sztem 5-6-7 stílustól függően.
Hali! Enyémben 10ezer km van de eddig semmi problémám nem volt vele. Remélem ez így is marad Az elején én is sokat gondolkodtam hogy meg merjem-e venni de aztán belevágtam és elmondhatom hogy nem bántam meg. Tetszik a hangja a fogyasztása 4 liter körül szokott lenni meg szerintem külsőre is szép Érdekes hogy pont az első dupla tárcsát emelted ki mert tényleg az van rajt de szerintem az az egyik gyenge pontja a motornak mivel elég harmatos... Szóval én azt mondom nyugodtan vágj bele te is mert az ára is nyerő
Sziasztok!
Nagyon megtetszett ahyosung 650 gt moci,mint külsőleg mint motorikusan!
Elolvastam egy jó pár tesztet, de sajna nem nagyon tünik megbízhatonak a tulajdonosok tesztje alapján!Nektek mi a tapasztalat mennyire megbízhatóak?Az ára és főleg a külseje alpján erősen gondolkodom egy ilyen moci beszerzésén tavaszra!Azt még nem tom ,hogy naked vagy idomos változatot akarnék (az idomos azért jobban tetszik)Ahogy nézegetem az eladó motorokat igen kevés a km bennük!Remélem nem a sok szervízben töltött idő miatt?Tavaly nyáron egy honda cb500 -asom volt elsőre elég volt de a fékek nekem kevésnek tüntek,a hyo-n látom dupla fék van elől dícséretes!Köszönöm előre is tisztelettel!By
Bolban is van 13 ezerért+postaköltség, de 8+postáért sokkal jobban tetszett volna.
Hümm sajnálom. AZthittem egy bolt árulja, nem csak egy db van...
Janesz azóta sem járt erre... Közben meg elvitték.
Jobban jártam volna, ha egyedül megveszem, akkor is olcsóbb lett volna, mintha most nézek szólóban.
No találtál társat hozzá? Meg tudnál picit több infót róla? Elültetted a gondolatot a fejemben....
a törött az ingyen van. Szerintem leviszem majd trakeenak mint az egyik vízpumpám, ő úgy is szeret barkácsolni és hátha még hasznát veszi.
Milyen lapra irtál ahol nem állnak veled szóba?
Itt már próbáltad?
Alkatrész akció minden HYOSUNG
modellre: - 25%
info@hyosung.hu - 06305571673
jó, magyarán lényeges változtatás nem történt
Hyo gyári tükröt ne is keress a Shox-ban, de olyan aminek a felfogatása megegyezik szerintem van ott. Ha párban cseréled 7000 ért nem drága, és jól is fog mutatni.
Télleg zolee meg se kérdeztem még hogy törötten ennyi a tükör vagy egybe van?
előre figyelmeztettelek, hogy horror áron adnám el, és a 12.000ft csak 1db-ra vonatkozik alku nélkül!
Köszi, itt nem is kerestem rá.
pü=privát üzenet