Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zolee kevert valamit, egyiket eltörte, és azon vacilált, hogy vesz helyette újakat! Kérdezd meg tőle, hátha az ép n ála, ami neked kell! ÉS még esetleg meg is tudtok egyezni... DonRobiék féle webáruházban asszem 19 e volt a pár, igaz asszem + posta...
Belinkeled? Bár most rászálltak, meg különben sem akartam, szóval inkább ne is, nem kéne beleugrani :D Max Janesznak mutasd!
Hyosung GT 650 R-hez keresek jobbos visszapillantót eredetit főleg hogy fent is maradjon:)- és OLCSÓT GYORSAN. Brutál árélrt volt eredeti nemrég..EZER KÖSZÖNET! Elérh: jennynekirsz kuk után ingyen levél szolg
EZER KÖSZÖNET MINDEN TIPPÉRT! Pláne konkrét infóért
Sziasztok,
bocsi jobbos visszapillantó tükröt tudsz mondani, honnan tudok szerezni -gyorsan OLCSÓT?
MINDEN TIPP SOKAT SEGÍTENE!
Ezer köszönet
Jenny
Gondoltam, hogy megkérdezi valaki.
Azért írtam 5 ezret, mert nem tudom, mennyi a postaköltség, de természetesen nem akarok nyerészkedni rajta, nekem csak a fele kell....
Ez hogy jött ki? Postaköltséggel?
Janesz találtam 8 ezerért xenon szettet. Nem érdekel fele? 5 ezerből kijönne fejenként....
elvitték végül? jó sok ideje hirdetted
Nekem megy rendesen!
Sziasztok,

nektek sem megy a Hyo klub fórum?
debrecenbe vitték el a gépet.szép volt,jó volt................
Nem Kecskemétre adtad el véletlenül gépet?
Árulnak most kint az Izsáki úton egy hasonló Hyo-t...
Haz:Ettől tartottál? Mitől?...az imént írtam, hogy nem hajlamos túlmelegedésre....
Ja-ja, normálisban nem lehet.
jajmá.. szétforgatta.. nem lehet szétforgatni normális hazsnálatban egy új motort szvsz
valahol én is olvastam, hogy pár hónap után megszorult neki az egyik dugó...de lehet, hogy csak szétforgatta szerencsétlent...
kb ettől tartottam... még jó, hogy felénk nincsenek dugók...
Karesz: Lehetséges, csak azt írtam amit tapasztatam.
Ezért csodálkoztam, amikor az egyik "okostóni" azt írta egy tesztben, hogy a 250-es elmelegszik neki.
Valószínűleg ehhez köze lehet a hengerek elrendezésének (sor 4, V2)
és a köbcentinek is.
A motorom használati útmutatójában is írják, hogy a V2 kevésbé hajlamos a túlmelegedésre.
Gondolom, azért, mert mindkét henger úgymond szabadon van, és így a hőt jobban le tudja adni a környezetének.
A sor 4 esetében pedig egymás mellett lévő hengerek, szóval érted.
A te esetedben még az a sok köbcenti is, valószínűleg nagyobb hőt termel.
Haz:A levegő olaj hűtésesek típustól függően reagálnak a városra..Az XJR-em utál városban közlekedni.
A GT bírja.
:D

Háát én talán a régi skodáknál hallottam, hogy gyárilag, jó állapotban is hajlamosak túlmelegedni. Más típusnál nemigen...

Egyébként ost volt egy beírás a motordokihoz, aki taglalta, hogy szerinte az olajhűtés nem egyenlő azzal, hogy van olajhűtője a motornak, szerinte helyesebb azt írni, hogy léghűtéses motor, olajhűtővel. De ez a gyakorlatban lényegtelen.
(feltételezem, Ő olajhűtésnek azt nevezi, amikor pl a dugattyúkat alulról olajsugárral a dugattyúban kialakított csatornákban hűtenek. Ő példaként a régi GSX-R-t hozta fel, én Audi V6 TDI-n láttam ilyet.)
na így mindjárt más...reméltem, hogy nem sima léghűtéses...
Köszi jó volt! ezt még nem is láttam!
Van rajta olajhűtő, a hűtött olaj hűti a hengert.
Olyan(Illetve hasonló), mint a vízhűtés, csak olajjal.
Még nem hallottam olyat, hogy akárkié is túlmelegedett volna.