Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Gumit én ősszel cseréltem. Azzal az a baj, hogy nagyon nem érdemes rakogatni, mert tárolás közben is keményedik. Persze 1, esetleg 2 évet még lehet, de többet nem szerintem. Legalábbis ha az ember néha keményen akarja hajtani kanyarokba....
Motorozás mesterfokon című könyvet itt el lehet olvasni ha más is el akarja
Azt hiszem ez a helyes ha az ember előre gondolkodik és spejzol. Én is így teszek mindig amikor van lehetőségem igyekszem előre beszerezni amire szükség lesz. Így nem terheli meg váratlanul a költségvetést és amikor kell kéznél vannak a dolgok. Én is szeretnék egy láncszettet meg gumit beszerezni hátulra (valószínű ezt a szezont még kibirják) mert az első még jó lesz, mert úgy látom kibirja az új hátsóval a közös cseréig. Már most elkezdem a spórolást rájuk.
Hihi... Én, mivel az olajboltba egy pici árleszállítás volt, már vettem olajat. Csakhogy nyáron is, így két olajcserére elegendő van. Igaz, én 10W-40-es Elfet töltök bele. Szűrőm is van 2 biztosan, levegőszűrő is, gyertya is, telóolaj :D De a suzukimhoz is bespejzoltam, olaj-légszűrő, gyertya, olaj (ebbe Castrol Magnatec megy) féktárcsa pár, fékbetét előre, fékpofa hátra :D Azthittem cska én avgyok ilyen hülye spejzolós :) Amúgy láncszettet kellene még spejzolni, elvégre 9 e van a CZ-ben, remélem még majd 2× ennyit elmegy, de akkoris :)

Meg persze az üzembiztosság jegyében 1 éve cserélt vezérmműszíj, pár hónapja gyújtáselosztó, gyújtókábel, ékszíj, nem szeretnék az út szélén maradni :) Persze csak alkatrészre költök, a munka maga az egyém. Így nem is olyan vészes :) Ráadásul Mike azthiszem neked nem kell mondanom, hogy amit magad megcsinálsz magadnak, az biztos :)
Én is 10w50-et használok, de Castrol Racing márkájút.
Állítólag finomabb vele a váltó! (én csak ezzel próbáltam még ki a hangszert)
A gyári (Repsol10w40) nem elég a gyikosV2essnek, pláne ha 3s alatt fenn szoktál lenni130-on!
Ha el is postázza az királyság! Kinyírom a cocaperselyt! Igaz nem rally-zok vele, földútra abszolúte nem megyek (nagy becsben van HYObaby), de az a sárvédő hátulra kell! Az a két kis műanyagfülecske semmi! Annyi az össz szerepe, hogy kitakarja a szép piros központitelómat! Aztán majd a szívótorok, nehogy sok melója legyen egyszerre Rókának!

Most elkezdtem olvasni egy baromijó könyvet: Motorozás Mesterfokon
Csak ajánlani tudom minden kezdő kanyarvadásznak!
Már az első 40oldalon rávilágított a kedves író mit is számoltam el abban a kanyarban!
Sok-sok tipp, fortély, és 25 oldal FIZIKA, de csak annyi amennyire nekünk szükségünk van!
(Ncore oldalon letöltheted)
Az kiszámolva kb 80000 pénz. Nekem már csak az olaj hiányzik az ELF-be még 2000km beletehetek aztán csere, levegőszűrőt, gyertyát most cseréltem. Igy azt majd olyan augusztus, szeptember körül cserélem le. Lehet most megveszem januárban az olajat (maradok az Elf 10W50-nél), de febr mindenképpen. Hogy tegnap mentem vele nagyon finoman váltott a gép.
Engem is hátsó sárvédő érdekelne, a többi cicoma nem.
Viszont most van, ami sokkal jobban kellene a motorra, úgyhogy a hátsó sárvédőből az idén sem lesz semmi.
Kell akksi, 2 gumi, levegőszűrő, olaj, 2 gyertya, ez mind rögtön szezon indulásra.
Szivesen!

Úgy emlékszem, hogy 15000 volt a hasidom és még hátsó sárvédőt szeretnék majd, de annak az árára nem emlészem. Hétközepén telefonáltam neki és hétvégére postai utánvét már küldte volna.

Egyszer már egy másik sráctól rendeltem volna de az becsapot, hitegetett, hogy már küldi, meg postán van, de sose jött semmi. Ez a Roka nem tűnik ilyen fazonnak.
Jövőre lehet újra megpróbálom, nála.
Köszönöm szépen!
Igazándiból leginkább a hasidom bántja az én fantáziámat is, de majd jövőre!
Valamilyen Róka a nickneve szám pedig: 06204413652

Én egyszer beszéltem vele, de pénzhiány miatt nem kértem semmit egy hasidomot szerettem volna. Talán jövőre. :)
Van egy telefonszám megkeresem neked. Az a srác csinál egy két dolgot hyo-ra.
Hello mindenki!
Létezik HYO-ra(gt650Comet Naked) hátsó üléspúp(ilyen takaróidom), hasidom(szívotorok a kipufogókönyök élé), hátsókerék sárvédő, esetleg valami védőrács a hűttőm elé?
Mert már kicserélgettem minden sérült cuccot rajta, új kormány, fékkar......Most már a cicomázáson meg az újrafényezésen agyalok!
Előre is köszi a tippeket!
Kellemes karácsonyi ünnepeket kívánok mindenkinek!
ja elég sokáig hirdetted má.. ha szabad kérdezni milyne konstrukcióban?
január elején megyek aláírni a PAPIROKAT,ELVITTÉK HITELÁTVÁLLALÁSSAL.
Motorod elvitték?
Láttam, hogy nagyon akciós.
sziasztok.van pár eladó dolgom hyosung gt650r-hez:jobbos oldalidom,balos oldalidom,sérült fejidom,plexi,balos kormánycsutka,idom összekötő ív.ha valakit érdekel elérhetőségeim:0630/5576599 e-mail:norbertlakatos@freemail.hu .......kellemes ünnepeket mindenkinek! Norbert
Köszi! Viszont kívánom!
Békés Boldog Karácsonyt minden motoros társamnak!
Szívesen!
Karesz:
THX! Nagy vagy!
Parancsoljon uram!
Itt lehet válogatni.
Csá Karesz!
Régen linkeltél letölthető szervízkönyvet, van olyan 250-eshez is?
Mint egy Japánt.
Van akinek 30000, van akinek 130000km, gazdától függ.
Ha komolyan érdekel, akkor hívd fel Kanyar mestert, telefonszám a http://www.see-see.hu/ oldalon.
Ő egy nagyon jó márkafüggetlen szerelő, sokan hozzá hordják a Hyosung motorokat.
Lenne egy kérdésem a vén Hyosung motorosokhoz. Mennyi az a kilóméter állás amit egy GT 650-es nékid motor kibir? Meddig lehet őket nyúzni amíg nagy beavatkozás nem kell az újboli feltámasztásukhoz? Előre is köszi