még egy kérdésem lenne...
ez a levegő/olaj hűtéses megoldás ez milyen ennél a motornál? sima léghűtéses? hosszú túrákon, nagy melegben, vagy városi araszolásnál nincs vele probléma? nem szokott túlmelegedni?
emléxek mikor még a motort csak tesztekből ismeretem, hm... milyen vágy volt, hogy legyen, s már lassan másfél éve meg van, igaz azóta voltak gondok, de részben az én hibámból, motor gyártásból származó hibája egy sem volt! tavaly gondolkoztam az eladásában, de nem teszem, jó lesz ez nekem, fél év s a maradék hitele is lejár, aztán meg itt marad már nekem még pár évig nem kell nagyobb gép, amire kell nekem bőven elég:)
ezzel is lehet esni, nyáron összejött, kórház, motor idom javítás, most lett zsém megcsináltatni eddig meg kicsit kaned lett:)
de még mindig ami bejön:
nagy testű
kevés fogyasztás
forma
digitális műszerfal
dupla tárcsafék
olcsó alkatrész
hátránya:
néha nehéz alkatrész beszerzés
az, hogy nem ismert márka, nem írom ide teljesen
más hárny nem jut eszembe:D
hyo250 miért akarod mégis eladni, régen tudom hogy csak tesztelgetted, hátha vki elviszi, jó árba:)
haverommal ellentétben nekem tényleg használatra kell és nem csak az üzletet látom benne... ezért jöhet számításba a Hyo...
fura is lesz végre 7-8 literes fogyasztás helyett 3-4 literrel munkába járni...
Én már többször mondtam, mi magyarok sznobok vagyunk! De rettenetesen! Kifele akkor is menőnek kell látszani, és menő cuccokban/cuccokkal járni, ha éhezünk...
Érdekes módon ez máshol nem így van. szombaton voltam Ausztriába. Apa akart körülnézni, midnegy is, bementünk a Forstingerbe (ez ott ilyen autós-motoros bolt, nagyon sokhelyen van, alkatrész, gumi, ruha midnen van). No itt motorokat is árulnak. Igaz, 50-es, 125-ös, amx 250-est látni. Olyan gépet láttam, amilyet még képen se! Soros, kéthengeres, négyütemű 125-ös naked motor volt, a neve számomra ismeretlen, formája egész pofás. Ott nem szégyen egy ilyen.... Sőőt! Vélhetően a tulajdonos nem azzal a szándékkal veszi, hogy majd jól eladom, meg én leszek a legmenőbb, sokkal inkább azzal, hogy 4-6 évig kiszolgálja, annyit pedig megér.
Egyébként ez is magyar jellegzetesség, hogy nincs pénze a magyarnak, de évente, kétévente cserélgetni kell az autóját, motorját. Tessék csak megnézni mennyi 1-2 éves motort hirdetnek, és mennyi már a 2. tulajos...
Szóval vedd csak meg bátran, és használd! Spórol majd neked a bejáráskor, olcsón fenntartható, és hosszú évekig megbízható partner lesz.
Hááát már nem nagyon szeretnék ez alá menni max egy picikét.Most volt 10000km-es szerviz 30000Ft volt mert minden jóval megáldottam a motort.És még egy új gumi kell hátulra és ennyi.Tehát ebből már nem sokat szeretnék engedni.Miért sokallod?Van fent másik 2 azok 700000Ft-ért az mondjuk irreálisan sok lenne érte de amiket az elmúlt hónapokban megvettek Nakedek azok is ilyen áron vagy drágábban mentek el.
Az is jó motor nagyon és elég jól tartja az árát.Régen amikor csak nézegettem akkor ez megfigyelhető volt hogy a Honda 100000Ft-al drágább általában, mint a kategória társ Japánok.Decemberben eléggé felélénkült a kereslet a motoromra. Minden héten volt egy jelentkező, de még senki nem jött el megnézni.2 komolyabb érdeklődő is volt.Na majd talán 2010 a változás éve lesz
most olvastam valahol, hogy az újabb 250R-ek már injektorosak...ez igaz? Melyik éri meg jobban szerintetek? a régi karbis, vagy az új?
melyik évben/hónapban volt pontosan a modellfrissítés?
használtautón van egy Miskolci, fekete 499ezerért...gyanúsan olcsó...vagy csak eladni szeretné az ember, nem pedig árulni...?
kár, hogy kevés feketét árulnak...az jobban tetszene...
Igen, ez igaz.
A 250-es fenntartása sokkal olcsóbb.
Eleve a kicsinek 5000km szervízperiódusa van, a nagynak 4000km.
A kicsibe 2L olaj kell, a nagyba 3,2L.
A kicsi 21kW, a nagy 57kW. Teljesítmény adó ennek megfelelően. Nekem 17100FT.
A kicsire a gumi is olcsóbb, olajszűrő is, láncszett is, kötelező biztosítás is.
A fogyasztása is frankó, igaz, az a nagynál sem vészes, sőt inkább az is barátinak mondható.
És eddigi tapasztalatok szerint a kicsinek kevesebb betegsége szokott lenni, csak jó olaj legyen benne.
És eddig bárhol jártunk, a kicsik is jöttek velünk, sehol sem vallottak szégyent.
nem is az árára gondoltam, hanem a fenntartásra... jelenlegi árak szerint többet fizetnék rá, mint a 2.0-es autómra... és akkor még ott a többi...
elég lesz az a 250-es is...
A motorod szürkében: GT650S bemutató videó