Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Háát ezt már neked kell eldönteni. De szerintem nem kell megijedni a 650.es "hibáitól" sem.
Azért ezek amik előjöttek ilyen 30-40 e -et futott motorokon jöttek elő, mondjuk 2-3 hiba...
Persze más típusnál lehet megsem tudod, mert valami nem tetszik, beviszed a szervízbe, és fizet 30 e Ft-ot, és megállapítják, csak állítani kellett kicsit rajta :D
A GT250N arról még inkább azt mondják hogy nincsenek típushibái.
Mert nekem az is bőven elég lenne kényelmesen túrázgatni 2személyel is.
Teljesen megleptél!
Azt gondoltam, hogy lebeszéltünk.
Mert szeretem.

Meg biztos volt köze az ismeretséghez, a tank belsejében eltört csőnek is.
Ugyanis le kellett tömítenem azt a kifolyó csövet, amire a vastag fekete cső megy rá. Ugyanis elfolyt volna a benzinem.
Már repedt csővel indultam Erdélybe, ott szakadt le teljesen a 3. napon.
Csak az Erdélyi túra majdnem 2000km volt, de még előtte is és utána is használtam így a motort egy darabig.
Ebben a darabban volt még egy kb. 500km-es Erdélyi túra, meg legalább egy Kisvárda-Budapest-Kisvárda szakasz, de lehet, hogy kettő.
Az akksi nem megy tönkre csak ugy, annak oka van.... szerintem generátoros. Szegény akksi kinlódik... valamennyi töltért még kap.... igazán az állandó töltögetés teszi tönkre.
Ezt nem tudom,de majd megkérdezem tőle!
Milyen akku volt benn? Nem valami ócskaság? esetleg riasztó szívja az akkut? Esetleg áll 6-8 hónapokat egy évben? Szerintem ettől annyira nem kell megjedni, 5-10 perc kimérni a töltést, ha rendben van, egy jó akkuval éveket menni fog. Nem találkoztunk még hasonlóval...
Próbáljatok meg jó akkut venni.
Azt mondja rendben van a töltése,mérték már neki több helyen is és normális értéket mutat,ezért nem érti ő sem hogy miért.
Nekem mikor porlasztópucolás után nem volt beállítva a karbiszinkron, akkor viselkedett így! Valószínűleg itt is ez a gond. A töltést pedig meg kell mérni! Nem jellemző ilyen "akkufogyás"...
Tegnap este voltam megnézni a mocit,nagyon szép állapotban van,ami kicsikét zavart hogy minden évben aksi csere mert kinyírja,ez mitől lehet.2 hónapja nem ment a motor,meleg fűtött garázsban tárolják,aksi fel volt töltve de mégis nagyon,nagyon nehezen indult.És sokáig kellett szívatóval járatni különben leállt.Gázra is olyan nehezen reagált üresben is.
Nem Öregember, nagyon helyesen nevezted! Mert az benzincsap, csak nem manuálisan nyitod, hanem ahogy a motor elindul, autómatikusan máűködik...
Köszi a tippet, meg is lepett ez a Hi-TECH megoldás. Nagyon ott vagy, kivülről belülről ismered a géped.....
RESPECT!
Igen igazatok van, vákumcsap............csak én nevezem benzincsapnak, bár attól messze áll.
Persze,előfordulhat más márkáknál is probléma.
Figyu! Szerintem ebben jó partner lehet a Hyo. Nem sokkal lehetsz biztosabb más márkával sem. Az alapkonstrukció rendben van, án úgy érzem. Ez a hiba dolog pedig. Nekem 3 szezont futott, idén tavasszal volt, hogy állt tán 2-3 hetet a vízpumpa miatt. De hozzá tartozik, hogy én csak hétvégén értem rá foglalkozni vele.
Bakonycsernyei vagyok,Székesfehérvártól 32km.
Majd lekérdem a tulaját hogy nála milyen hibák fordultak elő és miket javított ki belőle.Az biztos hogy olyan mocit akarok venni amivel nincsenek gondok és remélhetőleg nem is lesznek.
Sajnos igen.
A fesszabályozó sajnos elég sok motornál mumus. Olyan 10-15 e Ft egy utángyártott, új darab.
A vízpumpa gyári igencsak húzós, ellenben suzuki tömszelencével, új FAG csapággyal, szimemringgel olyan 6000 Ft. Nekem van is egy tartalékba :) Zoleetól van a folyós pumpa, és felújítva új alkatrészekkel.
A hűtő sajnos nem tudom mibe fog fájni....
Sajnos e melett a generátor is mumus, többeknek leégett. Öregember ha jól emlékszem mit írt, 11 e Ft-ért tekercseltette. Mike megtekercseltette, mert testre is töltött neki, azóta is ugyan olyan, kicsit tölt testre is :)

Még egy dolog van, mit érdemes ellenőrizni, az a generátor csavarok beragasztása, mert sajnos azok nem mindíg elégségesek. Ez olajcsere mellett 20 perc.
Nem tudom hova valósi vagy, én szívesen segítek ilyesmibe, ha meglesz a gép...
Más jellemző problémára én nem emlékszem.
A vízpumpa,hűtő és a fesszabályzó ezek szerint már több darabnál is meghibásodott.
1. semmibe
2. 2-3000
3. kb.40000
4. kb 10-14000
Én azt hiszem, az itt lévők 2006 előtti esetében a szelepszakadás az, amiért nem javasolják senkinek. A többi hiba, ha elő is fordult, mind viszonylag ép költségvetéssel javítható. Ráadásul hazavisz, nem maradsz az út szélén. Ez viszont alattomos...
Én is meg vagyok elégddve vele. Fekete váz, 2007. 04. 27.-ei, 29 e km-el, első tulaj vagyok.
Sajnos a vízpumpával nekem is volt gondom, még az olajat is összevizezte. (ezt magam javítottam, suzuki tömszelence került bele) A hűtőm szivárog, de már egy éve, javíttatnom kell. A műszerfalam újkorába nem mutatott benzinszintet, mikor ki akarták cserélni 5 e km-nél, akkor kiderült, rossz érintkezés van. Egyszer lenullázódott az összkm, aztán meghülyült az egész kijelző, a szervízben 10 perc alatt visszaforrasztották a ludas tórusztekercset.
Alacsonynak tűnő töltésem nekem is van, rajta a Kizs-Zolee-Karesz update (remélem most jó sorrendet írtam :D ) de a generátorom is muzsikál, és a fesszab is.
Az első fékbetéteket daráltam, a gyári 7 e -et bírt, a második gyári szintén, a Frodo Platinum 14 e -et. Most R6 féknyeregre akarom cserélni a gyárit. Sajnos az átereszcsavarral most szenvedek...
Köszönöm hogy megosztottad velem a tapasztalatodat.
Ha nem gariba lett volna a csere akkor ez kb mennyi lett volna forintra átszámítva?
Született egy elég érdekes 650R teszt a boncterembe.
Nekem 2006-os fekete vázas Naked van.(Képek az adatlapomon.)
2007.01.15-től vagyok Boldog tulaja, sok irigy bánatára.

Amikor megvettem, állandóan azt kellett hallgatnom(Főleg kollégáktól), hogy 8000km-nél szét fog hullni a blokk.
Amikor ez megvolt, akkor kitolták 12000-re, majd 18000-re.
Most, hogy túlvan a 42500km-en, már nem mondanak semmit.

Megjártam vele nagyon sokszor Ukrajnát, kétszer Erdélyt, sokfelé hazánkat, meg egyszer Magyarországot körbe a határ mentén. Szó szerint.
Mindenhonnan hazahozott.

Persze akadtak hibák is.
1. Vízpumpa tömítése eresztett. Garis javítás, kb. 10 perc alatt.
2. Hűtő eresztett. Garis csere.
3. Elrepedt, aztán Erdély göröngyös útjain eltört a tankon belül a túlfolyó cső.
Állítólag egyedi eset, ilyet még nem láttak. Tank garis csere.
4. Meghótt a feszültség szabályozóm. Ennek következtében haldoklik az akksim is.
Szintén erre vezetem vissza az oldaltámasz kapcsolójának hibáját, mert mióta jó a töltés, azóta nem állítgatja le a motort menet közben.
Ez a leállítgatás főleg intenzív gyorsulásnál jelentkezett(Eleinte.) rövid időkre.
A kapcsolót szétkaptam, kipucoltam, visszaraktam és majdnem 1 hétig jó volt, aztán át kellett kötni a reléjét.
Amióta jó a töltés, nincs rajta az átkötés, és tökéletesen működik minden.

28000-nél volt a szelephézag ellenőrzve, és ott a szerelőtől megkaptam a magamét, hogy nem hajtom rendesen a motort.
Minden a gyári értéken volt.
Pedig szeretek vele intenzíven gyorsulgatni, és Öregemberrel ellentétben én láttam a végsebességét is, ami megpakolt dobozzal, bővített tanktáskával, szerény 105 kilómmal, mindenféle plexi nélkül, pontosan a gyári adat. Pontosan, egy picivel sem ment fentebb.
Persze nem erre használom. Idén pl. nem láttam ott a mutatót. Nagyon szépeket lehet vele túrázni a hegyekben, szereti a főutak tempós kanyarjait és szereti a szerpentinek szűkebb kanyarjait.
Egyvalamit nem szeret. Az utast. Neki meg kell szenvedni hátul, persze erre vannak kivételek is. Például a Mike felesége szeret ott utazni, ha jól tudom.

A fogyasztás az ugye sok mindentől függ. A legkissebb fogyasztásom 3,77 liter volt(Egyetlen egyszer), de volt már 5,4-5,6 körül is. Mivel sokat használom városban, ott kb. 5,2 körül muzsikál hideg időben.
Jellemzően viszont 4,2-4,5 liter.

A 4000km-es szervízperiódus, ami nem tetszik nekem a motorban, semmi mással nincs bajom.
Na meg néha kötekszenek néhányan a motor márkája miatt, ha ettől tartasz, ne vegyél ilyen motor, mert a haverok kikezdenek.

Az ember fia gondolkodik néha, hogy mi lesz a jelenlegi paripályának az utódja.
Nem tudom, ki hogy van vele, de nagyon meg kellene erőltetnem magam, ha épeszű, normál használatra (mint a mostani)
utódot kellene választanom neki, mert ettől igazán egyik sem nyújt többet, ebben a löket térfogat kategóriában.
(Jujj, mit fogok én ezért kapni.)

Szóval én szeretem.
Lehet, hogy elfogult vagyok, én nem érzem magam annak.
Nincs benzincsap.
Vákumcsap van rajta.
Ha le akarod venni a tankot, akkor 3 csövet kell levenni, meg egy csatlakozót széthúzni, meg 1db csavart kitekerni a mellékelt 12-es kulccsal. Nem fog kifolyni semmi, de ha tele a tank, akkor meg kell birkóznod a súlyával. Ja, és ne fordítsd a betöltőnyílással lefelé, mert azon kifolyik a benzin. Mármint a szellőzőjén.
Az ülés előtt a tank vége tájékán, a motor bal oldalán van az elektromos csatlakozó, ezt kell széthúzni, ez megy a benzinszint mérőre.
Aztán a tank alatt van egy vastag fekete cső, ez a betöltőnyílás melletti túlfolyócső, ez vezeti le a motor alá a felesleges benzint, meg az esővizet.
Először ezt húzd le, mert elég rövidre hagyták.
Aztán a vákumcsapon van egy vékony vákumcső, és egy vastagabb benzincső. Mindkettő szürke. Lehúzási sorrend itt mindegy, egy nagyon kicsi benzin kifolyhat, ami a csőben van. Több nem fog kifolyni.
Megjegyezni nem kell egyiket sem, mert nem tudod rossz helyre visszadugni.