kinyírhatatlan a 250-es blokk, viszon az olaj a lelke, arra nagyon fiyeljetek!
sajnos én megjártam az olajjal, első olaj cserénél 1,5 litert raktam bele, kevés volt s nyron kánikulába ellenőrizzétek nayon!
szal rárágodott a dugatyú a hengerfalamra, s ht vagy 2 hónapba tel mire kész lett, mert úlméretezett dugókat lehetetlen ehhez beszerezni, így németből rendeltem komlett hengerszette, 40.000 ft vol kanyar mester szerelte 30.000 ft, nem örültem neki, de ez van... de nem bántam meg a motort sőt, szeretem, s megin megvenném csak jobban fiyelnék az olajra, meg figyelek is
Ez a doboz 25e vadi újonnan, a keret kb. anyagárba(munkaköltséggel) 5e.
De hogy ne tarts fukarnak a legalja 18e, nah 15e de te jössz el érte!
Csak a fényképező vakuja miatt látszanak a fényképen az apróbb karcok.
Szeretnék dobozt, de ez nagyon kopott. Az ára viszont nem tükrözi.
A tartó is " maszek " de 5-6 ezret megérne együtt. Bocsi, ha olcsó vagyok... de ennyit érne meg.
Van egy eladó Moto-Detail 40l-es hátsó buboréktáskám(műanyag, 2db kulccsal) 25000Ft-ért, még keretet(csavarokkal, Hyo GT650N seggére méretezve) is adok hozzá...
Kultúrált állapotban, ma takarítottam ki....
Ja a keret házilag gyártott krómozott, de átfújta az előző tulaj feketére.
Ha érdekel, akkor válaszolj, és majd felvesszük a kapcsolatot!
Én is nézegetem, méregetem.....Le kéne bombáznom a fényszórót, km órát, rpm mérőt, szétfeszegetni.....Inkább várok még, minimum 2 pilácsot plusszba(hogy kiégjen)....egy délelőtt tutti nem lenne elég.
De ha eljő a pillanat átgenerálom LED-esre az soha nem fog kiégni!
Jah bepárásodik ráadásul a fordulatszámmérőm is.....gondolom a gomigyűrü a krómszegély alatt!
De majd a téliszünetben talán!
Ennél komolyabb gondunk ne legyen soha!
Én a töltésvisszajelző LED beépítése miatt szedtem le azt a műanyagot, amiben van a hőfokmérő, meg a négy visszajelző lámpa, de akkor nagyon csuklottak koreában.
Remélem, még mindig csuklanak!
Hyo mindenki!
Lehetne egy AMATEUR kérdésem?
Van-e háttér világitása a hűttővíz indikátornak a GT650 Naked-en?
Mert a Service manualban az ábrán 8 pilács van, de a kapcsolási rajzon már 9 van....
Most szétszedjem feleslegesen?
Előre is köszi!
Sziasztok! Itt a keleti végen ha az idő is kedvez szombaton gurulnánk egy kicsit (300-500 km) nyh és tolcsva biztos pontnak tünik ami közte lesz azon még ötletelünk. Ha valakinek van kedve beszálni irjon. Én meg Mephysto megyünk.
Háát igen. Én is megkaptam párszor Kanizsán, hogy egész más az én gépemmel foglalkozni, meg velem beszélgetni, aki figyel a motorra, meg vigyáz rá, igaz, pörgetem a km-eket ahopgy csak bírom :D
Képzeljétek el apumnak van egy MZ-je 0km-es kora óta az övé.Most van benne 6700km.Idén 100km-t ment és mielőtt elvitte műszakiztatni mondtam hogy rakassa rendbe egy szerelővel.Erre hétfőn mikor hazahozta a motort mondta hogy a szerelő megakarta venni a motorját olyan jó állapotban van .Telefonban még nem hitte el .Ja és 1500 Ft-ért csinálta meg (2500Ft/óra) úgy hogy le is takarította és azt mondta hogy azért kér csak ennyit mert mi tettünk neki szívességet hogy ilyen jó állapotú motort vittünk .Most már tudom honnan örököltem hogy ennyire vigyázok a motoromra
Ehh barátnők nem mérvadóak :P
Eleinte mindent elvisel, aztán kezd nyafogni, végül mindennel baja van :D Bár lehet akkorra már feleségnek kell illetni, és vége a "kampányidőszaknak"
Nekem se panaszkodik hátul, sőőt, hogy nem viszem, de mikor arról van szó, hogy motor, akkor ugye nem megyünk messze, és nem megyünk inkább a Pannóniával?
Nekem a barátnőm nem panaszkodott kivéve egyszer de akkor nagyon szar volt az út és akkor nekem is sajgott de ezt az egy esetet kivéve vígan elmentünk bárhová.Barátom Honda CB500-át úgy vette hogy vékonyítva van az ülése (előtte egy nőé volt és így érték el hogy leérjen a lába ) és azon az úton neki is zsibbadt a seneke.
HancsákG.:te érdeklődtél nálam ugye?Ha rákattintasz a nevemre videókat és a fotógalériákat is megnézheted.Legközelebb csak holnap tudok reagálni arra amit írsz mert most el kell mennem.
Üdv
sajnos én megjártam az olajjal, első olaj cserénél 1,5 litert raktam bele, kevés volt s nyron kánikulába ellenőrizzétek nayon!
szal rárágodott a dugatyú a hengerfalamra, s ht vagy 2 hónapba tel mire kész lett, mert úlméretezett dugókat lehetetlen ehhez beszerezni, így németből rendeltem komlett hengerszette, 40.000 ft vol kanyar mester szerelte 30.000 ft, nem örültem neki, de ez van... de nem bántam meg a motort sőt, szeretem, s megin megvenném csak jobban fiyelnék az olajra, meg figyelek is
Szia!
Merre laksz pontosan?
Üdv:Tomi
65w felett mán karcul!
De hogy ne tarts fukarnak a legalja 18e, nah 15e de te jössz el érte!
Csak a fényképező vakuja miatt látszanak a fényképen az apróbb karcok.
A tartó is " maszek " de 5-6 ezret megérne együtt. Bocsi, ha olcsó vagyok... de ennyit érne meg.
Loncsi kutyus és a hőálló festék csak viszonyítás képpen, nem jár hozzá!
Kultúrált állapotban, ma takarítottam ki....
Ja a keret házilag gyártott krómozott, de átfújta az előző tulaj feketére.
Ha érdekel, akkor válaszolj, és majd felvesszük a kapcsolatot!
De ha eljő a pillanat átgenerálom LED-esre az soha nem fog kiégni!
Jah bepárásodik ráadásul a fordulatszámmérőm is.....gondolom a gomigyűrü a krómszegély alatt!
De majd a téliszünetben talán!
Ennél komolyabb gondunk ne legyen soha!
Remélem, még mindig csuklanak!
Köszi szépen!
Már meg is van a holnapi projekt!
Üdv:Tomi
Lehetne egy AMATEUR kérdésem?
Van-e háttér világitása a hűttővíz indikátornak a GT650 Naked-en?
Mert a Service manualban az ábrán 8 pilács van, de a kapcsolási rajzon már 9 van....
Most szétszedjem feleslegesen?
Előre is köszi!
Eleinte mindent elvisel, aztán kezd nyafogni, végül mindennel baja van :D Bár lehet akkorra már feleségnek kell illetni, és vége a "kampányidőszaknak"
Nekem se panaszkodik hátul, sőőt, hogy nem viszem, de mikor arról van szó, hogy motor, akkor ugye nem megyünk messze, és nem megyünk inkább a Pannóniával?
HancsákG.:te érdeklődtél nálam ugye?Ha rákattintasz a nevemre videókat és a fotógalériákat is megnézheted.Legközelebb csak holnap tudok reagálni arra amit írsz mert most el kell mennem.
Üdv