A gt650N -en van benzincsap? Az enyém 2006-os ,már fekete vázas..... Ezeken nem csak AC pumpa van? Vagy a tank hasán van, hogy leszerelésnél ne keljen kivéreztetni a tankot, vagy "leblindelni" az artériáját?
Egyébként az enyémnek 32000km-nél jött ki a generátor kehéje....
Egy 15 éves Hondát (cb400) hajtottam pár hete, több milliárd kilómétert vertek bele a tanulók(oktatógép), egy kicsit csörgött de azért még ágaskodott....
Csak alapjárat és kuplung után állítás volt, a blokkja még szűz.
Ha nem vagy kanibál az a husáng kiszolgálja a mocis karrieredet!
Nekem szürkevázas GT-650N van márciusban lesz 4 éves, most 42.000km van benne. Voltak hibák.... először is a léptrető villa elgörbült gariban cserélték, a hengerfejet szintén gariban cserélték ugy, hogy nekem nem volt vele gondom, de a biztonság kedvéért cserélték gariba., cserélni kellet a generátort, mert gyárilag a vezetéket takaró félkemény szigetelés kidörzsölte a vezetékeket..azok összeértek és zárlatot okozott11 rugó volt szerelést saját magam és Mike barátom végezte. Ezen kívül aku csere, lánc, lánckerék, gumi, kuplung bowden,levegőszűrő, benzincsap csere volt.
A motorról annyit, hogy megjártam vele Lengyelországot, Szlovákiát többször, Ukrajnát ( Vereczkei Hágó) szintén, Erdély többször + itthon, mindig hazahozott Én nem hajtom a motort csak " öregesen" túratempóban 110-140 között, ideális túrázó 1 főnek, mert az utas kényelem egyenlő a nullával. Olajfogyasztásom nincs, 6 ezer km cserélem az olajat. Karbiszinkron 10-15 ezrenként... ezt érzi az ember... én csak Kanyar mesterben bízok,
e téren.
Fogyasztásom ... nyitott Devil sportdobbal ...fúvókacserével, levegőszűrő megnyitással és karbiszinkronnal a fent említett tempóban 4,2-4,4 között van.... szinte hihetetlen de így van.
Imádom a V2 blokkot, azt az erőt amely már alacsony fordulaton ott van a fenekem alatt, nincs fékezés szerpentineken csak gázvisszavétel + pici hátsó stabilizáló fék... a végsebességét nem tudom, mert még nem próbáltam és nem is akarom.
Röviden ennyi... ha lesz még kérdés, akkor ha tudok válaszolok.
Karesznak már fekete vázas van arról majd ő ír.
Ne vedd zokon amit az öreg írt de valóban nem kedv kérdése, hogy válaszolunk vagy nem. Szinte egymás után kitárgyaltuk már 1000x, hogy a világ legjobb gépe és utána rögtön megkérdezi valaki, hogy jó ez a motor? Hát ilyenkor kijön a gőz.Ha lesz időm a télen csinálok egy kis összeállítást az itteni és a klub-beli reakciókból természetesen pozitív és negatív reakciók is. Egyenesek és őszinték vagyunk és nem csapjuk be magunkat. Nekem GT 650S-van 27000km-rel Nekem be vállt a moci. A rokonom is most vett egy 2005-öst(GT650S) Előtte volt Suzi túra gépe, Harley-ja meg Honda Shadow, most hyo. Elmondtam neki mindent és a hyo mellett döntött.
Ahogy olvasgatok visszafelé a 2006os GT650ről már jókat írnak,hogy sok mindent változtattak a 2005 modellhez képest,így megbízhatóbb nála.Meg az összehasonlítást az SV650el,végül is hasonló minőséget képvisel.Az meg nem rossz sokkal kedvezőbb áron.Tehát műszakilag elektronikai oldalról is megbízható.
Voltam vele túrázni de arra a motorra nem adok mert az szarrá van hajtva,GT előző gazdája pályázni meg gyorsulási versenyekre járt vele,így nem kell elmondanom hogy milyen is külsőleg meg belsőleg is.Nem olvastam vissza de majd megteszem ha nincs kedvetek leírni.
A Fazerrel nincs semmi,megy,állat,de két motort szeretnék inkább az árából,túrát meg egy SMet.Előtte SM gépem volt és az a világ nagyon megfogott,viszont egy kényelmes motort is szeretnék.
A Frezerrel mi lett? Képgalériában látom voltál túrázni Hyos motorossal is kérdezted már? vagy hülyítesz bennünket olvas vissza egy pár oldalt már 1000X leírtuk a tapasztalatokat... ne vegyél palira bennünket.... ha nem így lenne akkor elnézésedet kérem. Olvass vissza.... ne légy lusta.... a klub elérhetősége is volt már számtalanszor belinkelve..............
Sziasztok,szeretném a véleményeteket kikérni és egyben a segítségeteket is.
Érdeklődöm nagyon egy Hyosung GR650N után,2006os kiadás már a fekete vázas,23000km van benne.Azt mondja a tulaja hogy semmi gondja nem volt soha,megbízható motorok?Nincs velük sok gond,mik a típushibáik,motorikusan szervizigényesek,mennyit mehet el megbontás nélkül normális használatnál a blokk?Gyújtás és elektromos dolgok is megfelelően működnek rajtuk,nincsenek ilyen gondjai? Olajcsere,szelepállítás mennyi km ad meg a gyár? elvégezni?Olajat eszik vagy olajcserétől-olajcseréig nem kell utánatölteni?Minden tapasztalattal bíró tulaj véleményét szívesen fogadnám,a Fazer1000 motoromról szeretnék váltani a GTre.
Nincs! Nekem van a géphez service manualom, és abban irnak periódikus olajnyomás ellenőrzésről, 2 cuccos kütyü is kell hozzá.....
Ezek szerint nem tartozik a gyenge pontjai közé az olajnyomás, felesleges lenne a piros pilácsot figyelgetni....
Nem. Ez narancssárga analóg műszerfalas 650-es gép. Oksa akkor megkérdezem Sperrót hátha tud mondani valamit. Mert így nekem nagyon gyanús a gép hogy pont alattam fog beszarni, hogy 2004-es gyártmányú.
Kék színű naked? 2007-ben egy adag 2004-es szállítmányt 950 e -ért árultak, gondolom abból a készletből való. Azok olyan 2007 februári eladások, így a garancia lejárt. Esetleg érdemes megkérdezni a Sperrót, cserélik-e garanciába MINDKÉT hengerfejet. Ha igen, és valóban megteszik, akkor esetleg érdemes foglalkozni vele.
Persze akkor elkönyveled, hogy nem érdekell, ha megbontják a szinte vadi új motorod... Sajnos pl Pettya ezzel szenved mostanság...
Ez a gép amiről beszélek vacsi "új" 1000 kilométer van csak benne. Egy hibája van hogy 2004-es gyármány. És még ahogy mondtátok a motorszám tizedik kódja 4-es. Bár 2007-es a forgalomba hozatalának az ideje. Szerintetek lehet még kérni a garanciális cserét a hengerfejre ilyenkor? Köszi
Nos, ha használtat szeretnél, van egy a használtautón, 750 e Ft, 2007-es S feketevázas...
Szürkevázasról nehéz megmondani, mikori... (vagyis a motorszám 10. karaktere az évjárat száma. Tehát ha eza szám 6, akkor 2006-os. Ilyen szürkevázast esetleg.. De inkább feketevázasat.
Ugyanis a szürke is lehet megbízható, lásd TT gépe. De ha leszakad a szelep, akkor nagyon fogod bánni, hogy nem hallgattál ránk...
Minden esélye megvan rá.
Hacsak nem cserélték mindkét hengerfejét, meg ami ahhoz tartozik.
Tegnap még újat kerestél.
2006-tól jobb a fék, állítható a fékkar, van hátul kapaszkodó, másak a tükrök, a kormánycsapágyat a kosztól egy kis lemez védi alulról, nincs a hátsó hengernél másodlagos levegőrendszer, stb, ami nem jut eszembe.
Az olajnyomástól pedig nem kell félni, azzal még egyik Hyonál sem volt gond.
Annál sem, amelyiknek az olajszintje a minimum alatt volt.
Igaz Steve?
Na meg annál sem volt gond vele, ami a Motor-Revünél volt 25000km-es tartósteszten, és egymás után két olajcserét is kihagytak nála, csak a 3.-ra vitték el.
Kizs egy időbe foglalkozott a kérdéssel. De nem valósította meg. Elvileg a szervízcsatlakozónál, ami baloldalt, alul egy fényes csavar be lehetne tenni. Csak műszer is kéne hozzá...
Egyébként az S, R-en van pilács a töltésnek, az olajnak, és az injektornak is :D De csak akkor világít, ha baj van a műszerfallal :D
Nekem van beszerelve töltés figyelő, magam készítettem plusz vagy 10 embernek ajándékba. De itt megáltam a projektel. A linket a rajzzal közzéteszem. Karesz találta. Én az eredeti panelt lekicsinyitettem, így akár a mérő órákba is beszerelhető. Pl. Zolee a fordulatszámmérőbe rakta be.
Na akkor hol is van az a nyomásvisszajelző a Comet 650-en? A töltésjelző se árt mert ha elmész egy hosszú túrára és nincs töltésed, azért még bele tudsz vágni egy pár kilométert a mociba. Aztán meg baszhatod a rezet a határban ha lemerült az aksid
Egyébként az enyémnek 32000km-nél jött ki a generátor kehéje....
Csak alapjárat és kuplung után állítás volt, a blokkja még szűz.
Ha nem vagy kanibál az a husáng kiszolgálja a mocis karrieredet!
A motorról annyit, hogy megjártam vele Lengyelországot, Szlovákiát többször, Ukrajnát ( Vereczkei Hágó) szintén, Erdély többször + itthon, mindig hazahozott Én nem hajtom a motort csak " öregesen" túratempóban 110-140 között, ideális túrázó 1 főnek, mert az utas kényelem egyenlő a nullával. Olajfogyasztásom nincs, 6 ezer km cserélem az olajat. Karbiszinkron 10-15 ezrenként... ezt érzi az ember... én csak Kanyar mesterben bízok,
e téren.
Fogyasztásom ... nyitott Devil sportdobbal ...fúvókacserével, levegőszűrő megnyitással és karbiszinkronnal a fent említett tempóban 4,2-4,4 között van.... szinte hihetetlen de így van.
Imádom a V2 blokkot, azt az erőt amely már alacsony fordulaton ott van a fenekem alatt, nincs fékezés szerpentineken csak gázvisszavétel + pici hátsó stabilizáló fék... a végsebességét nem tudom, mert még nem próbáltam és nem is akarom.
Röviden ennyi... ha lesz még kérdés, akkor ha tudok válaszolok.
Karesznak már fekete vázas van arról majd ő ír.
Üdv.... Öregember.
A Fazerrel nincs semmi,megy,állat,de két motort szeretnék inkább az árából,túrát meg egy SMet.Előtte SM gépem volt és az a világ nagyon megfogott,viszont egy kényelmes motort is szeretnék.
Érdeklődöm nagyon egy Hyosung GR650N után,2006os kiadás már a fekete vázas,23000km van benne.Azt mondja a tulaja hogy semmi gondja nem volt soha,megbízható motorok?Nincs velük sok gond,mik a típushibáik,motorikusan szervizigényesek,mennyit mehet el megbontás nélkül normális használatnál a blokk?Gyújtás és elektromos dolgok is megfelelően működnek rajtuk,nincsenek ilyen gondjai? Olajcsere,szelepállítás mennyi km ad meg a gyár? elvégezni?Olajat eszik vagy olajcserétől-olajcseréig nem kell utánatölteni?Minden tapasztalattal bíró tulaj véleményét szívesen fogadnám,a Fazer1000 motoromról szeretnék váltani a GTre.
Ezek szerint nem tartozik a gyenge pontjai közé az olajnyomás, felesleges lenne a piros pilácsot figyelgetni....
Persze akkor elkönyveled, hogy nem érdekell, ha megbontják a szinte vadi új motorod... Sajnos pl Pettya ezzel szenved mostanság...
Szürkevázasról nehéz megmondani, mikori... (vagyis a motorszám 10. karaktere az évjárat száma. Tehát ha eza szám 6, akkor 2006-os. Ilyen szürkevázast esetleg.. De inkább feketevázasat.
Ugyanis a szürke is lehet megbízható, lásd TT gépe. De ha leszakad a szelep, akkor nagyon fogod bánni, hogy nem hallgattál ránk...
Hacsak nem cserélték mindkét hengerfejét, meg ami ahhoz tartozik.
Tegnap még újat kerestél.
2006-tól jobb a fék, állítható a fékkar, van hátul kapaszkodó, másak a tükrök, a kormánycsapágyat a kosztól egy kis lemez védi alulról, nincs a hátsó hengernél másodlagos levegőrendszer, stb, ami nem jut eszembe.
Az olajnyomástól pedig nem kell félni, azzal még egyik Hyonál sem volt gond.
Annál sem, amelyiknek az olajszintje a minimum alatt volt.
Igaz Steve?
Na meg annál sem volt gond vele, ami a Motor-Revünél volt 25000km-es tartósteszten, és egymás után két olajcserét is kihagytak nála, csak a 3.-ra vitték el.
Egyébként az S, R-en van pilács a töltésnek, az olajnak, és az injektornak is :D De csak akkor világít, ha baj van a műszerfallal :D
DE az 1,1 M-os R-es változat váá az nagyon jó áron van.... Igaz, jobb lenne porlasztóval :D