"Roland888: Ilyen minden motorban van mert ha lemerül az akku akkor egyik motorban sincs töltés.ElGatoNegro csak viccelt sztem"Ha lemerül az akku,akkor nincs gyújtás. Igaz indítani sem tudsz.valamilyen nyomásvisszajelző kell legyen.Ennyire balfékek lennének Dél -Koreában? Vagy sok motort akarnak eladni?
motorokon az olajnyomas visszajelzo vilagit ha nincs nyomas pl nem jar a motor,elalszik ha beindul a motor,menetkozben kigyullad ha sajnos elmegy a nyomas
Hellósztok! Megtudnátok nekem mondani hogy mennyi az ára egy új Hyosung Comet GT 650 N gépsasnak ami olyan 2007-ben lett legyártva? Esetleg lehet kapni még újonnan? Vagy már kijött az új konstrukciós 650-es Naked Hyosung gép? Köszi
Bacsi_77
[3576] október 7. 07:29
És ha tudnátok, hogy a gixer, gsr, meg sv alkatrészek 70-80%-át koreában gyártják... Ugyanabban a gyárban, mit a hyosungot. Ugyanis a hyo a suzuki legnagyobb beszállítója......
Nem olvastál elég figyelmesen vissza
De még mindig nem tudom mit szállít be. Inkább trakee véleményét osztom, sokkal közelebb áll az elképzelhetőhöz és a valósághoz szerintem..[3670]
Mike: Ha figyelmesen végigolvasod mondandóimat (ahol még le is írtam hogy a motorok jellemzéséről szó nem esett) a vita nem a hyosung jó vagy rossz mibenlétéből adódott, hanem a beszállítási mesét kritizáltam folyamatosan.
ElGatoNegro: pont rátapintottál a lényegre, mivel egy motor a legkülönfélébb alkatrészekből áll össze, akár több száz beszállító kell egy motor összeállításához, nem értem hogy lenne ebből 70-80 % a hyo-é. Ráadásul a discovery-n mutatott csúcsmotorok című gyárlátogatásos filmben nem láttam a szerelősoron hyo és suzuki motort egyszerre..vagy egyforma alkatrészt sem sikerült felfedezni egy gixxeren meg egy hyo-n. De szivesen elgurulok bárkihez mustrára, vessük össze az egyezéseket a gixxereken meg a hyo-n..Talán az sv-vel még van egyezés, de ugye az sv-t meg már nem is gyártják..
Illetve az sv650 2003-ban jelent meg mármint a legutolsó széria, a gt650 meg 2005-ös tudtommal, van két év eltolás, amit nem tudok megmagyarázni azzal hogy először a hyo legyártotta a suzukinak az alkatrészeket, majd 2 év múlva saját magának is gyártotta..Szerintem itt megint trakee magyarázata a valósághoz közelibb. Persze én is csak találgatok, semmit nem tudok..
De meddő vita ez, más a meglátásunk bizonyos dolgokról, méshogy magyarázzuk a sötét fotokat.
Hja basszus.. Meg pláne annak az elvonásai, hogy szép idő van itt Siófokon, de tegnap még a Simsont se tdutam járatni, mert besötétedett, mikor végeztem. A többi motor meg ugye otthon :(
Persze ha hétvégére meglesz az R6 fék, akkor lehet, hogy fel kell tenni, hátha jó idő lesz, és akkor próba :)
Ha rossz az aksim, akkor nincs világítás
Nincs rajta visszajelző, és a pilács a beindítás után nem sokkal kapcsol be.
Az enyém akciósan volt 1280000, 2006 decemberben. (2007 Január 15.-én vehettem át)
[3576] október 7. 07:29
És ha tudnátok, hogy a gixer, gsr, meg sv alkatrészek 70-80%-át koreában gyártják... Ugyanabban a gyárban, mit a hyosungot. Ugyanis a hyo a suzuki legnagyobb beszállítója......
Nem olvastál elég figyelmesen vissza
De még mindig nem tudom mit szállít be. Inkább trakee véleményét osztom, sokkal közelebb áll az elképzelhetőhöz és a valósághoz szerintem..[3670]
Mike: Ha figyelmesen végigolvasod mondandóimat (ahol még le is írtam hogy a motorok jellemzéséről szó nem esett) a vita nem a hyosung jó vagy rossz mibenlétéből adódott, hanem a beszállítási mesét kritizáltam folyamatosan.
ElGatoNegro: pont rátapintottál a lényegre, mivel egy motor a legkülönfélébb alkatrészekből áll össze, akár több száz beszállító kell egy motor összeállításához, nem értem hogy lenne ebből 70-80 % a hyo-é. Ráadásul a discovery-n mutatott csúcsmotorok című gyárlátogatásos filmben nem láttam a szerelősoron hyo és suzuki motort egyszerre..vagy egyforma alkatrészt sem sikerült felfedezni egy gixxeren meg egy hyo-n. De szivesen elgurulok bárkihez mustrára, vessük össze az egyezéseket a gixxereken meg a hyo-n..Talán az sv-vel még van egyezés, de ugye az sv-t meg már nem is gyártják..
Illetve az sv650 2003-ban jelent meg mármint a legutolsó széria, a gt650 meg 2005-ös tudtommal, van két év eltolás, amit nem tudok megmagyarázni azzal hogy először a hyo legyártotta a suzukinak az alkatrészeket, majd 2 év múlva saját magának is gyártotta..Szerintem itt megint trakee magyarázata a valósághoz közelibb. Persze én is csak találgatok, semmit nem tudok..
De meddő vita ez, más a meglátásunk bizonyos dolgokról, méshogy magyarázzuk a sötét fotokat.
A pannónia makett ocsmányság...
Persze ha hétvégére meglesz az R6 fék, akkor lehet, hogy fel kell tenni, hátha jó idő lesz, és akkor próba :)