ja..meg a 250es úgy megy mintgy robeszfelejtsel alapban, küönben is szar kínai. a 650-essel márellehetmenni teszkóba. ha iletkérdezel, akoajálnom neked, biztos elég lesz. (de nekem vehetsz egyet bátran )
Otóber 16-17-18.-án, az Egerhez közeli Bogácson, egy hétvégi házban lesz megtartva a Hyosung klub évadzáró találkozója.
Nem kell nagy dologra gondolni, baráti beszélgetés, evés, ivás, meg lehet, hogy egy kis kirándulás is lesz.
Igazándiból a találkozó 17.-én van, csak van aki már előző nap odamegy, a vasárnapé pedig inkább a búcsúzás és a hazaút.
Egy kis videó összeállítás a tavasziról, ami ugyanitt volt: link
igen már páran elvitték volna,de minden mindenkinek csak bankon kívüli hitelre kellene...........a moci egyébként nagyon jó,csak sajna munka nélkül nem tudom fenntartani.megszorultam pénzileg egy kicsit!
A helyzet az a Hyoval, hogy nincs túl sok magyarországon, ráadásul meglehetősen új modell, bontott sincs sok. Így nem egyszerű amit kívánsz.
650-eshez Zolee még tud egy mókust, aki bontott el, de 250-esről csak KisGéét tudom, szegény ő balesetet szenvedett, a motor csúnyán összetört. De sajnos magyarországon elég sok törött gépet megvesznek ügyeskedők, és így-úgy helyrepofozza...
Sziasztok!
Meghirdettem a motoromat itt a képesmotoron meg a használtautón is.Ha érdekel valakit akkor írjon bátran.Az ár nem fix.
Link: http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gt_250_
naked-3292798
Lehet,hogy már volt erről korábban szó,de menet közben elsötétült a műszerfalam.A motor megy,biztik rendben,csak nem látom a vízhőt,benzinszintet,sebességet,órát,stb.
Ha tud valaki valami okosságot,kérem segítsen!
Köszönöm a választ!
Az a helyzet,hogy a forgó rész nem javítható.Ugyanis a szimering meghibásodása miatt olaj került az öninditóba, igy az egész belsö rész össze éget ráadásul az egyik szénkefe befordult és egy KB. fél centis hornyot mart a bronz tengelybe. De a bontott alkatrés is érdekell.
2006-osnak hirdetett feketevázas.... Ugyanakkor az összes 2005-ös jellegzetességgel. Régifajta tükör, fekete fék, és kuplungkar (nem átfestett, a fékkar nem állítható!) a 2005-ös szériára jellemző plexi, illetve szürke első teleszkóp. A fényezésen látszik, hogy újra van festve, sőt, még a kapaszkodó is!
Ugyanakkor a váz vekete, és van kapaszkodó, nincs csomaghorog alul a faridom mögött. Ez az újabbak jellemzője. Egyébként nem nehéz kideríteni, mert a motorszám 10. számjegye az évjáratra utal. Ellenben én ezt a motort kerülném, Vagy egy régebbit "fiatalítottak, vagy alaposan összetörték, és ilyen bontott alkatrészeket kapott a tulaj.
Ha iylet szeretnél, én ezt nézném meg: http://www.hasznaltauto.hu/3078271_hyosung_uj_2007 igaz, 150 e -el odébb van, de sokkal bizalomgerjesztőbb.
Hulladékok, menni sem bírnak.
Otóber 16-17-18.-án, az Egerhez közeli Bogácson, egy hétvégi házban lesz megtartva a Hyosung klub évadzáró találkozója.
Nem kell nagy dologra gondolni, baráti beszélgetés, evés, ivás, meg lehet, hogy egy kis kirándulás is lesz.
Igazándiból a találkozó 17.-én van, csak van aki már előző nap odamegy, a vasárnapé pedig inkább a búcsúzás és a hazaút.
Egy kis videó összeállítás a tavasziról, ami ugyanitt volt:
link
A cím:
Bogács, Mogyoró út 4.
Térkép:
link
GPS koordináta: 47° 54' 42.29" , 20° 31' 29.82"
650-eshez Zolee még tud egy mókust, aki bontott el, de 250-esről csak KisGéét tudom, szegény ő balesetet szenvedett, a motor csúnyán összetört. De sajnos magyarországon elég sok törött gépet megvesznek ügyeskedők, és így-úgy helyrepofozza...
Ő kapcsolatban van a 2 beszerzővel.
Ha tudnak, válaszolnak.
Én is láttam, hogy beírtad.
Meghirdettem a motoromat itt a képesmotoron meg a használtautón is.Ha érdekel valakit akkor írjon bátran.Az ár nem fix.
Link: http://www.hasznaltauto.hu/motor/hyosung/hyosung_gt_250_
naked-3292798
Lehet,hogy már volt erről korábban szó,de menet közben elsötétült a műszerfalam.A motor megy,biztik rendben,csak nem látom a vízhőt,benzinszintet,sebességet,órát,stb.
Ha tud valaki valami okosságot,kérem segítsen!
Az a helyzet,hogy a forgó rész nem javítható.Ugyanis a szimering meghibásodása miatt olaj került az öninditóba, igy az egész belsö rész össze éget ráadásul az egyik szénkefe befordult és egy KB. fél centis hornyot mart a bronz tengelybe. De a bontott alkatrés is érdekell.
2006-osnak hirdetett feketevázas.... Ugyanakkor az összes 2005-ös jellegzetességgel. Régifajta tükör, fekete fék, és kuplungkar (nem átfestett, a fékkar nem állítható!) a 2005-ös szériára jellemző plexi, illetve szürke első teleszkóp. A fényezésen látszik, hogy újra van festve, sőt, még a kapaszkodó is!
Ugyanakkor a váz vekete, és van kapaszkodó, nincs csomaghorog alul a faridom mögött. Ez az újabbak jellemzője. Egyébként nem nehéz kideríteni, mert a motorszám 10. számjegye az évjáratra utal. Ellenben én ezt a motort kerülném, Vagy egy régebbit "fiatalítottak, vagy alaposan összetörték, és ilyen bontott alkatrészeket kapott a tulaj.
Ha iylet szeretnél, én ezt nézném meg: http://www.hasznaltauto.hu/3078271_hyosung_uj_2007 igaz, 150 e -el odébb van, de sokkal bizalomgerjesztőbb.
Sok helyen foglalkoznak önindító felújítással, lehet, hogy a környékeden is találsz ilyen embert.
Vagy pedig hívd fel Kanyar mestert!
06-1-801-0178 Hétfő - Péntek : 9-17 óráig
Lehet, hogy bontott is van náluk.