Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

kérdeztelek
ja, miko cbr600adhoz 15-20ezernél hozzá kő nyúlni me szarakszik a vez.láncfeszítő.. meg az ultramegbízható túramodelljeiken elfossa magát a fesszab, meg mikor elkezd ömleni (szó szerint, volt ilyen a kezemben) a benzin a b.pumpából
ezt te is tudhatod öcsipók.. injektor amíg nincs baja milliószor jobb, de ha bármi van karbi a nyerő. egy ilyen új(szerű) motornál az injektor jobb.
Bocsánat! Én minden érdek nélkül dicsértem a Husángot! Lévén nekem Hondám van
Erre mondtam hogy mindenki a saját lovát dicséri
Amikor először vettem olajszűrőt, akkor bementem az egyik helyi motorboltba, hogy van-e nekik ez a típusú szűrőjük. Megkérdezték, hogy milyen motorba kell. Mondtam nekik, hogy hyosungba, mire azt mondták, hogy ők csak motoralkatrésszel foglalkoznak és jót röhögtek a saját viccükön. Na azóta nem ott vásárolok...
MI is szoktunk adni a szavára (kanyar), meg ha tehetjük akkor ott javíttatunk mi is.
Ha összegyűlik a pénzem vagy öröklök egy kevesett (a hitel az másoknak való) akkor egy CBF 1000-res Hondát vagy CB 1300-at szeretnék! Hyo-ból sajna nics nagyobb kategória. Meg a túrázós életmódomhoz ezek állnak közelebb.
Egy biztos , az a jó motor ami megy. Normális tempónál, -Értsd : amit a KRESZ megenged, - ezek a motorok is jók . A másik : ne legyen sűrűn tiltásig forgatva. Olaj , karbantartás , odafigyelés. És öröm a motorozás !
Megvalom őszintén én is kacérkodtam a Hyo vásárlás gondolatával.
Meg is kérdeztem egy igazi szakembert e témában, név szerint Kanyar mestert. Az Ő állítása szerint van a Honda, és van a többi. Ergo megbízhatóság tekintetében a Husáng egy szinten van a többi márkával, csak az alkatrész utánpótlás nehézkes ehhez a tíipushoz. Jó motor.
Mi is ezt szoktuk mondani! Mert más márkák topikokjaiból is ugyan ez derül ki, mint a mienkéből . A szerelők akik a mi és más márkák motorjait szerelik ők is szoktak eseteket mondani vagy éppen összehasonlítást tenni más márkával szemben és sokszor a hyo javára. Sőt eggyütt motorozunk suzukis, meg más márkák tulajaival és ők is szoktak őszintén beszélni a saját gépeik "megbízhatóságáról". (Pl. az országkerülőn is) Arról, hogy van egy sznob világ Magyarországon az minket nem érdekel! Jókat szoktunk gurulni, motorozni, túrázni, az , hogy nem mindenkivel találjuk meg a hangot az nem a mi bajunk! Vagyunk és létezünk meg a hyo is, még ha csipi is egyesek szemét.
Egy motornál az hogy nem romlik el rajta semmi csak nagyon hosszú használat után az nem erény hanem alapkövetelmény nem szar a Hyo, csak még nem ér fel egy japán társához megbízhatóságában. Ezt nem én mondom elég átolvasni a topikot mikor kinek milyen hibája jön ki. Nem véleményt kell olvasni amikor megkérdezik a gazdát hogy jó-e a motor, hisz mindenki a saját lovát dícséri. Csenben át kell olvasni a hsz-ket és levonni a tanulságot
Nem véletlen szeretnék ilyet venni
gt250r 100on mennyit fogyaszt kb?
Meg még mi éri meg jobban inyektor / karbi? és miért?
Azt már le se merem írni, hogy hyo-s barátunk egy 250-es járta meg jól felpakolva görögországot és minden baj nélkül haza is értek. Mást már le se merek írni, mert véletlenül veszel egy ilyet, és nem lesz mire költened a pénzed.
Á nagyon szar motorok! körbe motoroztam vele magyarországot két nap alatt és nem akart elromlani. Már 26000km van benne de a gané gépbe csak olajat, meg szűrőket kell cserélni, meg néha gyertyát, meg fékbetétet. A disznó megbízhatatlan masinája hát nem akar elromlani sose. Képzeld koreában csinálják és képzeld még a suzuki is rendel a "japán motorjaiba" alkatrészeket ezektől a kontár koreaiaktól. Képzeld már képezik a pszichológusokat a japán motor márka tulajoknak hogy eltudják hordozni a megrázkódtatást, mikor ráébresztik őket az igazságra. Szerintem ilyen szar motort ne vegyél! Vegyél Tajvani Kawasakit vagy részben "kínai, koreai, stb" suzukit.
a másikon nincs ékezet ami rendes
dobd ki azt a billenytűzetet
egyetlen széria volt, aminélnéhánynk az egyik hengerfejében el tudotszálni aszem az egyik szelep vagymi, és visszahívásban cserélték inkább az összes azévit.
Minek kellett a hengerfej csavart kicsavarni?
gumi billentyűzet, nem lehet írni rajta. (de leönthetem kakaóval )
azénincs most sor4 250, mert a nyomiknemvenékmeg 2millióért, mert technikailag legaláb ott lenének mintegyrendes 600as sportmotor. gondolj csak bele, 2milliós utcaimotorokon úszó féknyergek vannak, meg acélváz, meg nem állítható sima villa, míg pl a rendess régi 250es sportmotorokon 4dugós fékek vannak, fullos váz, egy zxr-en pl állítható upside down villa.. plusz már 20évvel ezelőtt is 200lóerő közeli literteljesítmény. úgyse tudnád megvenni, helyyette eladnak szar 30lóerőkörüli faékszintű 30éves fejlesztésű blokkokkal acélvázas, halálosanegyszerű utcai motorkákat gizda dizájnnal. annyi pénzből aki akar választhat egy yilen mait, vagy vesz egy régit, rálocsol fél millát, van egy nagyon jó motorja 50-100ezer km-re és mégmindig beljebb van pénzben. De sokaknak új vagy újszerű kell, csak mert.
Biztos nem a legmegbízhatóbb motor, de pl. az enyémnél nem a motor tehetett arról, hogy a szervízben beleszakították a hengerfej csavart és ez miatt kellett most tömítést cserélnem. Ettől eltekintve elmentem vele úgy 12 ezret, hogy csak tankoltam, olajat cseréltem és láncsprayt vettem hozzá.
nem beszólásként de a megbízhatóság messze áll a hyo-tól
Én állandó hibákról olvasgatok a topikban. Alkatrész mondjuk potom árban van hozzá, ez előny..
Sziasztok! Én nagyon gondolkozok azon, hogy tavasszal beruházzak egy hysosung gt250r-re! Valahogy megfogott a motor külseje! Nagyon jól néz ki. És ahogy olvastam elég megbízható maga a márka (25e. km-eres teszt és a ti hozzászólásaitok a fórumon). De egy két dolgot például nem tudok, mert még életemben nem motoroztam, autó párti voltam mindaddig ameddig nem láttam meg a "kis" hyosungot!
1. kérdésem lenne karbi vagy injektor? mi a kettő között a különbség? Annyit tudok, hogy injektor újabb De pl fogyasztásban vagy teljesítmény leadásban változik valami?
2. a V blokk miben jobb mint a többi?
3. Mivel nem vagyok egy Ricsi Rics... Jelenleg fősulira járok Budapesten a BKF-re, tehát ebből az jön le, hogy valószínűleg csak részletre tudnám venni. Mennyibe van kb a részlet? Mekkora futamidőre, vagy egyáltalán megéri így megvenni a 250est? Habár engem a sebesség annyira nem hat meg... kocsink is 170nél gyorsul de én mindig így vagyok vele "és? kit érdekel nem szabad annyival menni" engem inkább a motorozás "varázsa" érdekelne, még egy simsonon is jól érzem magam :D csak azzal nehéz 100km-ereket közlekedni
4. kérdés, ez egy kicsit OFF lesz, régen szinte minden 250esbe sor4est raktak, manapság hogy-hogy nincs egy új 250esbe se? Tán túl sokat fogyaszt? Vagyis gőzöm sincs nem értek hozzá

Válaszaitokat előre is köszönöm