Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Meghibásodás bocsi.
Az a baj, hogy itt egy meddő vita alakult ki egy kérdés után.
Persze, hogy mindenki a saját lovát dícséri, de én még nem hallottam olyan motort, amit nem kellett javítani kisebb-nagyobb meghibás miatt.
Itt az a lényeg, hogy alattad legyen a vas és érezd a szabadságot, legyen az bármilyen gyártmány.
Hümm látod, ez úgy az előzőből "kifelejtődött". Azért én nem siklanék el egy blokkszétburítás mellett...
Igazad van, a hyoval több gond van. De máshol is előfordulnak galibák. SV-n, YZF-en is hallottam hasonló léptetővilla gubanc, bár hozzáteszem, ebben szerintem a tulaj, vagy tulajok is nagyban hibásak.
Tudod, nekem ez az egyik gondom, hogy egy nagy márkánál, ez említésre se méltó szinte, pedig kühüm... A hajam tépném, ha szét kellene burítani a blokkot, akkor is, ha nem az én pénztárcámnak fáj! Persze ilyen előfordult Hyosungnál is, nem titok. (mármint hogy szét kellett szedni a motorját)
a szétugrott a váltó erős túlzás, a léptetővilla hajlott el, kicserélték.
kájnak tudtomal szétugrott a váltója, ami előfordult a ilyenblokkos gixerekben is, és ha jólemlékszem küzdött h gari legyen,de asszem nemlett.. (de ha az is lett, pff...)
Szerintem rövid távon semennyire, hosszú távon sem valószínű, de értelme egy szál se.
800-ét 2001-es R6-ot vennék, vagy CBR600FS-t. Inkább mint egy 3 éves HYO. Erősebb, kifinomultabb..Főleg a CBR, a képeim között lévő vas pl mai napig is tökéletesen üzemel, túl a 100ezer km-en, streetfigterként használva..Csakis kopó alkatrészek voltak cserélve rajta Az alkatrész árakat sajnálom hogy elszálltak, én is olvastam hyo tartóstesztet és ott meglepett a cserealkatrészek olcsósága..
Kevés társasággal azért találkoztál mert általában topikon belül születik a túra, de ne hidd hogy Ti vagytok az egyetlen országjárók..Példaként ott a gsr topik, igaz idén én keveset mentem közúton velük (pályázás miatt) de a többi gsr-es állandóan túrázik. Legtöbbjükbe sokkal több van mint itt a HYO-kba, kykee pl nem tudom hol tart, de 70ezer felett az tuti. Hibalista? Az meg mi? :) Kopó alkatrész oszt csá.. Persze minden típusban vannak hibák, de korántsem annyi van egy japánban mint egy koreaiban... Sajna ezt a koreai tulajok nem képesek elfogadni..Engem nem érdekel különösképpen, mivel nincs ilyen motorom, csak olvasom a sok hibajelenséget, ami más motornál 1000-ből 1-nél jön elő, itt meg 10-ből 5-nek..Kezdő márka aminek vannak hibái, persze a gyár is azon van hogy ezeket kiküszöbölje. Talán 5-10 év és ott fog tartani minőségben..
Köszi akkor valami okosságot én is kitalálok,mert nem akarom havonta állítgatni
És még egy dolog, ha beállítod, utánna el fog rázódni sajna, próbálkozz valami rugalmas rögzítéssel. Nekem a hajgumi bejött.
hi mennyire kárositja a motrot az ha leveszem a dobot a mocirol de a leömlötöl kezdve minden marad rajta?
itt egy videó a kérdéshez:
http://www.youtube.com/watch?v...
Kösz a segítséget akkor előtte bakapok egy nyugtatót nehogy idegességembe szétverjek valamit
Nagyon rossz helyen van, de lehet állítani mindkettőn külön. Vékony ujjak kellenek hozzá és rengeteg türelem.
Aham köszi! Akkor azon mindenképp állítok mert így nem jó... Remélem majd hozzá is lehet férni
Lehet, valami csavarral.
Sziasztok! Egy kis segítség kellene gtr verzión lehet állítani a távolsági fényszóró magasságát és ha igen hogyan? Jelenleg a réti sasokat meg a kányákat nézegetem vele a fák tetején... Talán még egy-két alacsonyabban szálló repülőst is zavar
Azért ez relatív....
Nekem is voltak problémák a motorral, de az előző apriliámhoz képest nulla! No neeem nem azért, mert az aprilia fos olasz, hanem mert túlságosan kihegyezett kétütemű... Persze ilyenkor jönnek, hogy bezzeg a Honda NSR... Csakhogy 54 e km után már az se lenne egybe.

És érdemes megnézni, mennyi km is van ezekben a hyosungokban. Mikeéba is 26 e , az enyémbe 29, és sereghajtóka vagyunk, mert jópár klubbtárséba 40-50e...
Én pl kevés ilyen társasággal találkoztam, akik 3 év alatt ennyit motoroznak.
De igazad van, vannak hibák a motornál, ami általában ha egynél előjön, előbb-utóbb jön a többinél is, míg más márkáknál kevesebb ilyen gond adódik. De adódik!
Sajnos az olcsó alkatrészár is már a múlté. Egy szinten, ha nem magasabban áll a suzukinál, ráadául sokmindent amit náluk elemenként meg lehet venni, nálunk csak egy pl, vízpumpa...
Ettől függetlenül, ha valaki megnézi a használtpiacot, 700-800 e -ért kap egy 3 év körüli Hyot, 10-20 e km-el. Kérdezem én, mit kapsz még ennyiért?
Az legalább kibírja az oda-vissza utat, meg jobban elférsz rajta.
Jó kérdés!De most guruljak a yamahával hyosung találkozóra?
Főzöcske szokott lenni.
A sok hulladék Hyosung el bír menni Bogácsig?
Lehet, meg kellene szervezni a szervíz autókat is.
Karesz: A 17-e nekem nekem lehet hogy jó lenne.
A kaját hogy oldjuk meg? Van valaki aki főzőcskézik, és az alapanyagokra össze kell dobni a pénzt...vagy éttermes megoldás lesz?
A CB1300 nagyon bitang masina
Hm. Mike!
Ha az ember költőként rímekben marcangolja önmagát, az még elviselhető.
Ha az ember próféciákat mormolva önmagát ostorozza az is elviselhető.

De ezek egy költő-próféta szavai...ezek után azt ne mondd hogy filozófiát tanultál az egyetemen......
oh máj gád

Ámen
Szerintem nem érdemes ilyen dolgokon rágódni. Üres kézzel fogunk kimenni ebből a világból mindannyian. A suzuki meg a hyo is, de a honda is lószar lesz mikor az Isten ellőt állunk. Az már érdekesebb kérdés lesz akkor felénk van -e örök életed? A bűneiddel magad számolsz el vagy meg tudod nevezni azt aki elszámolt helyetted. Megsúgom hallkan, ezt Jézus tette meg minden emberért. Ez szebb téma meg , információ .s időtállóbb, meg megbízhatóbb mindennél. Még arra az esetre is jó, ha éppen donorként fekszik az ember az asztalon és a micsodájával ökörködnek a boncsegédek.