Az a baj, hogy itt egy meddő vita alakult ki egy kérdés után.
Persze, hogy mindenki a saját lovát dícséri, de én még nem hallottam olyan motort, amit nem kellett javítani kisebb-nagyobb meghibás miatt.
Itt az a lényeg, hogy alattad legyen a vas és érezd a szabadságot, legyen az bármilyen gyártmány.
Hümm látod, ez úgy az előzőből "kifelejtődött". Azért én nem siklanék el egy blokkszétburítás mellett...
Igazad van, a hyoval több gond van. De máshol is előfordulnak galibák. SV-n, YZF-en is hallottam hasonló léptetővilla gubanc, bár hozzáteszem, ebben szerintem a tulaj, vagy tulajok is nagyban hibásak.
Tudod, nekem ez az egyik gondom, hogy egy nagy márkánál, ez említésre se méltó szinte, pedig kühüm... A hajam tépném, ha szét kellene burítani a blokkot, akkor is, ha nem az én pénztárcámnak fáj! Persze ilyen előfordult Hyosungnál is, nem titok. (mármint hogy szét kellett szedni a motorját)
kájnak tudtomal szétugrott a váltója, ami előfordult a ilyenblokkos gixerekben is, és ha jólemlékszem küzdött h gari legyen,de asszem nemlett.. (de ha az is lett, pff...)
800-ét 2001-es R6-ot vennék, vagy CBR600FS-t. Inkább mint egy 3 éves HYO. Erősebb, kifinomultabb..Főleg a CBR, a képeim között lévő vas pl mai napig is tökéletesen üzemel, túl a 100ezer km-en, streetfigterként használva..Csakis kopó alkatrészek voltak cserélve rajta Az alkatrész árakat sajnálom hogy elszálltak, én is olvastam hyo tartóstesztet és ott meglepett a cserealkatrészek olcsósága..
Kevés társasággal azért találkoztál mert általában topikon belül születik a túra, de ne hidd hogy Ti vagytok az egyetlen országjárók..Példaként ott a gsr topik, igaz idén én keveset mentem közúton velük (pályázás miatt) de a többi gsr-es állandóan túrázik. Legtöbbjükbe sokkal több van mint itt a HYO-kba, kykee pl nem tudom hol tart, de 70ezer felett az tuti. Hibalista? Az meg mi? :) Kopó alkatrész oszt csá.. Persze minden típusban vannak hibák, de korántsem annyi van egy japánban mint egy koreaiban... Sajna ezt a koreai tulajok nem képesek elfogadni..Engem nem érdekel különösképpen, mivel nincs ilyen motorom, csak olvasom a sok hibajelenséget, ami más motornál 1000-ből 1-nél jön elő, itt meg 10-ből 5-nek..Kezdő márka aminek vannak hibái, persze a gyár is azon van hogy ezeket kiküszöbölje. Talán 5-10 év és ott fog tartani minőségben..
hi mennyire kárositja a motrot az ha leveszem a dobot a mocirol de a leömlötöl kezdve minden marad rajta?
itt egy videó a kérdéshez: http://www.youtube.com/watch?v...
Sziasztok! Egy kis segítség kellene gtr verzión lehet állítani a távolsági fényszóró magasságát és ha igen hogyan? Jelenleg a réti sasokat meg a kányákat nézegetem vele a fák tetején... Talán még egy-két alacsonyabban szálló repülőst is zavar
Azért ez relatív....
Nekem is voltak problémák a motorral, de az előző apriliámhoz képest nulla! No neeem nem azért, mert az aprilia fos olasz, hanem mert túlságosan kihegyezett kétütemű... Persze ilyenkor jönnek, hogy bezzeg a Honda NSR... Csakhogy 54 e km után már az se lenne egybe.
És érdemes megnézni, mennyi km is van ezekben a hyosungokban. Mikeéba is 26 e , az enyémbe 29, és sereghajtóka vagyunk, mert jópár klubbtárséba 40-50e...
Én pl kevés ilyen társasággal találkoztam, akik 3 év alatt ennyit motoroznak.
De igazad van, vannak hibák a motornál, ami általában ha egynél előjön, előbb-utóbb jön a többinél is, míg más márkáknál kevesebb ilyen gond adódik. De adódik!
Sajnos az olcsó alkatrészár is már a múlté. Egy szinten, ha nem magasabban áll a suzukinál, ráadául sokmindent amit náluk elemenként meg lehet venni, nálunk csak egy pl, vízpumpa...
Ettől függetlenül, ha valaki megnézi a használtpiacot, 700-800 e -ért kap egy 3 év körüli Hyot, 10-20 e km-el. Kérdezem én, mit kapsz még ennyiért?
Karesz: A 17-e nekem nekem lehet hogy jó lenne.
A kaját hogy oldjuk meg? Van valaki aki főzőcskézik, és az alapanyagokra össze kell dobni a pénzt...vagy éttermes megoldás lesz?
Hm. Mike!
Ha az ember költőként rímekben marcangolja önmagát, az még elviselhető.
Ha az ember próféciákat mormolva önmagát ostorozza az is elviselhető.
De ezek egy költő-próféta szavai...ezek után azt ne mondd hogy filozófiát tanultál az egyetemen......
Szerintem nem érdemes ilyen dolgokon rágódni. Üres kézzel fogunk kimenni ebből a világból mindannyian. A suzuki meg a hyo is, de a honda is lószar lesz mikor az Isten ellőt állunk. Az már érdekesebb kérdés lesz akkor felénk van -e örök életed? A bűneiddel magad számolsz el vagy meg tudod nevezni azt aki elszámolt helyetted. Megsúgom hallkan, ezt Jézus tette meg minden emberért. Ez szebb téma meg , információ .s időtállóbb, meg megbízhatóbb mindennél. Még arra az esetre is jó, ha éppen donorként fekszik az ember az asztalon és a micsodájával ökörködnek a boncsegédek.
Persze, hogy mindenki a saját lovát dícséri, de én még nem hallottam olyan motort, amit nem kellett javítani kisebb-nagyobb meghibás miatt.
Itt az a lényeg, hogy alattad legyen a vas és érezd a szabadságot, legyen az bármilyen gyártmány.
Igazad van, a hyoval több gond van. De máshol is előfordulnak galibák. SV-n, YZF-en is hallottam hasonló léptetővilla gubanc, bár hozzáteszem, ebben szerintem a tulaj, vagy tulajok is nagyban hibásak.
Tudod, nekem ez az egyik gondom, hogy egy nagy márkánál, ez említésre se méltó szinte, pedig kühüm... A hajam tépném, ha szét kellene burítani a blokkot, akkor is, ha nem az én pénztárcámnak fáj! Persze ilyen előfordult Hyosungnál is, nem titok. (mármint hogy szét kellett szedni a motorját)
Kevés társasággal azért találkoztál mert általában topikon belül születik a túra, de ne hidd hogy Ti vagytok az egyetlen országjárók..Példaként ott a gsr topik, igaz idén én keveset mentem közúton velük (pályázás miatt) de a többi gsr-es állandóan túrázik. Legtöbbjükbe sokkal több van mint itt a HYO-kba, kykee pl nem tudom hol tart, de 70ezer felett az tuti. Hibalista? Az meg mi? :) Kopó alkatrész oszt csá.. Persze minden típusban vannak hibák, de korántsem annyi van egy japánban mint egy koreaiban... Sajna ezt a koreai tulajok nem képesek elfogadni..Engem nem érdekel különösképpen, mivel nincs ilyen motorom, csak olvasom a sok hibajelenséget, ami más motornál 1000-ből 1-nél jön elő, itt meg 10-ből 5-nek..Kezdő márka aminek vannak hibái, persze a gyár is azon van hogy ezeket kiküszöbölje. Talán 5-10 év és ott fog tartani minőségben..
itt egy videó a kérdéshez:
http://www.youtube.com/watch?v...
Nekem is voltak problémák a motorral, de az előző apriliámhoz képest nulla! No neeem nem azért, mert az aprilia fos olasz, hanem mert túlságosan kihegyezett kétütemű... Persze ilyenkor jönnek, hogy bezzeg a Honda NSR... Csakhogy 54 e km után már az se lenne egybe.
És érdemes megnézni, mennyi km is van ezekben a hyosungokban. Mikeéba is 26 e , az enyémbe 29, és sereghajtóka vagyunk, mert jópár klubbtárséba 40-50e...
Én pl kevés ilyen társasággal találkoztam, akik 3 év alatt ennyit motoroznak.
De igazad van, vannak hibák a motornál, ami általában ha egynél előjön, előbb-utóbb jön a többinél is, míg más márkáknál kevesebb ilyen gond adódik. De adódik!
Sajnos az olcsó alkatrészár is már a múlté. Egy szinten, ha nem magasabban áll a suzukinál, ráadául sokmindent amit náluk elemenként meg lehet venni, nálunk csak egy pl, vízpumpa...
Ettől függetlenül, ha valaki megnézi a használtpiacot, 700-800 e -ért kap egy 3 év körüli Hyot, 10-20 e km-el. Kérdezem én, mit kapsz még ennyiért?
A sok hulladék Hyosung el bír menni Bogácsig?
Lehet, meg kellene szervezni a szervíz autókat is.
A kaját hogy oldjuk meg? Van valaki aki főzőcskézik, és az alapanyagokra össze kell dobni a pénzt...vagy éttermes megoldás lesz?
Ha az ember költőként rímekben marcangolja önmagát, az még elviselhető.
Ha az ember próféciákat mormolva önmagát ostorozza az is elviselhető.
De ezek egy költő-próféta szavai...ezek után azt ne mondd hogy filozófiát tanultál az egyetemen......
Ámen