Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Sziasztok
Nekem egy öninditó kellene egy gt 250-es hez. Sajnos a központi márka kereskedőtöl 07.23.-án megrendelt alkatrész a ma napig nem kaptam meg, de még nem is hitegetneg semmivel.
Sött néha igen pofátlan modon ajánlotak alternatívákat!
Nem én írtam a hozzászólást, de szerintem is gyanúsan olcsó.
Én biztos nem adnám oda az enyémet ennyiért....
lehet jönni, de ne este fele, most is olyan hideg van kinn, hogy látszik a leheletem
Köszi! Olvastam mielőtt írtam volna de az ottani link pont az az egy nem működött Tehát akkor ez egy törött 2005-ös?
Olvass vissza a 138. oldalig, ott éppen erről a motorról van szó, ha jól tudom...
Üdv Mindenkinek!

Tervezem egy GT650 vásárlását nagyon konkrét elképzelésem nincs.
http://www.hasznaltauto.hu/3281754_hyosung_gt_2006
Ő
itt gyanúsan olcsó. Tudnátok róla mondani valamit? Azért sok itt a szakavatott szem :) Köszi előre is.
Akkor arra nem megyünk, nehogy elkapja a betegséget.
Én Kizsre emlékszem, hogy először kisíérletezett. De lehet tévedek. A negatívot én is át kell kössem azthiszem.
Szívesen!
Nem saját ötlet egyébként, illetve kis részben az.
Azt hiszem, Zolee találta ki, de ő a pozitívat és a negatívat is átkötötte, de így kikerülte a biztosítékot.
úgy látom, hogy a kecskeméti hyosungoknak most sok problémájuk van a géppel
Csak szeretném megköszönni a segítséget Karesz.Összekötöttem a fesz.szabályzót az akksival,és a töltésem kitünő lett.(14.5 V)
Széles utat nektek!
Hümm sajnálom. A vaterán hirdetnek egy szelepszakadtból maradt cuccokat. Esetleg érdemes rákérdezni, hengerfejcsavarja nincs-e véletlenül.
Én Max vízpumpa ügyben tudok segíteni Zolee jóvoltából.
Sajnos ugyanaz. Írtam akkor, hogy bele volt szakadva egy csavar. Hát úgy néz ki, hogy ez miatt eldeformálódott valamennyire a hengerfej. Most leveszem és elviszem lesíkoltatom.A vizet azt most nagyon szereti és ha teheti, akkor ki is nyomja mindig a leggyengébb helyen.
Már megint?
Ugyan az a hengerfej? Eszi a vizet? Vagy mi a gond?
Inkább olajnyomás jelző. Az engem jobban érdekellne :)
Nem is tudom, talán megnyugtat egy kicsit.
Eddig csak úgy vettem észre, hogy gond van, hogy nem indult a motor. Így talán hamarabb észreveszem.
Kellene nekem nagyon jó ajánlat alkatrészre.(Ajándékot is elfogadok )
Szóval GT650-hez kellene egy hengerfej tömítés és egy készlet hengerfej csavar.
A másik kérdés, hogy ki milyen olajat ajánl a gépbe?
Azért egy töltés visszajelző jó lenne a motoron, mert nem akkor vennéd észre a hibát, amikor nem indul. Amikor elmegy a töltés, még kb. 30 km-t meg tudsz tenni. Én már tapasztaltam.
No én is ezt nemértem! Persze hasznos tud lenni, hogy hosszú t során időbe próbáljon valamit az ember, ne mikor sötétbe be se indul a motor, akkor jusson eszébe, de izé. Annyira nagy hasznát én se látom.
A Szakmai gyakorlat tanárom mondta mindíg, hogy amely műszer csal az nem műszer, hannem saccoló gép.
Jellemzően normál árkategória, univerzális kialakítás: 1-2% analóg, 1%, +/- 1digit digitális.
Bocs az okoskodásért.

Te Karesz!Ha néha megméred töltést az mennyivel másabb mint ha folyamatosan nézegeted?.....úgy értem mit kezdessz ezzel a folyamatos információval?
Készült a gépre egy töltésjelző.
Ezúton is köszönet Mike barátomnak érte!
Ilyen lett: link
Elírtam, 14,4, nem pedig 14,7.
Analóg ruszki műszer is annyit mutatott, mint ez a digitális.
Meg a szomszéd komolyabb digitális műszere is annyit mutatott.
Ettől függetlenül csalhatnak.
Ez a 14,7V jónak tűnik, csak tudni kellene mennyit csal a műszer.
Igen!
Előtte azért mérd meg kíváncsiságból, hogy ott mennyi a feszültség, és az akksin mennyi a feszültség.
Meg befújkálhatod azt a csatlakozót kontakt tisztító sprayvel, aztán néhányszor szét és összedughatod, lehet, az is segít valamit.
Csak utána kösd össze az akksival a vezetéket!
Kötheted egyből is, csak kíváncsiságból el lehet vele szórakozni.
Sziasztok!

Köszi a tanácsot ElGato,elvittem az akksit egy szakboltba,ott ráraktunk egy tesztert,és a műszer kiírta,hogy hány százalékos,mennyi ampert,mennyi voltot tartalmaz az akksi magyar,illetve amerikai szabvány szerint.Az akksi elvileg tökéletes.
Megnéztem a fesz.szabályzót,a generátorról jön le három sárga zsinór,az befele megy a szabályzóba,és gondolom,ami kijön piros meg fekete vezeték,az meg a töltőfeszültség.
Karesz!
Ezt a kijövő vezetéket (fekete fehér) vitted direktbe az akksi negativ sarkára?