Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

...akarom írni akku regeneráló...
Red: Egy cellazárlatos aksit is fel lehet tölteni a névleges feszültségére.
Hogy hány volt az üresjárati feszültség az szinte mindegy.

Hogy tudd, hogy milyen állapotú az aksid meg kell mérned a töltési áramfelvételt.....és/vagy műterhelésen adott(például egyóra) idő alatti feszültség esés különbségét.
Ez így viszonyításnak jó is.

Vagy keresel egy ismerőst akinek van akku regenerátora, merthogy az úgyis kiírja.
Nagyon köszi,megbabrálom a vezetékeket,hátha sikerül.
A könyv szerint a töltésnek 13,5 és 15V között kell lenni, jó állapotú, feltöltött akksi esetén.

Nekem az volt, hogy 12,8V körül volt a töltésem.
Viszont ahogy a fesz.szab cstlakozót húzgáltam szét-össze a méricskéléskhez, már javult, tehát ott is volt érintkezési hiba, aztán tovább javult, amikor a fesz.szab negatív pólusát összekötöttem az akksi negatív pólusával. 14,7V körül van most.
Én közvetlenül a fesz.szabra kötöttem, nem a csatlakozója után.
Egy összeszorítós valamivel.
Az van, hogy sok kötés van a test vezetékenaz akksi és a fesz.szab között, és eltűnik kb. 1V, és csak a testen, a pozitívon nem.
A fesz.szabályzóról kötöttem egy 10cm-es vezetéket az akksi - pólusára, így jobb lett a töltésem. Nem került semmibe. Egyébként 14000körül van egy fesz.szab.

Szia Karesz!

Ezzel az áthidalással kapcsolatban érdeklődnék.Érdekes jelenség van a gépemen.
- A generátor három sárga zsinórja között mérhető a 80 V váltófeszültség 5000 fordulatszámon,tehát a generátor jó.(ezek gyári adatok)
- Az akku egy új Banner akku,ami az első berakáskor jó volt,és kb 500 km után lemerült.Töltöttünk rajta,veszi a töltést,műszerrel bemértük,egy óra töltés után 90 %-os volt. 12.9 V-ot mértem az akkuban,alapjáraton 13.4 V-ig is felment,majd a növekvő fordulatszám függvényében visszaesett 12.8 V-ig. (ez kb megint gyári adat)
- Mentem a feltöltött akksival kb 400 km-t,és megint nem inditja a motort.Az öninditót szétszedtük,átnéztük,megtakaritottuk,az oké.
Ha tudsz,légyszi segits!
Köszi


Talán én is a haladás útjára lépek...
Nekem már 10 perc a szintidőm.
Tényleg nagyon sok infó van róla.Átolvastam,köszönöm a segítséget!
Szia!

Hogy ne ismételjük magunkat, olvass vissza, nem kell sokat, a 137. oldaltól kezdjed a vége(erre) felé!
Sziasztok!
Első utcai motoromnak egy Hyosung GT 650R-et gondoltam.Mennyire megbízható és vannak-e problémái mint a kínai gépeknek?Vagy ez egy teljesen más kategória?
Hát majd összeszedem magam és fehívomm őket.
Nagy menet lesz lehet de majd felírok ide minden fejleményt, ha másért nem hát tanuságként.
Köszönöm!
Izzó cserélve.
Igaz hogy kb másfél órámba telt(+ 1 célszerszám gyártása) a kiszdés és a berakás
Egypár kicsi sárga emberke biztos cszuklott.
Ennél kisseb hellyet már nem is hagyhattak volna.
Hellósztok! Lenne egy újabb kérdésem. Mit szóltok a most kapható motorriasztókról? Megéri venni egy ilyet a motorra? Hogy akadályozzák meg ezek a rendszerek a motor lopást? Előre is köszi.
Kecskemét, Batthyány u. autós bolt. Van nekik egy dobbal.
És hol? Én pont ilyen 2mm átmérőjű bowdenbelet vadászom... 1,5-ös, 1-es van, 2-eset nem kaptam.
Bocs kiszúrta a szemem, azért nem láttam.
Azért elárulhatná valaki, hogy hol van a webáruház a hyo klubon...
Most vettem 5 méter bowdent 2-es vastagságút és 6 db diót. Egy darabig biztosan elég lesz.
Hehe egy 40éves bowden esetében ez előfordul :)
Gyorsjavítás csavaros dióval. Mindig a karnál szakad el a diótól kb 5 centire. Soha nem csúszik ki.
Sajnos ez így igaz. De egy jó bowden is elszakadhat, és el is szakad idővel. (tudnád Pannónián hány fék, és kuplungbowdent szaggattam :D Jobbanmondva jellemzően lecsúszott a dió. Túlságosan cibáltam őket :) )
Ehh és újra cserélted? VAn ép bowdenkülsőd? Vagy mindkét esetben csak behúztál egy új szálat? Be is forrasztottad? Vagy a gyorsjavítós módszerrel szerelted fel?
A kuplungbowden esetében olyat tudok elképzelni, hogy kereszteződés előtt behúzza a páciens a kuplungot, és elszakad a bowden.
Ha tapasztalatlan a páciens, és megíjed, akkor becsorog a kereszteződésbe, ahol szépen letarolhatják.

Csak típushiba volt ez is, mert sok elszakadt, a miénken pedig már vastagabb van.
Akkor ezért sípol a hátsó fék.