Kenj alá egy kis palma ragasztót, és nem fog forogni. Pláne, hogy lehet így levándorol. A Palmat meg ha cserélni akarod majd, kis erőlködéssel le tudod szedni.
hát azóta sok dolog történt hosszú de mégis egyszerű! és a válasz én nem tudok róla hogy hogy mondják a hyosungot de te hol hallotad így? valami köcsögösködő gondolom! na majd irok még vigyázni magatokra! sziasztok
Bocsesz, ezt valóban elfelejtettem. A moci ára 820.000 Ft. Műszaki vizsga érvényessége 2009.09.01. de ha nem sikerül eladni akkor is ennyi az ár, mert akkor le fogom vizsgáztatni.
Üdv Mindenkinek!
Azért regisztráltam ezen a fórumon, mert bízok benne, hogy több motoros olvassa, mint a használtautó.hu-t. Szóval van egy GT650R-es Hyosung-om, de sajna egészségügyi okok miatt el kell adnom. Légyszi, ha tud valaki vevőt, vagy esetleg kellhet valakinek akkor jelezzétek. Csatolok egy képet is.
Műszaki és egyéb adatok:
gy. év 2005; 650 ccm; 79 LE; minden gyári rajta, semmi sincs utólag megpiszkálva, nagyon jó állapotban van, 4500 km-rel. Én a 2. tulaj vagyok mert az 1.-től visszavette a bank.
E-mail címem: fester--@freemail.hu
Ha valakinek van ötlete, hogyan lehetne mihamarabb eladnom, akkor ezt is írjátok meg, de lehetőleg e-mail-ben, mert sajna nem sűrűn vagyok gép előtt. Komoly érdeklődés esetén adok telószámot is.
Előre is kösz mindenkinek.
tudom, hogy gyenge a váza, egy sima gomba felszereléséhez, de amit én kitaláltam, kitaláltunk, hogy fogunk egy csövet azt bedugjuk ott, ahol a képen is van, s a csőre hegesztünk két-két fület, akkora távolsággal amekkora a váz, s csavarral lesz meghúzva a két vége, így ha el is dől a motor nem egy oldalt lesz tartása, s nem tud a váz eldeformálódni, mivel a másik oldalon is lesz tartás, a cső végébe lesz hegesztve egy-egy anya, amibe a bukógombát bele lehet csavarni. Kicsit ilyen bilincselős megoldás.
Ez a terv egyenlőre, persze majd még lehet, hogy változni fog. De ezt találtuk "ideális megoldásnak" a váz "gyengesége" miatt.
Nehezebb volt feltenni, mint a gyárit levenni.
A váltókarnak van egy kis pereme, azon át kellett tolni.
kb 0,5mm-el nagyobb a furata, mint a gyárinak.
Le kellett vágni belőle egy darabot.
Holnap visszaviszem Nyíregyházára, hogy adjanak vissza 6 Ft-ot.
Persze én fogjam be, kedden vettem szivatógumit hozzá 200 Ft-ért, Mofakerbe 21 Ft. De hát kellett :D Pöst meg messze van.
Nincs Simsonom.
100Ft volt.
Hja, és ugye inkább ez kopjon, mint a csizmám :D
Régen írtál!
Azt olvastam az előbb, hogy Püspökladányban a Hyosungot fosungnak hívják. Igaz ez?
Üdv.
Azért regisztráltam ezen a fórumon, mert bízok benne, hogy több motoros olvassa, mint a használtautó.hu-t. Szóval van egy GT650R-es Hyosung-om, de sajna egészségügyi okok miatt el kell adnom. Légyszi, ha tud valaki vevőt, vagy esetleg kellhet valakinek akkor jelezzétek. Csatolok egy képet is.
Műszaki és egyéb adatok:
gy. év 2005; 650 ccm; 79 LE; minden gyári rajta, semmi sincs utólag megpiszkálva, nagyon jó állapotban van, 4500 km-rel. Én a 2. tulaj vagyok mert az 1.-től visszavette a bank.
E-mail címem: fester--@freemail.hu
Ha valakinek van ötlete, hogyan lehetne mihamarabb eladnom, akkor ezt is írjátok meg, de lehetőleg e-mail-ben, mert sajna nem sűrűn vagyok gép előtt. Komoly érdeklődés esetén adok telószámot is.
Előre is kösz mindenkinek.
Ez a terv egyenlőre, persze majd még lehet, hogy változni fog. De ezt találtuk "ideális megoldásnak" a váz "gyengesége" miatt.