Lehet egyáltatlán cserélni külön a búrát? Ha igen, a kluboldalon a srácok biztos tudnak neked hozatni.
Sajnos attól félek az ár ha van külön búra, akkor is elég borsos lesz. Ez egy ilyen vérszívó piac. (nem a srácokra értem, hanem az alkatrészkereskedelemre ! )
Dehogy lesz!
Sőőt tűelektróda, meg kevésbé fogyó elektróda jobb is lehet valamivel, vagy hosszabb távon, de a 100.000 km-es futásteljesítményt elhinni kár :D
Az is lehet, hogy kibír 2× annyit, mint a normál, csak ugye ott se látható, ha már elfárad. MAx annyi, hogy kerekebbek az elektródák, nő a hézag stb. Örökéletű nem lesz. Vagy legalábbis nem cél szerintem, mert ha lenne is teljesítményveszteség, és fogyasztásnövekedés biztos fellép egy idő után.
Csak mikor hirdetik 6-8 e Ft-ért, a normál meg 2500 na szerintem annyit nem ér.
Tuninggyertya? Elkeserítselek? Szerintem csak az eladónak jó:(
A véleményem az, hogy a gyári gyertye, megfelelő időnként cserélve. Igaz, én is szívesen kitolom 12 e -ig a gyertyacserét...
Sziasztok !
Segítséget szeretnék kérni ! Van egy GT 250 R mocim az első lámpabúrám elrepedt szeretném kicserélni de csak kompletten adják a lámlabúrával együtt Spiróék, mert máshogy nincs nekik. Az új ára az arany arával vetekszik. Ha valaki tud búrát vagy komletten lámpát kérlek benneteket segítsetek mert így nem tudom használni a gépek. Hálával köszönök minden segítséget.
ulviczkylaszlo1@t-online.hu
tel : 06/30/279-77-47
KÖSZÖNÖM !
Az a tippem, hogy az előző gazdája át fúvókázta, mert most elég sokat kap. A sportlégszűrőt beleteszem rögtön, de az a csoda gyertya nem tudom, mit fog érni neki.
Biztos, hogy szar hangja lesz...............
Arra számolj, hogy lehetséges, hogy át kell fúvókázni..+ levegő....és karbiszinkron... mindezek után lesz tökéletes a motorod a kidörrentővel.......................
Ja ha egy éve akkor jól van... Csak mert van itt fenn egy ugyanilyen motor aminek van tesztje írva és ahhoz az van odaírva hogy elég rendesen kinyírták, meg a henger el van repedve meg ilyenek... De ako nem ez lesz az szerencsére
Sajnos attól félek az ár ha van külön búra, akkor is elég borsos lesz. Ez egy ilyen vérszívó piac. (nem a srácokra értem, hanem az alkatrészkereskedelemre ! )
Sőőt tűelektróda, meg kevésbé fogyó elektróda jobb is lehet valamivel, vagy hosszabb távon, de a 100.000 km-es futásteljesítményt elhinni kár :D
Az is lehet, hogy kibír 2× annyit, mint a normál, csak ugye ott se látható, ha már elfárad. MAx annyi, hogy kerekebbek az elektródák, nő a hézag stb. Örökéletű nem lesz. Vagy legalábbis nem cél szerintem, mert ha lenne is teljesítményveszteség, és fogyasztásnövekedés biztos fellép egy idő után.
Csak mikor hirdetik 6-8 e Ft-ért, a normál meg 2500 na szerintem annyit nem ér.
A véleményem az, hogy a gyári gyertye, megfelelő időnként cserélve. Igaz, én is szívesen kitolom 12 e -ig a gyertyacserét...
Segítséget szeretnék kérni ! Van egy GT 250 R mocim az első lámpabúrám elrepedt szeretném kicserélni de csak kompletten adják a lámlabúrával együtt Spiróék, mert máshogy nincs nekik. Az új ára az arany arával vetekszik. Ha valaki tud búrát vagy komletten lámpát kérlek benneteket segítsetek mert így nem tudom használni a gépek. Hálával köszönök minden segítséget.
ulviczkylaszlo1@t-online.hu
tel : 06/30/279-77-47
KÖSZÖNÖM !
Arra számolj, hogy lehetséges, hogy át kell fúvókázni..+ levegő....és karbiszinkron... mindezek után lesz tökéletes a motorod a kidörrentővel.......................