Én a helyedbe csak feketevázasat vennék, azaz 2005 utánit! Sajnos szürkevázas esetében nem lehet laikusként megállapítani, hogy valóban az újabbfajta hengerfejes, vagy sem ileltve valóban cseréltek hengerfejet, vagy sem. Hameg beüt a krach, akkor több 100 e Ft-os javítás néz ki. Sajnos az oylan motorok, mint Mike-é ritkák, mint a fehér holló, és szeretnek minden később forgalomba helyzett motort 2006-osként hirdetni.
Szóval fekete vázas. De ne ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/3267135_hyosung_gt_2006
Ugyanis ez szürkevázas, hiszen 2005-ös, átfestették nemcsak az idomokat, hanem a vázat is! Keményet kaphatott szegény motor....
Inkább ezt. http://www.hasznaltauto.hu/3078271_hyosung_uj_2007 ez az enyém után kb 1 évet állt a kereskedésbe, ha ez az, amire gondolok. Ugyanis egy pont ilyen került akkor a Kanizsai boltba. Ha arról van szó, akkor 2008-ban vették újonan, viszont akkor a műszakinak 2011-ig, de inkább 2012-ig érvényesnek kell lenni. (a leírásba nem ez szerepel, de leht nem nézte megy a tulaj.)
Persze ezek mind csutkakormányosak.
Vagy Batkáé: http://www.hasznaltauto.hu/3158690_hyosung_gt650n_2007 ő forumon is szokott lenni, tudtommal ez az ő motorja, biztos hogy jó vásárt csinálsz vele, és analóg a műszerfala.
Egyébként az N-es analóg műszerfal szerintem nem cserélhető a digitálissal. A benzinszintjelzés vezetékelése más, a km meghajtás az analógnál spirálos, a digitnél digitális, bár a hajtáscsere lehet, hogy ezt megoldja. De igen sok macera, és igen sokba kerülhet.
2006-os modellévtől már más hengerfej és szelepek vannak a motorban, mert azelőtt hajlamosak voltak a törésre.
2006-tól a váz fekete színű, de vannak kivtelek.
A Mike motorja is szürke vázas, de már az új hengerfej van rajta.
A szelepszakadások általában 8-12000km között következtek be.
A szervíz könyvbe azt írják be, hogy kobak csere. Arra is kérdezz rá, hogy mindkét hengerfejet cserélté-e vagy csak az egyiket, mindkettöt cserélni kellett volna, de a forgalmazó csak az első hengernél cserélte.
Fene tudja.
Az SH még bejáratós, de szürke vázas.
Mondjuk, ha olyan szürke vázas, mint a Mike motorja, akkor jó.
A fekete vázas Naked meg már 11000km.
A gumi mindkettőn a gyári még.
Rá kell kérdezni a szürke vázasnak a szelepeire. Ha már a módosított, akkor jó.
Csáóó!
Ez a digitális műszerfallal ellátott 650-es:
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/11102/hyos
ung-comet-gt-650
Ez pedig az analóg műszerfallal ellátott motor:
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/28276/hyosu
ng-comet-gt-650
Nem tudok dönteni melyik lenne jobb.
Az egyiknek a műszerfala tetszik a másiknak meg a külseje :)
Mit szóltok a két motorhoz és az árához?
Nem vagyok teljesen képben.
Naked csak kerek lámpával készül.
Ha digitális órája van, és nem kerek a lámpája, akkor az nem Naked, hanem S, vagy SH, vagy R lepucolva. Az SH-nak és a Nakednek van csőkormánya, a többinek nem. Gyárilag.
A Digitális műszerfalban van valami motorvezérlő elektronika, ha jól tudom. Ezért, ha kicseréled, akkor az utódjáról gondoskodnod kell.
A sebességmérő nem tudom, honnan veszi a jelet, a Naked az régimódian az első kerékről spirállal.
Nekem alapvetően az analóg műszerek tetszenek, de valamiért tetszik az új Naked műszerfala is.
Nézd meg a videót: Naked 2009
Nekem 650-es gtr-em van a digitális műszarfalas... Nekem is mindig az analóg műszerek tetszettek régen de mióta ez van megváltozott az álláspontom. Szerintem teljesen jó nekem ez tetszik
Csáó! Köszönöm a kimerítő választ. Rendes vagy hogy megadtad a régi írásodhoz az elérhetőséget.
Amúgy még nincs motorom most szeretnék venni egy Gt650-es Naked motort. Azelőt egy Honda VTR 1000-sel szaladgáltam. De nem tudom eldönteni melyiket vásároljam meg a kétfajta Naked motor közül.
Az egyik 2007-es gyártás de a sebességmérő óra digitális és szerintem az nagyon csúnya, viszont a motor külseje nagyon bejön. A másik Naked 650-esnek mindkét órája analóg. Ez az aminek kerek lámpája van és nem annyira jön be a külseje mint az előzőnek, de a műszarfala nagyon szép. A kereklámpás 2006-os kiadás.
Lehet olyat csinálni szerintetek hogy vásárolni egy ilyen analóg műszerfalat és kicserélni a digitális műszerfal helyett?
Mi a véleményetek a két motorról, mint külső mint műszerfalról?
Üdv
Írtam ebben a témában egy hozzászólást. A hozzászólás száma 2561
, jelenleg a 103.oldalon található. Öregember is írt ugyanott, a 2558 számút.
Annyit tennék hozzá, hogy már 41700km van a gépben, és azóta volt egy fékbetétcsere Bendixre, ez 11000 pénz volt.
A fesz.szabályzóról kötöttem egy 10cm-es vezetéket az akksi - pólusára, így jobb lett a töltésem. Nem került semmibe. Egyébként 14000körül van egy fesz.szab.
Úgy néz ki, hogy már nem húzhatom tovább az akksi cseréjét, ez 8-14000Ft.
Már több, mint 2,5 éves, és nem tett jót neki szerintem a tavalyi fesz.szab behalás. Ugyanis nincs töltésjelző a motoron, gondolom így 500Ft-al olcsóbban jön ki a motor a gyárnak.
Regisztrálj be a http://www.hyo-klub.extra.hu oldalra, ott van egy Hyoparts Webáruház, ott megnézheted az alkatrész árakat. A fórumra külön regisztrálni kell.
Már van ilyen motorod, vagy csak érdeklődöl?
Mert ha újat veszel, az már injektoros, használtból pedig szintén nem mindegy, hogy mikori.
Érdeklődnék azoktól a fórumozókról akiknek Hyosung 650 Gt Naked motorjuk van hogy mik azok a hibák amik megjelennek egy ilyen gépen és hány kilométer után? Valaki tudja is hogy menyibe fájnak a pótalkatrészek? :) Előre is köszönöm a válaszokat.
Elég érdekes dolog történt ma a motorommal. Lemerült az aksim, feltettem tölteni, ezután vettem észre a km számlálót, hogy a megtett km elött ott egy 2es, így a Hyosungomban 215087 km van . Így szerintem nekem van a Hyomban a legtöbb kilóméter.
Öregember Siófok környékén nem voltál mostanában? Láttam egy fekete N-es Hyot itt széplakon, bár csak rövid időre, de pont olyan nyitott kipuff nézett rám, mint a tied.
El íjesztettünk?