Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Na, mi zu?
El íjesztettünk?
Én a helyedbe csak feketevázasat vennék, azaz 2005 utánit! Sajnos szürkevázas esetében nem lehet laikusként megállapítani, hogy valóban az újabbfajta hengerfejes, vagy sem ileltve valóban cseréltek hengerfejet, vagy sem. Hameg beüt a krach, akkor több 100 e Ft-os javítás néz ki. Sajnos az oylan motorok, mint Mike-é ritkák, mint a fehér holló, és szeretnek minden később forgalomba helyzett motort 2006-osként hirdetni.

Szóval fekete vázas. De ne ezt:
http://www.hasznaltauto.hu/3267135_hyosung_gt_2006

Ugyanis ez szürkevázas, hiszen 2005-ös, átfestették nemcsak az idomokat, hanem a vázat is! Keményet kaphatott szegény motor....
Inkább ezt. http://www.hasznaltauto.hu/3078271_hyosung_uj_2007 ez az enyém után kb 1 évet állt a kereskedésbe, ha ez az, amire gondolok. Ugyanis egy pont ilyen került akkor a Kanizsai boltba. Ha arról van szó, akkor 2008-ban vették újonan, viszont akkor a műszakinak 2011-ig, de inkább 2012-ig érvényesnek kell lenni. (a leírásba nem ez szerepel, de leht nem nézte megy a tulaj.)
Persze ezek mind csutkakormányosak.
Vagy Batkáé: http://www.hasznaltauto.hu/3158690_hyosung_gt650n_2007 ő forumon is szokott lenni, tudtommal ez az ő motorja, biztos hogy jó vásárt csinálsz vele, és analóg a műszerfala.
Egyébként az N-es analóg műszerfal szerintem nem cserélhető a digitálissal. A benzinszintjelzés vezetékelése más, a km meghajtás az analógnál spirálos, a digitnél digitális, bár a hajtáscsere lehet, hogy ezt megoldja. De igen sok macera, és igen sokba kerülhet.
2006-os modellévtől már más hengerfej és szelepek vannak a motorban, mert azelőtt hajlamosak voltak a törésre.
2006-tól a váz fekete színű, de vannak kivtelek.
A Mike motorja is szürke vázas, de már az új hengerfej van rajta.
A szelepszakadások általában 8-12000km között következtek be.
A szervíz könyvbe azt írják be, hogy kobak csere. Arra is kérdezz rá, hogy mindkét hengerfejet cserélté-e vagy csak az egyiket, mindkettöt cserélni kellett volna, de a forgalmazó csak az első hengernél cserélte.
Mit jelent pontosan hogy módosítottak a szelepek a szürke vázas mocinál? Csak hogy megtudjam kérdezni az eladótól. Előre is köszi
Fene tudja.
Az SH még bejáratós, de szürke vázas.
Mondjuk, ha olyan szürke vázas, mint a Mike motorja, akkor jó.
A fekete vázas Naked meg már 11000km.
A gumi mindkettőn a gyári még.

Rá kell kérdezni a szürke vázasnak a szelepeire. Ha már a módosított, akkor jó.
Csáóó!
Ez a digitális műszerfallal ellátott 650-es:
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/11102/hyos
ung-comet-gt-650
Ez pedig az analóg műszerfallal ellátott motor:
http://hasznaltmotorok.hu/hirdetesek/28276/hyosu
ng-comet-gt-650
Nem tudok dönteni melyik lenne jobb.
Az egyiknek a műszerfala tetszik a másiknak meg a külseje :)
Mit szóltok a két motorhoz és az árához?
Nem vagyok teljesen képben.
Naked csak kerek lámpával készül.
Ha digitális órája van, és nem kerek a lámpája, akkor az nem Naked, hanem S, vagy SH, vagy R lepucolva. Az SH-nak és a Nakednek van csőkormánya, a többinek nem. Gyárilag.
A Digitális műszerfalban van valami motorvezérlő elektronika, ha jól tudom. Ezért, ha kicseréled, akkor az utódjáról gondoskodnod kell.
A sebességmérő nem tudom, honnan veszi a jelet, a Naked az régimódian az első kerékről spirállal.
Nekem alapvetően az analóg műszerek tetszenek, de valamiért tetszik az új Naked műszerfala is.
Nézd meg a videót:
Naked 2009
Nekem 650-es gtr-em van a digitális műszarfalas... Nekem is mindig az analóg műszerek tetszettek régen de mióta ez van megváltozott az álláspontom. Szerintem teljesen jó nekem ez tetszik
Csáó! Köszönöm a kimerítő választ. Rendes vagy hogy megadtad a régi írásodhoz az elérhetőséget.
Amúgy még nincs motorom most szeretnék venni egy Gt650-es Naked motort. Azelőt egy Honda VTR 1000-sel szaladgáltam. De nem tudom eldönteni melyiket vásároljam meg a kétfajta Naked motor közül.
Az egyik 2007-es gyártás de a sebességmérő óra digitális és szerintem az nagyon csúnya, viszont a motor külseje nagyon bejön. A másik Naked 650-esnek mindkét órája analóg. Ez az aminek kerek lámpája van és nem annyira jön be a külseje mint az előzőnek, de a műszarfala nagyon szép. A kereklámpás 2006-os kiadás.
Lehet olyat csinálni szerintetek hogy vásárolni egy ilyen analóg műszerfalat és kicserélni a digitális műszerfal helyett?
Mi a véleményetek a két motorról, mint külső mint műszerfalról?
Üdv
Szia!

Írtam ebben a témában egy hozzászólást. A hozzászólás száma 2561
, jelenleg a 103.oldalon található. Öregember is írt ugyanott, a 2558 számút.

Annyit tennék hozzá, hogy már 41700km van a gépben, és azóta volt egy fékbetétcsere Bendixre, ez 11000 pénz volt.

A fesz.szabályzóról kötöttem egy 10cm-es vezetéket az akksi - pólusára, így jobb lett a töltésem. Nem került semmibe. Egyébként 14000körül van egy fesz.szab.

Úgy néz ki, hogy már nem húzhatom tovább az akksi cseréjét, ez 8-14000Ft.
Már több, mint 2,5 éves, és nem tett jót neki szerintem a tavalyi fesz.szab behalás. Ugyanis nincs töltésjelző a motoron, gondolom így 500Ft-al olcsóbban jön ki a motor a gyárnak.

Regisztrálj be a http://www.hyo-klub.extra.hu oldalra, ott van egy Hyoparts Webáruház, ott megnézheted az alkatrész árakat. A fórumra külön regisztrálni kell.

Már van ilyen motorod, vagy csak érdeklődöl?
Mert ha újat veszel, az már injektoros, használtból pedig szintén nem mindegy, hogy mikori.

Ha valami kérdés van, írjál nyugodtan!


Üdv.
Karesz
Érdeklődnék azoktól a fórumozókról akiknek Hyosung 650 Gt Naked motorjuk van hogy mik azok a hibák amik megjelennek egy ilyen gépen és hány kilométer után? Valaki tudja is hogy menyibe fájnak a pótalkatrészek? :) Előre is köszönöm a válaszokat.
elég jól mutatja a szintet, az utolsó piros lednél még van benne elméletben 3 liter, s nincs rajta benzin csap
mutatja a szintet, nagyjából hasonlóan a valósághoz. Nincs rajta tudomásom szerint benzincsap
lécci vki mondja már meg a hyosung gt250r mutatja az üzamanyagszintet? éshogy használatkor kikell nyitni a benzincsapot?
A fórumba írj be a javítási témakörökbe. De ezt a fórumot is olvassa.
Vagy keresd a klub oldalon: www.hyo-klub.extra.hu
Trakee ha olvassa tud majd neked segíteni azt hiszem vele is ilyesmi történt egy alkatrészt kellett cserélni vagy rendesen beforrasztani a műszerben.
Elég érdekes dolog történt ma a motorommal. Lemerült az aksim, feltettem tölteni, ezután vettem észre a km számlálót, hogy a megtett km elött ott egy 2es, így a Hyosungomban 215087 km van . Így szerintem nekem van a Hyomban a legtöbb kilóméter.
Nem jártam arra..........................., de a 4 napos ünnepen Révfülöpön leszek... motorral.
650-eshez komplett hátsófék lábtartóval, pedállal együtt, munkahenger, féknereg.....eladó
Öregember Siófok környékén nem voltál mostanában? Láttam egy fekete N-es Hyot itt széplakon, bár csak rövid időre, de pont olyan nyitott kipuff nézett rám, mint a tied.
Én is elkezdem gyűjteni ha mehetek/tünk?
Igen.. 1 éve volt................

Lesz még menet oda .... de csak jövőre...........1 hetes túrában gondolkozok............... a lóvét már rakom félre.....
Öreg, most jó lenne ott lenni, ahol tavaly ilyenkor voltunk!