Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Hát szerintem valamit elnézhettél... Ha az áttétel nem változott akkor az lehetetlen.
De most 142. Magam sem hiszem.
Jah a 6ezer az 132
Nem cseréltem semmi mást, csak gyertyát, szűrőt és dobot.
Hétvégén visszateszem a gyári dobot és újra megnézem, de a régi dobbal 6000-nél 132 km/h volt.
Én sem értem, hiszen a dob max. teljesítményben jelentkezhet.
meg rakhatott rá más gumit is. nemtom lehetséges-e ekkroa különbség, de..
nemlehet hogy láncszetet cseréltél?
nem.


hacsak nem változtattál áttételt
Egy kérdés. Az létezhet, hogy most ugyanazon a fordulatszámon kb. 8-10 km/h-val többet megy?
6000-nél 142.
Egyébként nagyon szép a hangja a hangtompítóval, anélkül meg nem is tudom elmesélni, milyen gyönyörű.
Jó reggelt mindenkinek, bekerült a motorba minden cucc. Amikor feltettem a sportdobot, mentem egy kört. Alacsony fordulaton torpant.
Betettem a sportlégszűrőt és megszünt a torpanás. A gyertya is bent van, arról most csak annyit tudok nyilatkozni, hogy indul vele a motor.
Karesz én nem tudom elképzelni, hogy önmagában a gyertya érezhető különbséget jelentene! Mert gondoljuk csak végig. Mit is mutat ez az új kialakítás. Más anyagból van a középelektróda, ráadásul keményebb, így valószínűleg kevésbé fog elfogyni, mint a normál, és sokkal tovább marad sarkos, ami önmagában jobb szikrát ad. Ráadásul a vékony középelektróda ezt tetézi. A keményebb anyag miatt pedig lehet hosszabb picivel az élettartama, de hogy mennyivel, az csak tipp. Merthát a normál gyertyát is, ha nem cseréled ki, vélhetően nagyon hosszú ideig, akár 40-50-60 e km-ig gond nélkül fog üzemelni. Más kérdés, hogy már nem az igazi, nem gyújt úgy.
Ezek után ez az iridiumos is tuti kibír annyit, csak már nem úgy muzsikál. De azt nem fogod észrevenni.

Ezek a vélemények. Most egy szervíz után, olaj, olajszűrő, gyertyák, szinkron, -amit szokás szertyacserekor- kisimul a motor járársa, meg egyenletesebb lesz, az nem mondanám, hogy a gyertya érdeme.

Ettől függetlenül jó áron persze érdemes, de többet fizetni érte szerintem nem.
az lesz, csak keresnem kell kecsón normális szerelőt, mert nem igen ismerek olyat legszívesebben Kanyarra bíznám, de nem igen tudom most megoldani az utat hozzá!

Viszont én inkább a láncra gondolok, hiszen hajtva volt a gép, mikor jelenkezet ez az egész, ezenkívül ami még esetleg közre játszhatott, hogy olajam is kevés volt benne, most töltöttem újra, hiszen ez volt az első amit megnéztem, ami fura, mert utoljára kb 3 hete néztem, s akkor még meg volt a szint.
Bocs, úgy látom a 250-es gépen nincs ilyen takarólemez.
Ha a hengerből jön, akkor csapágy is lehet.
250-esek talán hajlamosak rá.
De nem akarlak rémisztgetni, vidd el hamar a szerelőhöz!
hát mindent végignéztem, s sajnos a hengerből jön a zaj, s a lánc környékétől csattog, ciripel, csővel lehallgatva is
Na, így remélem jó lesz, le kellett rövidíteni a linket.

link
Úgy látom pár embernek bejött ez a gyertya.
Olvasd az értékeléseket.
http://www.motorcycle-supersto..." target="_blank">link

Lehet, hogy megérné megvenni, és mondjuk 24000km után cserélni.
köszi, pont most találtam meg én is ezt a kézikönyvet, és lapozgatom.

hát a hengerből jön a zörgés az a baj, a kipufogó takarólemezt, azt hol keressem?
Vaterán 2450Ft-ért van, ilyen. Iridiumos.
Ez a szöveg van mellékelve hozzá:
NGK Iridium gyertya 60000 km futásteljesítménye és egyedülálló technológiai kialakítása miatt elfelejtheti a gyertyacserét!A 0,6 mm iridium center electroda mindig a maximális szikrát biztosítja.Kivállóan alkalmas normál,sport és extrém használat mellett is.Használatával üzemanyagot takaríthat meg és megnő motorja rugalmassága és teljesítménye is.A készlet erejéig eladó!Kérem a gyártó weboldalán is ellenőrizze,hogy az Ön motorjába megfelelő-e a gyertya!www.ngkpartfinder.co.uk/motorb... Postaköltség 500 Ft.
Vatera, gyertya

Sőt, most látom, hogy a teszveszen 2000Ft-ért van Budapesti , személyes átvétellel is.

De hivatalos helyeken is 5-6000Ft között mozog.
Igen, az a vezérműlánc feszítő.
27000km-nél elvileg sem a láncnak, sem a feszítőnek nem lehet baja.
Ha nem értesz hozzá, szerintem ne piszkáld!
Nem lehet, hogy a kipufogó takarólemeze zörög?
Az is megtud viccelni.
köszi a segítséget, viszont ma leszedtem a henger tetejét, hogy belenézzek kicsit, s mivel mindenhol azt írták, hogy ennyi kmnél, még nem szabadna, hogy a szelepeknek baja legyen, s a leszedés után láttam, hogy mi hol van, inkább a vezérműláncra tippelek, mivel azon az oldalon van a kerepelés, s nagyobb fordulaton kevésbé, na már most a hengerből jön ki vmi, ami fogalmam sincs, hogy mi, hyo klub fórumra is írtam, oda raktam fel képet is, s várom hogy hátha vki tud segíteni nekem
Szerintem nem lesz rá külön búra, mert amikor a xenont raktam bele levettem a fejidomot, hogy hozzá férjek a lámpához, de nem jöttem rá hogyan lehetne szétszedni, mert teljesen egyben van, se csavarozást se füleket nem találtam amiről le lehetne pattintani, de ha találsz valamilyen megoldást azt majd oszd meg velünk
Nem szívesen adom meg a szerelő elérhetőségét, mert nem voltak vele jó tapasztalataim.... Szerintem kérdezd meg a Suzuki-nál a Mária krt. sarkán, de nekem 27000-nél is a gyári értéken voltak.
Pettya!

hova vitted a hyot szelephézag ellenőrzésre?

tudnál ide egy e-mailt dobni a válasszal janesz87@hotmail.com

köszi!
NGK CR8EIX 4218 a típusa.
Ha új gyertya, akkor semmiképpen sem!

Amúgy milyen típus? NGK CR 8 IEX vagy valami hasonló a kódja?