Kanyar mester sem ajánlotta a bukógombát, mivel alul a váz alsó ívében lévő blokfelfogatásnál kell felszerelni, és így töri a blokkot esésnél. Te hova gondoltad a gombát?
Az elöző tulaj is húzta a lábát,nekem is elkopott a váltókargumi,nekem sem adott a spiro,nekem is kéne gumi
Az én váltókar gumim is erősen kopik.
De már kiagyaltam a megoldást:Sok szép eloxált alu váltókart kapni kulturált áron...kicserélem olyanra az egészet.....persze csak akkor ha gázos lesz a helyzet.
na ma meg is kaptam a kuplungkart, tegnap rendeltem, nagyon gyors volt, s levélbe jött, így 1300 ft volt, nagyon boldog vagyok
a váltót megoldottuk, fúrtunk bele lukat, vágtunk bele menetet, s egy csavart tettünk bele, amire a gumit ráhúztuk, s két anyával rá kontráztuk, szval így egy fillérbe nem került....
Tudom, hogy a bukógomba ha bele akad vmibe, több kárt okozz, de ha már eldölök vele, akkor is véd, s úgy rögzítjük fel, hogy nem fog még a váz se megfúrva, majd rakok fel képeket.
Én a bukógombának nagyon ellene vagyok, sokszor leírtam miért!
Egyébként a váltókarhoz: voltam a spirrónál pár hónapja, mondom kéne pár apróság, köztük aa váltógumi. Azt mondja nekem a csóka, csak váltókarral együtt tud adni! Mondom kösz. Ugyanis sajnos én eléggé elkoptattam, valószínűleg oldalra csúsztatom le a lában róla, és kopik. Már fordítottam, mindkét vége úgy fest, mint egy azok a régi reszelők, amik ilyen háromszög keresztmetszetűek voltak, és a végét élesre, hegyesre köszörülték :D Simsonét meg nem akarom rátenni.
Egyébként a kart aluhegesztő meg tudja hegeszteni, visszaköszörülve nem is látszik! És 1-2 e Ft
aha, felhívtam, aztán megkérdeztem van-e, azt mondta megnézi s elkérte a számomat, s visszahívott, utánvétellel jön, persze a posta költséget nem számoltam bele, úgy nekem is lesz vagy 3E ft, de ez van, vidéki vok
Váltókarom is letört, de az kap egy fúrást, aztán menetet bele, s egy akkora csavart, amire ráteszem a váltó"gumit" s így nem kell érte 11E Ft-ot fizetnem, meg persze majd a burkolat műanyagozása, meg festése lesz húzósabb, ki is találtam kap majd a GTR egy bukógombát is, már a módszer, s a helye is ki van találva
Házi megoldás lesz
Háát kromofág :D Esetleg fényezőtől érdemes megkérdezni. Persze csak jelentős különbség esetén állj neki, mert lehet, hogy a porfesték igen maradni akar, és az is, hogy utána polítrozni kell az alut, mert nem fényes!
Sajnos az az 1600 Ft már a múlté. Nem ilyen kedvezőek az árak. Én 7 e Ft körül láttam fékkart, igaz állítható. A kuplungot asszm 3-4 e között, csak már nem emlékszem hol.
Egyébként szerintem a feketéről lemaratva a festéket szép aluminiumot kapsz, mint a gyári alu.
apropó, tanulság, neki álltunk törni itthon az agyunkat, hogy kéne bukógombát csinálni, na ki is találtunk vmit, majd ha kész lesz dobok fel képeket, meg a klub oldalán is beszámolok belőle
külföldi oldalon láttam, hogy két fajta van, már csak azt kell kinyomozni nekem melyik, annyit tudok, hogy fekete, ami érdekes, mert a fékkarom meg ezüst
azóta találtam már egy árlistát, meg olvasgattam neten ohgy 1600 ft.
felhívtam kecsói hyosungot, de sajna nem foglalkozik már ezzel a motorral, inkább már sak a kewaay robogókkal, nagy kár
Üdv Janesz!
Kompatibilitásról nem tudok mondani semmit, de pár hónapja nekem is kellett.
kb 4rugó a gyári, de vigyázz mert 2 féle van. Az én N verziómhoz a "Z"alakú kellett, létezik egy szög egyenes szerintem az való az "R" hez.
Láttam 650 -es állíthatót is ami kb stimmelt bele, de úgy tünt (nekem) mintha a kapcsoló szemölcs más helyen lenne rajta.
szevasztok.gt 650 es utcai modellemen azzal a problémával jelentkezem h 140 környékén elkezd a motor jobbra-balra járni alattam ami elég zavaró és sztem veszélyes is ekkora sebességen,pedig van rajta kormánylengésccsillapitó is,haver szerint túl puhára van állitva az eleje.mennyire igaz ez valamint tudnátok nekem segiteni ebben,mer elég fura h ezt csinálja?köszi
Az elöző tulaj is húzta a lábát,nekem is elkopott a váltókargumi,nekem sem adott a spiro,nekem is kéne gumi