Hozzászóláshoz be kell jelentkezned

Zol:Én szeretek esőben motorozni.
(nopersze csak a megfelelő öltözékben...a hirtelen jött ázom-fázomot én sem komálom)
Az a muris hogy úgy megyek ahogy szoktam, viszont a forgalom körülöttem belassul....így olyan mintha százezerrel vágtáznék

Apropó eső!
A 250-emnek ha kól megázik akkor megemelkedik az alapjárata....ma akár 3000-ig is....Valaki valami hasonló tapasztalat ?
Nah engem is elért a vég... Úgy eláztam mint atom... Hihetetlen és a legidegesítőbb hogy az utolsó 3-4km-en kapott el az eső de nem akárhogy esett...
Az a része megegyezik.
Megnézted az R-eden :D hihi
Ehh én is így vagyok! Egyrészt nem szeretek csúszkálni, másrészt a mocskot vakarni, mikor rásül a blokkra. De tegnap azért jól eláztam. szegény motor meg most koszosan pihen a pincében. Hétvégén le kell mosnom.
Basszus meg tök szar, mikor tegnap is, előznék, olyan 80-90 finoman gáz, kipörög a hátsó kerék, és csóválja a seggét. Szóval én úúútálom az esőben motorozást!
Neem azért még talán akkor is beindulna csak nekem az élvezeti értékét a motorozásnak jelentősen rontja a csapadék, oly annyira hogy esőbe nem is vagyok hajlandó motorozni... A másik meg hogy utálom kivakarni az eső utáni mocsokból a motort
Miért, a tiéd nem működik esőben?
Hihetetlen ez az időjárás... Két hete már nem ültem motoron pedig nyár van állítólag
Nincs mit.
Köszi szépen!
Csak a háttér.
Sziasztok!

Szeretnék segítséget kérni tőletek!

Valaki nézze már meg a 650-es GTR -jén,hogy a fordulatszám mutató meg van-e külön világítva,vagy csak a háttér?
tehát magyarán sötétben virít-e a mutató vagy csak annyi,h világít a háttér oszt slussz.

Köszi!
Micsoda összevissza időjárás van.....de legalább kipróbálhattam az esőruhámat...jelentem jól működik!
Dehogynem, csak izgultál volna, hogy jó-e a nyomaték.
Ez a szerelés a fórum nélkül soha nem jött volna össze.
Helyes!
Azért ez a számolásos vezérlés állítás nem semmi.
Szerintem tökéletes . Megint össze lett terelve a ménes.
Na mizu?
Jó lett a paripa?
szia köszi megnézem.üdv
köszi a választ !
A szelephézagok jók voltak szerencsére. A könyv szerint lett összerakva a vezérlés, csak a feszítő az elején megszívatott, mert amikor feszíted, fordít rajta egy picit és ezt nem számoltuk bele.
A karbikkal vigyázz, mert tisztítás után szinkronizálni kell, ahhoz meg teszter, ha nincs édesapádnak, valakinek, akkor macera.

Amúgy a szelepállításra beszéld csak rá édesapád, van egy táblázat a könyv végébe, hogy milyen szelephézagot mértél, milyen lapka van benn, akkor milyen kell helyette. Nagyvason 360 Ft a lapka, bár nem biztos, hogy jó a Hyoba, meg kell mérni, ami benn van. Ha megmár úgyis kiszedte a hengerfejleszedéshez a vezérműtengelyeket, akkor biztos nincs más gond :)
Egyébként a vezérlést nem a könyv szerint raktátok össze? Akkor nem árt lecsekkolni, nehogy 1 foggal odébb legyen, ami esetleg fel sem tűnik... Pláne ha úgyis szelephézagot kell állítani :D

Egyébként amit Karesz adott, az nekem kinyomtatva figyel a polcon :D Jó dolog ha valamit tud az ember hogy jön szét, mielőtt nekilát :D
Örülök, hogy örülsz!
Sör helyett jó lessz egy finom fagyi is.

Én még a régi Hyosung klub fórumról töltöttem le, ha jól emlékszem.
A jelenlegi klub fórum: http://hyo-klub.extra.hu
Erről meg lehet nyitni a régit is, de a réginek csak a fórumja maradt meg, a többi tartalma elveszett. Megette a Spirró.