7liter? Az rengeteg... Az enyém 3,8-4,1 között mozog... Múltkor tesómmal ausztriába szerpentineztünk meg utána itt Magyarországon motoroztunk (130-140km/h) erre jött ki 4,3L. Szóval én nem szólhatok a fogyasztásra
Egyébként én is szelephangra gondoltam, amikor elvittem szelephézag állításra, de nem az volt, hanem a kuplung rugók adják a hangot. Másnak orvosolták karbi szinkronnal ezt a dolgot, nekem nem sikerült akkor. Azóta még nem nézettem.
Versenypályán reális.
4-5,5 között mozog nekem, de az 5,5 már dúrva érték!
Az országkerülő túrán 4,43 liter lett az átlagfogyasztásom, 2163km-es távon.
Az egyik szakaszon kerek 5 liter lett az átlagom, ebben volt 130 bőven, meg lakott terület is sok.
Nekem most 26000 van benne és mintha nagyobb lenne a szelephangja, de a szerelő szerint is állítani kell. Délután kiderül, hogy mit talált, de majd beszámolok. Egyébként reális a 7 literes fogyasztás, vagy érdemes egy karbiszinkront is beiktatni?
De viszont mögötted a 650esen a kolega azért hogy is mondjam jobb bőrben van mint te mégis mintha feljebb lenne az eleje... Legalábbis a telón úgy néz ki
4-5,5 között mozog nekem, de az 5,5 már dúrva érték!
Az országkerülő túrán 4,43 liter lett az átlagfogyasztásom, 2163km-es távon.
Az egyik szakaszon kerek 5 liter lett az átlagom, ebben volt 130 bőven, meg lakott terület is sok.
Elég nagy, de ezt írja a könyv.
Nekem 29000km-nél nézték Kanyar mesterék, és azt mondták, hogy gyári értéken van.
Elég nagy határ van megadva......
Szívó: 0,1 ~ 0,2mm
Kipufogó: 0,2 ~ 0,3mm
Itt fent!
Szeretnék érdeklődni hogy nincs-e valakinek eladó viszonylag olcsóbb hyosung gt 250 r-je? Szivesen vennék eggyet
de most már kíváncsi lettem, keresek egy 650-est és megmérem