Azthiszem ezzel megtaláltuk neked az ideális gépet!
Tekintettel, hogy már nem Caláé, biztos vagyok benn, ha lenne is hibája, megmondta volna. Egy láncszett ~30 e rá, meg lealkudod 700 ra,, max 720 -ra, és boldogan motorozol vele!
Így van, beszámították. Végig egy szerelőhöz volt hordva, mindenből a legjobb minőségűt kapta. Aki ismeri a MAD -es srácot itt nyíregyen, az tudja aranykeze van. Gumik gyakorlatilag újak rajta, legközelebbi dolog ami cserés lesz majd az lánc+lánckerék. Új és garos az akksi is (Banner), valamint a hengerfejcserénél a gumi szívócsonkok is cserélve lettek. Még csak álló helyzetben sem dőlt el sosem a gép.
No látod, az R előző tulaja meg is van, jól leimformálhatod, ahogy látom, kereskedőnél van, ergo Cala gondolom beszámíttattad, azaz már nem kell fényezned se :)
A hengerfejek cserélve, ez a legfontosabb! Onnantól a szürkevázassal se nagyon lehet gond, csak olaj, víz legyen benn! És időbe szervizelni!
talán ez?: (a srác a hyo-klub oldalon hírdeti. épp most raka fel nemrég)
Sziasztok!
Eladom 2006-os évjáratú, 2007-es üzembe helyezésű, teljesen sérülésmentes, sárga-fekete Hyosung GT 650 Naked motoromat. Mindössze 4500 km-t futott, előírás szerint szervizelve. Utólag egy plexit szereltem rá. Adok hozzá 3 flakon minőségi láncspray-t, gumipókot, EU-készletet, izzókészletet, láthatósági mellényt.
Nagyon szeretem a gépet, családi okok miatt válok meg tőle, igazán fájó szívvel.
A gép Budapesten megtekinthető a XIII. kerületben, vagy egyéb, előre egyeztetett helyszínen.
link Ez az én volt motorom, igaz 2005-ös, de mindkét hengerfej cserélve volt rajta. Valóban csak túrázásra volt használva, a két gumiban meg 1000km van. Nem tudom megvan-e még nekik.
Tökéletesen látod a helyzete!
Van rá 800ezrem és ha lehet akkor minnél kevesebb kmrel.Teljesen mindegy hogy R S vagy N.A lényeg számomra hogy 3 4évig tudjam nyúzni (csak túrázásra) és ne kelljen ez idő alatt a motort teljesen kicserélődni a meghibásodások miatt! És 3 4év után el lehessen adni azért!
Kühüm sajnos ez is szürkevázas, 2005-ös, bár a tükre már az újabbé. A probléma ugyan az vele, mint a másikkal. Ráadásul a digit órásoknál előfordult a km óra nullázódása (egy tórusztekercs nem szereti a rázkódást, a lába eltörik, visszaforrasztják 5 perc alatt, de jellemzően nullázódik az óra, javításkor meg szokták ragasztani ilyen műanyaggal, hogy többet ne törhessen le) Szóval külön oda kell figyelni a futott km-ekre.
De esetleg mond el, mik a korlátok, és segítünk választani az eladó példányok közül, hogy melyiket érdemes megnézni. Ahogy látom, 750 e Ft-od lenne rá, km ben szeretnél 15 e alatt maradni, és mindegy, hogy N, R, vagy S?
Háát szóval.
Ahogy Karesz mondta, ha ezt szeretnéd, mindenképpen le kell ellenőrizni, hogy cseréltek-e hengerfejet. Ennek talán egy biztos módja lehet, hogyha telefonon megkéred az eladód, mondja meg a motor, és alvázszámot, és ennek ismeretében a Spirrósoktól információt kérsz, hogy ők mit tudnak, cseréltek-e hengerfejeket. UGyanis ha nem, és elszakad... Cobra tudna mesélni... 230 e Ft-ja bánta!
Ha cseréltek, akkor gyakorlatilag csak egy esetleges korábbi baleset nyomai után kell kutatni, alaposan, mert átfényezni azért kevesen fényezik, ha nem sérült, persze lehet ez akár egy ártalmatlan felborulás az udvarban.
Amiket belinkeltünk. Látom, ez Csongrád, amit én tettem be, az pedig Fehérvár, gondolom a távolság is gond. Mindenesetre én inkább javaslok egy többet futott feketevázast, mert azon biztos az új hengerfej van, a magasabb futásteljesítmény pedig nagyon ne aggasszon, strapabíró gépek, pl Kareszéba is közel 40 e van, és Kizsébe is, azokkal sincs baj, olajat nem fogyasztják.
Amit én linkeltem azt még egyszer ajánlom a figyelmedbe, pláne, hogy pont a benzincsap, és vízpumpa, ami hibája lehet, azokat ő adja hozzá. Ezek után olajat, szőrőket cserélgethetsz rajta, majd 40 e körül esetleg szeleplapkákat, és esetleg 40 e körül vezérműláncot, bár ez még csak Kizsnél volt hangos.
Inkább hagyd ki!
Linkeltünk be feketevázast is ugyananyiért.
Inkább azt válaszd!
Ha nagyon ragaszkodsz hozzá, akkor nézd meg a szervízkönyvben, hogy a hengerfejek cseréje be van-e írva. Mindkettő egyértelműen!
Ha nincs benne egyértelműen mindkettő cseréje, már hagyd az egészet!
Ha gyanús magyarázkodás van a szervízkönnyvvel kapcsolatban, akkor is hagyd!
A kötelező szervíz 4000km-ként van.
Átnézni nagyjából azt kell, amit tanultál a motoros tanfolyamon.
Futómű, fék, sérülések, gumik, lánc, egy nyomon halad-e a motor, ilyenek.
De a tuti egy megbízható szerelő, aki megnézi neked.
Az sem rossz, láttam én is, csak ghondoltam, hogy minél kevesebb km-el akar venni.
A másikban 5000-el kevesebb van, de mondjuk az nem sokat jelent.
Ennek, amit linkeltél, előnye az ára, a doboz, meg a tartalék cuccok hozzá.
Igen, de a tiéd különleges, az tényleg módosítva lett, de amit a srác belinkelt, az még a régi.
Neked már a gumi is Bridgeston, nem Pirelli, vagy Dunlop.
A 2006 előttiek ahogy Karesz írta, pár dologban eltérnek. Gyakorlatilag én úgy gondolom, a kicsit gyengébb fék esetleg még elviselhető, viszont a korai szériák szelepszakadása már nem! Az túl drága móka! És ezért nagyon fontos, mely széria!
Egyébként amit linkeltél, én úgy gondolom, hogy a gumi pirelli, ezzel szerelték gyárilag, pl azt a szériát, amelyet 2007 év elején árultak, egy visszamaradt 2004 -es gyártású széria volt, akkor 950 e -ért!
Amit linkeltél, háát.. Újra van festve, ülések újrahúzva, én bizalmatlan lennék, hogy esetleg csúnya nagyot pereceltek vele....
Igen, ahogy Karesz is írta, lehet kapni! Kanizsán egy srác így is vette, amikor az enyémet vettük, akkor is szó volt róla, akkor olyan 40 e Ft-ot emlegettek oda, és ugyanennyit visszalakításért. (persze lepapírozva!)
Szóval akár ha használtat szeretnél, azt is lehet, akár így megvásárolva, akár visszafojtani!
Tekintettel, hogy már nem Caláé, biztos vagyok benn, ha lenne is hibája, megmondta volna. Egy láncszett ~30 e rá, meg lealkudod 700 ra,, max 720 -ra, és boldogan motorozol vele!
A hengerfejek cserélve, ez a legfontosabb! Onnantól a szürkevázassal se nagyon lehet gond, csak olaj, víz legyen benn! És időbe szervizelni!
Sziasztok!
Eladom 2006-os évjáratú, 2007-es üzembe helyezésű, teljesen sérülésmentes, sárga-fekete Hyosung GT 650 Naked motoromat. Mindössze 4500 km-t futott, előírás szerint szervizelve. Utólag egy plexit szereltem rá. Adok hozzá 3 flakon minőségi láncspray-t, gumipókot, EU-készletet, izzókészletet, láthatósági mellényt.
Nagyon szeretem a gépet, családi okok miatt válok meg tőle, igazán fájó szívvel.
A gép Budapesten megtekinthető a XIII. kerületben, vagy egyéb, előre egyeztetett helyszínen.
Telefon: 06-70-609-9052
E-mail: darren@darren.hu
Üdv:
Darren
Van rá 800ezrem és ha lehet akkor minnél kevesebb kmrel.Teljesen mindegy hogy R S vagy N.A lényeg számomra hogy 3 4évig tudjam nyúzni (csak túrázásra) és ne kelljen ez idő alatt a motort teljesen kicserélődni a meghibásodások miatt! És 3 4év után el lehessen adni azért!
Köszönöm hogy ilyen segítőkészek vagytok!
De esetleg mond el, mik a korlátok, és segítünk választani az eladó példányok közül, hogy melyiket érdemes megnézni. Ahogy látom, 750 e Ft-od lenne rá, km ben szeretnél 15 e alatt maradni, és mindegy, hogy N, R, vagy S?
http://www.hasznaltauto.hu/2384375_hyosung_
650_2005
Sokat segítettetek!
Ahogy Karesz mondta, ha ezt szeretnéd, mindenképpen le kell ellenőrizni, hogy cseréltek-e hengerfejet. Ennek talán egy biztos módja lehet, hogyha telefonon megkéred az eladód, mondja meg a motor, és alvázszámot, és ennek ismeretében a Spirrósoktól információt kérsz, hogy ők mit tudnak, cseréltek-e hengerfejeket. UGyanis ha nem, és elszakad... Cobra tudna mesélni... 230 e Ft-ja bánta!
Ha cseréltek, akkor gyakorlatilag csak egy esetleges korábbi baleset nyomai után kell kutatni, alaposan, mert átfényezni azért kevesen fényezik, ha nem sérült, persze lehet ez akár egy ártalmatlan felborulás az udvarban.
Amiket belinkeltünk. Látom, ez Csongrád, amit én tettem be, az pedig Fehérvár, gondolom a távolság is gond. Mindenesetre én inkább javaslok egy többet futott feketevázast, mert azon biztos az új hengerfej van, a magasabb futásteljesítmény pedig nagyon ne aggasszon, strapabíró gépek, pl Kareszéba is közel 40 e van, és Kizsébe is, azokkal sincs baj, olajat nem fogyasztják.
Amit én linkeltem azt még egyszer ajánlom a figyelmedbe, pláne, hogy pont a benzincsap, és vízpumpa, ami hibája lehet, azokat ő adja hozzá. Ezek után olajat, szőrőket cserélgethetsz rajta, majd 40 e körül esetleg szeleplapkákat, és esetleg 40 e körül vezérműláncot, bár ez még csak Kizsnél volt hangos.
Linkeltünk be feketevázast is ugyananyiért.
Inkább azt válaszd!
Ha nagyon ragaszkodsz hozzá, akkor nézd meg a szervízkönyvben, hogy a hengerfejek cseréje be van-e írva. Mindkettő egyértelműen!
Ha nincs benne egyértelműen mindkettő cseréje, már hagyd az egészet!
Ha gyanús magyarázkodás van a szervízkönnyvvel kapcsolatban, akkor is hagyd!
A kötelező szervíz 4000km-ként van.
Átnézni nagyjából azt kell, amit tanultál a motoros tanfolyamon.
Futómű, fék, sérülések, gumik, lánc, egy nyomon halad-e a motor, ilyenek.
De a tuti egy megbízható szerelő, aki megnézi neked.
Egy kicsit elvesztettem a fonalat!
Mi a véleményetek erről a motorról? Érdemes megnézni? É ha igen mit ellenőrizzek mit nézzek át?!
Válaszotokat előre is köszönöm!
Link: http://www.hasznaltauto.hu/2840491
Új, erősebb kuplungbowden.
A másikban 5000-el kevesebb van, de mondjuk az nem sokat jelent.
Ennek, amit linkeltél, előnye az ára, a doboz, meg a tartalék cuccok hozzá.
Neked már a gumi is Bridgeston, nem Pirelli, vagy Dunlop.
A 2006 előttiek ahogy Karesz írta, pár dologban eltérnek. Gyakorlatilag én úgy gondolom, a kicsit gyengébb fék esetleg még elviselhető, viszont a korai szériák szelepszakadása már nem! Az túl drága móka! És ezért nagyon fontos, mely széria!
Egyébként amit linkeltél, én úgy gondolom, hogy a gumi pirelli, ezzel szerelték gyárilag, pl azt a szériát, amelyet 2007 év elején árultak, egy visszamaradt 2004 -es gyártású széria volt, akkor 950 e -ért!
Amit linkeltél, háát.. Újra van festve, ülések újrahúzva, én bizalmatlan lennék, hogy esetleg csúnya nagyot pereceltek vele....
Szóval akár ha használtat szeretnél, azt is lehet, akár így megvásárolva, akár visszafojtani!
A linket elküldöm! Mit nézzek át mikor megveszem a vast? mire figyeljek?
http://www.hasznaltauto.hu/2840491
Kös
zönöm!